سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را نمایاندند اگر مى‏دیدید ، و راه نمودند اگر مى‏یافتید ، و شنواندند اگر مى‏شنیدید . [نهج البلاغه]
میهن نیوز

دستپاچگی مافیای قدرت و ثروت دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی خبرگستر؛ انتشار خبر غیر شرعی خوانده شدن وقف اموال دانشگاه آزاد باعث سر درگمی مافیای دانشگاه آزاد شده است.

این مافیا که ظاهرا در برابر دستور مقام معظم رهبری کلیه اقداماتش را برای وقف اموال دانشگاه آزاد متوقف نموه بود ، با مواجهه با خبر مذکور به قدری هراسان گردیدکه مجبور شد راز بزرگ و نهفته ی خود را افشا نماید.

این راز نیز مربوط به اقداماتی مخفیانه می شود که متولیان دانشگاه آزاد با محوریت هاشمی رفسنجانی ،سید حسن مصطفوی و موسوی بجنوردی انجام داده و طی آن اقدام به جمع آوری نظرات فقهی برخی افراد پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد کردند.

یاد شدگان که علیرغم تلاش فراوان با استفاده از شگرد "اخذ فتوا به نفع خود" و با توسل به ارائه اطلاعات ناقص و توجیه جهت دار علماءتنها موفق به اخذ نظر چند تن کردیدند ، مجبور شده اند که این اقدام پنهانی خود را که بر خلاف دستور مقام معظم رهبری صورت گرفته است ، آشکار و نتایج آن را برای متاثر نمودن آیت آلله آملی لاریجانی بر ملا نمایند.

اخبار واصله حاکی از آن است که مافیای مذکور در راستای مقابله با مردود شدن وقف اموال دانشگاه ازاد راهبردهای زیر را در سر لوحه کار های خود قرار دهند.

1-      رایزنی با آیت الله آملی لاریجانی وسوءاستفاده از اختلافات اخیر دولت و قوه قضائیه :

در این راهبرد تلاش می شود که خبر منتشره در مطبوعات پیرامون مردود شدن موضوع وقف شیطنتی از سوی دولت تلقی گردد تا آقای لاریجانی مجبور گردد در برابر این حرکت مطبوعاتی موضع گرفته و مسئله را کتمان نماید .

2-      ارائه مقالات حقوقی و برخی نظرات فقهی پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد به آیت الله آملی لاریجانی :

در این راهبرد مافیای قدرت قصد دارد تا نتایج اقداماتی راکه بر خلاف نظر مقام معظم رهبری طی این مدت انجام داده است برای آیت الله آملی لاریجانی ارسال نماید . شنیده شده است مقالاتی حقوقی را همراه با چند نظر فقهی تهیه و قصد دارد تا آنها را برای رئیس قوه قضائیه که از سوی رهبر معظم انقلاب مسئولیت فقهی و حقوقی بررسی موضوع وقف دانشگاه آزاد را بر عهده دارد ، ارسال نمایند .

3-          تحریک آیت الله صادق لاریجانی برای بر گزاری مناظره فقهی وحقوقی :

این راهبرد تلاش دارد تا به هر نحو ممکن موافقت آیت الله آملی لاریجانی را برای موافقت با برگزاری مناظره بین اعضای کمیسیون فقهی وحقوقی جلب نماید تا پس از آن افرادی نظیر دکتر مهر پرور و موسوی بجنوردی با اعضای کمیسیون مذکو مناظره نمایند با این امید که بتوانند نظرا ت آنها را تغییر دهند .

4-      تغییر ریاست دانشگاه آزاد

هم اکنون اتاق فکر مافیای دانشگاه آزاد به این نتیجه رسیده است که تغییر ریاست دانشگاه آزاد می تواند به نحو شایسته ای توجه افکار عمومی رااز موضوع وقف دانشگاه آزاد منحرف نماید .

 مافیای مذکور که تاکنون از مدافعان پر وپا قرص آقای جاسبی  در ادامه تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد محسوب می شده است با تغییر رویکردی قصد تعویض وی را دارد تا به زعم خود هم نزد افکار عمومی وجهه پیدا نموده و در ظاهر مطابق نظر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تغییر در دانشگاه آزاد حرکت نماید وهم اینکه موضوع وقف را ازکانون توجهات دور نمایند تا به این وسیله بتواند فرصت بیشتری را برای پیدا کردن راهکار مقابله با مردود اعلام شدن موضوع وقف بدست آورد.

در همین زمینه مذاکراتی با حمید میر زاده به عنوان اصلی ترین گزینه برای تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد به عمل آمده است ولی مشار الیه تا کنون به جهت داشتن مشکلات خانوادگی از این پیشنهاد سر باز زده است .

 میر محمدی نیز گزینه دیگری برای تصدی سر پرستی دانشگاه آزاد می باشد.

5-       جنجال سازی و فضا سازی سیاسی پیرامون موضوع وقف

 با توجه به نفرت و دلزدگی مردم از بروز حوادث تلخ پس از انتخابات و تاکید افکار عمومی بر وجود آرامش وامنیت در فضای سیاسی کشور ، مافیای دانشگاه آزاد سعی دارد که به بهانه طرح موضوع وقف اموال ،تنش هایی رادر فضای سیاسی کشور ایجاد نماید با امید این که مسئولین علاقمند به حفظ آرامش کشور ، به صورت جدی وارد عرصه چالش زای تعیین تکلیف دانشگاه آزاد نشوند . در همین راستا ارائه مفالات و تحلیل های مستمر و مختلف در رسانه های همسو با مافیای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

6-       سیاسی جلوه دادن موضوع مخالفت با وقف

یکی دیگر از راهبردهای مافیای دانشگاه آزاد ، سیاسی جلوه دادن موضوع  مخالفت با وقف اموال دانشگاه آزاد و انتصاب آن به دولت می باشد. به این روش مافیای مذکور می تواند از اختلاف سلائق و عقاید طبیعی دولت با دیگر قوا استفاده و حمایت قوای قضائیه و مقننه را در تقابل با این موضوع به سمت خود جلب نماید. استفاده از این راهبرد تا حدی زیادی در گذشته نیز توانسته منویات مورد نظر مافیای مذکور را تامین نماید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/29:: 2:31 عصر     |     () نظر

آمریکا در فتنه 88 و کودتای 28 مرداد اهداف مشترکی را دنبال می‌کرد

یک استاد دانشگاه اهداف دشمنان را از کودتای 28 مرداد 1332 و فتنه سال 88 دارای شباهت‌های فراوانی دانست و گفت: برخورد با استقلال سیاسی و اعتقادات دینی مردم ایران مهمترین اهداف دشمنان بوده است. سرمایه‌گذاری مالی آمریکا از جمله شباهت‌های دیگر کودتای 28 مرداد با فتنه 88 بود.


حجت‌الاسلام سید محمد قائم‌مقامی استاد دانشگاه و حوزه در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به کودتای 28 مرداد علل و پیامدهای آن اشاره و ضمن تشریح و تحلیل کودتای آمریکای 28 مرداد به شباهت‌ها و تفاوت‌های این کودتا با فتنه 88 پرداخت. وی در ابتدای این گفت‌وگو با اشاره به زمینه بروز کودتای 28 مرداد، اظهار داشت: اگر بخواهیم پیشینه کودتای 28 مرداد را بررسی کنیم، باید دوران مشروطه را بازخوانی کنیم چرا که کودتای 28 مرداد حاصل مشروطه بوده است.

* جریان کمونیستی و جریان ملی مذهبی‌ها برای رسیدن به قدرت تکاپو می‌کردند

این استاد دانشگاه و حوزه با اشاره به مخالفت روشنفکران، ملی‌گراها و مذهبی‌ها با حکومت قاجاریه، تصریح کرد: بعد از دوران صفویه که تشیع در حکومت به رسمیت شناخته شد، مدیریت سیاسی و ساختاری کشور به لحاظ تئوریک متفاوت شد و حاکمان شیعه اعلام کردند که باید یک کشور شیعه و مسلمان داشته باشیم و این گفته آنها با نظریه دهکده جهانی غرب در تضاد بود. قائم‌مقامی با بیان اینکه بر اساس نظریه دهکده جهانی غرب حضور عالم و پادشاه در حکومت بی‌معنا بوده و بایستی پادشاهان بر جهان حکومت می‌کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: غرب برای ترویج سلطه به ایران به سرعت علیه جریان مشروطیت وارد شده و علما را به عنوان خطری برای غرب کنار گذاشت و برای تطبیق حکومت ایران با مدرنیته رضاخان را در ایران منسوب کرد تا دستورات غرب را در کشور اجرایی کند. غربی‌ها به رضاخان گفته بودند که حکومت شما ادامه حکومت کوروش و داریوش است و شما دیگر کاری به تاریخ اسلام نباید داشته باشید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جریان کمونیسم با حضور جریان حزب توده، از شهریور ماه 1320 تا 1332 با هدف کمونیستی کردن کشور و گرایش آن به شوروی تلاش می‌کرد تا اهداف خود را در ایران محقق کند، گفت: جریان ملی‌گرایی با ریشه غربی از دیگر جریان‌هایی بود که در دوران آیت‌الله کاشانی فعالیت می‌کرد و تلاش داشت با روشنفکران و مذهبی‌ها برای رسیدن به قدرت، رقابت کند. قائم‌مقامی افزود: بعد از جنگ جهانی اول در حالی که غرب موفقیت‌هایی را به دست آورده و عثمانی‌ها را شکست داده بود، بر این اعتقاد بود که باید کشورهای اسلامی به سیستم حکومتی قبل از اسلام که همان سیستم حکومتی پادشاهی بود، بازگردد.

این استاد حوزه به فعالیت جریان ملی‌گرا،مذهبی‌ها و روشنفکران در بین سال‌های 1320 تا 1332 اشاره کرد و گفت: جریان مذهبی به نوعی با جریان ملی‌گرا همکاری می‌کرد که نمونه بارز آن بحث ملی شدن صنعت نفت بود که در این ماجرا علما از جمله فدائیان اسلام و آیت‌الله کاشانی حضور داشتند اما متاسفانه همه چیز به اسم مصدق تمام شد.

* تصور غلط مقبولیت مردمی، موجب سقوط دولت مصدق شد

وی با بیان اینکه مصدق تصور می‌کرد که از مقبولیت مردمی برخوردار است، گفت: مصدق به خاطر توهمی که داشت آیت‌الله کاشانی را تنها گذاشت در حالی که فراموش کرده بود مردم به واسطه روحانیت با وی همکاری کردند. مصدق فکر می‌کرد از محبوبیت مردمی برخوردار است و می‌تواند کشور را اداره کند. قائم مقامی با بیان اینکه غربی‌ها برای برخورد با ایران اختلاف نظر داشتند اما در اینکه باید حکومت ایران زیر نظر غرب باشد، متحد بودند، گفت: غربی‌ها بر اساس اعتقاداتی که داشتند به سرعت در مقابل ایران متحد شدند و علیه حکومت ایران اقدام کردند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: غرب برای اینکه به ایران تسلط داشته باشد، به این نتیجه رسید که محمدرضاخان را در ایران به قدرت برساند در حالی که محمدرضا شاه،محمدرضای سابق نبود. چرا که این بار با کمک مستقیم آمریکا و انگلیس در به قدرت رسیده بود؛ محمدرضاخان باتوجه به ماموریتی که از غرب گرفته بود ارتباط حکومت با روحانیت را به طور کامل قطع کرد.

قائم‌مقامی با بیان اینکه غرب در کودتای 28مرداد پیروزی جدیدی برای خود جهت کنترل و تسلط بر ایران پیش‌بینی کرده بود، بعد از کودتای 28 مرداد حکومت غیردینی که هیچ ارتباطی با روحانیت نداشت و کاملا خود را مدیون آمریکا می‌دانست در ایران به قدرت رسید.بعد از این کودتا قرار شده بود که تجربه حکومت آمریکایی‌ در ایران به اجرا گذاشته شود.

* کودتای 28 مرداد سرآغازی بر حکومت آمریکا در ایران محسوب می‌شد

وی کودتای 28 مرداد را سرآغازی بر حکومت آمریکا در ایران توصیف کرد و ادامه داد: باید به این نکته اشاره کنیم که کودتا گرچه یک فتنه است، اما یک انقلاب که مردم در آن دخیل باشند، نیست. در کودتا دشمن تلاش می‌کند تا با برخی از افراد ارتباط بگیرد و از طریق آنها علیه حکومت اقدام کند به طور مثال در کودتای 28 مرداد نیروهای نظامی با تانک در خیابان‌های تهران حرکت می‌کردند.

این کارشناس مسائل دینی در پاسخ به این سؤال که تفاوت و شباهت فتنه با کودتا چیست، به فتنه سال 88 اشاره کرد وگفت: فتنه اخیر که انقلاب اسلامی ایران را تهدید می‌کرد، یک شبه کودتا بود با این تفاوت که برخورد سخت‌افزاری با نظام نمی‌کرد و تنها به مقابله نرم‌افزاری بسنده کرده بود و به نظر من حوادث اخیر یک کودتای نرم بود.

* برخورد با استقلال سیاسی و اعتقادات دینی ملت ایران هدف مشترک دشمنان در کودتای 28 مرداد و فتنه 88 است

وی اهداف دشمنان را از کودتای 28 مرداد 1332 و فتنه سال 88 دارای شباهت‌های فراوانی دانست و گفت: برخورد با استقلال سیاسی و اعتقادات دینی مردم ایران مهمترین اهداف دشمنان بوده است. سرمایه‌گذاری مالی آمریکا از جمله شباهت‌های کودتای 28 مرداد با فتنه 88 بود.

قائم‌مقامی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم اسرائیل در منطقه خاورمیانه تشکیل شده بود و آمریکا با کودتای 28 مرداد تلاش می‌کرد تا حکومتی در ایران در قدرت باشد که همکاری کافی با رژیم اسرائیل را داشته باشند هماهنگ کردن حکومت ایران با رژیم اسرائیل از جمله اهداف کودتای 28 مرداد بود در حالی که حکومت ایران قبل از انقلاب اسلامی از ترس علما جرات ارتباط آشکارا با رژیم اسرائیل را نداشت. وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ماهیت رژیم شاه را برای جهانیان روشن کرد.پیروزی انقلاب اهداف آمریکا را از کودتای 28 مرداد روشن کرد و اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید شاید هیچ گاه اهداف آمریکا از کودتای 28 مرداد روشن نمی‌شد.

* پیروزی انقلاب اسلامی پاسخی به کودتای 28 مرداد بود

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی اهداف مشروطه‌خواهان را دوباره به جهانیان مطرح کرده است و این برای حامیان کودتای 28 مرداد غیرقابل پذیرش است، افزود: نکته مهم این است که بعد از انقلاب اسلامی علما با قدرت و اشرافیت بیشتری فعالیت می‌کردند و این مسئله آمریکا را آزار می‌داد تا اینکه آنها کودتاهای متفاوتی را علیه ملت ایران به کار گرفتند که از جمله آن کودتای نوژه بود.

قائم‌مقامی با بیان اینکه 30 سال تجربه انقلاب اسلامی به آمریکا ثابت کرده بود که برخورد سخت‌افزاری با ملت مسلمان ایران به جهت ایدئولوژی مستحکم آنها نتیجه‌بخش نیست، به فتنه دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم اشاره کرد و گفت: دشمن در کودتای نرم 88 تلاش کرد تا تمامی مخالفان جمهوری اسلامی ایران را ذیل یکی از کاندیدای ریاست جمهوری به اتحاد برساند و از طریق آن یک جریان برای برخورد با نظام تشکیل دهد.

* آمریکا در فتنه 88 و کودتای 28 مرداد اهداف مشترکی را دنبال می‌کرد

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی آمریکا تلاش فراوانی برای به قدرت رسیدن عوامل خود اعمال کرد، گفت: در انقلاب‌های مخملی غربی‌ها تلاش کردند تا یک نفر را به عنوان نماینده خود و نماینده معترضان معرفی کنند و بعد از شکست آن فرد به بهانه‌های مختلف زمینه‌های آشوب و اغتشاش را جهت براندازی نظام مستقر اجرایی کنند؛ آمریکا اهدافی را که در کودتای 28 مرداد به ‌آن نرسیده بود در فتنه‌88 دنبال می‌کرد. قائم‌مقامی پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین شکست طراحان کودتای 28 مرداد دانست وگفت: در فتنه 88 نیز مردم با هوشیاری خود دشمن را شناختند و با تبعیت از مقام معظم رهبری بار دیگر آنها را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/29:: 2:31 عصر     |     () نظر

رسوایی چند باره فتنه‌گران با انتشار فیلم تاج‌زاده

با گذشت زمان، ابعاد و زوایای بدیعی از دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی سران آشوب در جریان فتنه سال گذشته رخ می‌نماید. آنچه فتنه‌گران بهانه ساخته بودند تا به وسیله آن نظام اسلامی را تخریب کنند بحث «تقلب در انتخابات» بود؛ ادعایی که هیچ‌گاه برایش سند و مدرکی ارائه نکردند و با همین ادعای دروغین، خون افراد بیگناهی را بر زمین ریختند و نظام را به چالش اساسی کشاندند. انتشار فیلمی منتشر شده در سایت یوتیوب که در آن مصطفی تاج‌زاده، خطاب به رمضان‌زاده و صفایی‌فراهانی می‌گوید در انتخابات گذشته هیچ تقلبی صورت نگرفته است و ما شکست‌خوردگان انتخابات هستیم، نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان با حامیان خود صادق نیستند، به واسطه همین عدم صداقت آبروی آنها برای جامعه هر لحظه بیشتر رنگ می‌بازد.

پرده‌برداری از ادعاهای واهی جریان فتنه با ارائه مستنداتی از این قبیل دلیل کافی و خوبی برای رسیدگی هرچه سریع‌تر دستگاه قضا به پرونده این مجرمان است. با صدور احکام قاطع از سوی دستگاه قضایی عوامل آشوب دیگر فرصتی پیدا نخواهند کرد که با مرخصی‌های طویل به جرائم خود علیه نظام و جامعه ادامه دهند. «جوان» در گفت‌وگو با چهره‌‌های سیاسی، اظهارات تاج‌زاده که پرده دیگری از نفاق و دورویی عوامل آشوب و فتنه را بیش از پیش مبرهن می‌کند، به نقد می‌کشد.

دروغ‌پردازی، یکی از ابزار فتنه‌گران

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه فیلم منتشر شده تاج‌زاده پشت‌پرده‌ «ادعای تقلب در انتخابات» را رد می‌کند، گفت: «ظلمی که سران فتنه با افترا و بهتان به پیکره نظام وارد و دست اجنبی را برای دستبرد به منافع کشور باز کردند با هیچ زمان دیگری قابل قیاس نیست و این ظلم باید از زوایای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود:‌ انتشار اینگونه اسناد وجوب اطلاع‌رسانی مسئولان و رسانه‌ها را در قبال روشنگری دروغ‌پردازی‌های اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف تاریخی به خصوص در فتنه 88 می‌رساند. عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ادامه داد: افترا و شایعه‌پراکنی یکی از ابزارهای همیشگی اصلا‌ح‌‌طلبان برای پیشبرد اهداف خود بوده است، آنها از همین ابزار برای براندازی و به چالش کشاندن نظام در سال گذشته استفاده کردند.

ترقی تصریح کرد: آنچه به عنوان پیام از فیلم منتشر شده تاج‌زاده منتقل می‌شود این نکته است که جان، مال و آبروی مردم جامعه برای این جریان سیاسی اهمیت چندانی ندارد چرا که با همین ادعای واهی مردم را به سطح خیابان‌ها کشاندند و جان، مال، آبرو و حیثیت جامعه و نظام را مورد توجه قرار ندادند. وی ادامه داد: دست فتنه‌گران بهتر از همیشه برای جامعه رو شده است و این اسناد برای روشن‌تر شدن نیات و مقاصد نامیمون شکست‌خوردگان در انتخابات کمک شایانی می‌کند. ترقی گفت:«زیر سؤال بردن دستگاه‌ها و نهادهای مختلف حکومت اسلامی در برگزاری انتخابات که با اصرار معاندان صورت می‌گرفت ظلمی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت؛ ظلمی که دندان‌های دشمنان بیرونی را برای حمله همه‌جانبه به نظام تیزتر از همیشه کرد.»

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: تشت رسوایی سران آشوب با امثال این اظهارات به مانند همیشه از بام می‌افتد و عوامل فتنه‌گر بدون آنکه پاسخ درستی برای دروغ‌های خود داشته باشند باز هم سنگ مردم و محرومان را به دروغ به سینه می‌زنند.

وی ادامه داد: آنچه مردم در انتخابات چند سال اخیر رقم زده‌اند به خوبی نشان می‌دهد که اعتماد از این گروه سیاسی به واسطه تهمت و افتراهایشان سلب شده است و مردم حاضر نیستند به آنها در برهه‌های مختلف اعتماد کنند. ترقی تصریح کرد: اندک آبروی این جریان را ‌پرده‌برداری از اتهامات فتنه‌جویان که به نظام نسبت داده‌اند بیش از پیش می‌برد و اهداف و خواسته‌های شوم آنها را که به وسیله دروغ بزرگ مطرح شد روی پرده نمایان می‌کند.

روشنگری ابعاد افتراهای فتنه‌جویان؛ وظیفه رسانه‌ها

مجتبی شاکری، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران نیز با تأکید بر بر باد رفتن اندک آبروی اصلاح‌طلبان گفت:« اعترافات تاج‌زاده، ادعاهای پوچ و توخالی سال گذشته سران فتنه را مشخص‌تر می‌کند و این یکی از مستندات بسیار فتنه‌گران است که برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند.» وی گفت: نظیر این اعترافات باید برای مردم جامعه انعکاس داده شود و روشنگری در این زمینه به عهده رسانه‌ها و اهل آن است تا مردم بیش از پیش به دروغگویی این افراد پی ببرند و لایه‌های زیرین این ادعاها را نمایان کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه داد: در کنار وظیفه رسانه‌ها و عوامل آن، بخش عمده‌ کار بر عهده قوه قضائیه است که انتظار مردم را در جهت رسیدگی هرچه سریع‌تر به عوامل فتنه پیگیری کند، البته در صورت عدم رسیدگی این قوه مردم با منزوی کردن بیشتر این گروه آنان را به خاطر شایعه‌پراکنی محاکمه می‌کنند. شاکری با اشاره به اینکه دادستان کل کشور اظهار می‌دارد که اگر مجرمان به مرخصی رفته و بر جرائم خود پافشاری کنند با آنها برخورد شدید‌تری خواهد شد، افزود: فیلم اخیر، سند تازه‌ای در کنار دیگر اسناد مشخص‌کننده برنامه‌ریزی آشوب‌طلبان برای مقابله با نظام است و تعلل قوه قضائیه بیش از این قابل قبول نمی‌تواند باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی نباید بیشتر از این به افراد خاطی فرصت مرخصی بدهند تا باز هم علیه امنیت ملی برنامه‌ریزی کنند بلکه باید هر چه سریع‌تر طی احکامی قاطع سران فتنه و عوامل آن را محکوم کنند.

رسوایی اصلاح‌طلبان به مانند همیشه

دکتر سیدعلیرضا مرندی، نماینده مردم تهران هم در این رابطه گفت: عدم صداقت سران اصلاح‌طلب با اینگونه اسناد و مدارک بیش از پیش مشخص می‌شود و این یعنی رسوایی این گروه افراطی. وی افزود: با انتشار این فیلم دروغگویی و شایعه‌سازی سران آشوب‌طلب بروز بیشتری پیدا می‌کند؛ آشوب‌طلبانی که نه‌تنها با بهانه سراسر نیرنگ خود خون افرادی را به زمین ریختند بلکه با شرف‌ و آبروی نظام هم بازی کردند. مرندی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه در قول و عمل خود صادق نبوده‌اند و همیشه با مظلوم‌نمایی سعی کرده‌اند افکار و اندیشه‌های شیطانی خود را پنهان کنند.

نماینده مردم تهران گفت: دروغ‌پردازی امثال تاج‌زاده باعث خسارت‌های جبران‌ناپذیری به نظام و جامعه شد و قسمتی از خسارت‌های رفتار این افراد در تحریم و فشارهای دول استکباری را می‌توانیم ببینیم. وی افزود: اگر هوشمندانه وارد عمل نشویم همین افراد در آینده با اتهامات و شایعه‌پراکنی دوباره خسارت‌های عظیم‌تری به جامعه و ملت خواهند زد. مرندی تصریح کرد: کسانی که به اتهام و نیرنگ مردم را به خیابان‌ها می‌کشند و خون آنها را می‌ریزند، هیچ ترس و واهمه‌ای ندارند که در آینده با نظام و مردم دوباره به مقابله برخیزند.

وی گفت: گروه اصلاح‌طلب با دستاویز قرار دادن تقلب در انتخابات باعث شد که در مقطعی افرادی هر چند اندک به نظام و حکومت بی‌اعتماد شوند و احساس کنند که باید با ایجاد آشوب و درگیری خیابانی حق خود را احقاق کنند در صورتی که مطرح‌کنندگان تقلب در انتخابات به دنبال بهره‌برداری از حرکت‌های افراطی مردم در مقابله با نظام بودند و خواسته‌های گروهی خود را پیگیری می‌کردند.» نماینده مردم تهران افزود: حافظه تاریخی ملت ایران رسوایی و دروغ‌‌پراکنی فتنه‌گران را به خاطر خواهد سپرد و در انتخابات بعدی حتماً‌ مورد لحاظ قرار خواهد داد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/29:: 2:30 عصر     |     () نظر

لطفاً با فتنه سبز زندگی کنید

پس از آنکه میر حسین موسوی طی سخنانی گفته بود که باید با جنبش سبز زندگی کرد و عملا کلید فعالیتهای زیر پوستی را مطرح کرده بود،اخباری بدست امد که دور جدید فتنه با طراحی یک عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب صورت گرفته است. پس از آنکه میر حسین موسوی طی سخنانی گفته بود که باید با جنبش سبز زندگی کرد و عملا کلید فعالیتهای زیر پوستی را مطرح کرده بود،اخباری بدست امد که دور جدید فتنه با طراحی یک عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب صورت گرفته است.

گفته می شود محسن آرمین در جلساتی که با موسوی داشته ضمن آسیب شناسی جریان اصلاحات گفته بود که باید سران اصلاحان نقش الهام بخش را درجامعه و میان حامیان خود داشته باشند.سران فتنه و حامیان سخت به هم نزدیک شده و فرایند فشار به سران و خطای اتخاذ مواضع زیاد شده است. تاکید بر کاهش ضریب خطای سران فتنه با ایجاد فاصله میان خود و حامیان در قالب تعریف رهبران میانی از جمله راهکارهای آرمین بوده است.

گفته می شود تاکید برعدم سرمایه گذاری بر احزاب به دلیل وضعیت شکننده آن ها ،توجه عمیق به اصناف،اقشار،گروههای علمی،تحقیقاتی و پژوهشی،جلسات و گعده های دینی - محفلی و... از دیگر نکاتی بوده که به موسوی پیشنهاد و هم اکنون در لایه های مورد نظر در حال پی گیری است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/29:: 2:30 عصر     |     () نظر

ماجراهای آقای «عابر بانک» و سبزک های ورزشی

عابربانک این روزها بیشتر ترجیح می‌دهد سکوت کند، شاید به این می‌اندیشد که روزی بی‌مهابا پول پرداخت کرد برای آقا شدن در فوتبال ایران و هرگز تصور نمی‌کرد که حالا آن هم درست در شروع کار باید تاوان اشتباهش را پس دهد. نام حسین هدایتی چند سالی است که در فوتبال ایران روی زبان‌ها افتاده، روزی که آمد هدفش پرسپولیس بود، آدم دست به جیبی هم بود اصلاً از همان زمان لقب عابربانک را بهاو دادند اما تاا امروز کسی نپرسیده این همه پول از کجا آمده، منبعش کجاست و چرا تمامی ندارد؟

بگذریم هدایتی بعد از آنکه مجبور شد قید پرسپولیس را بزند تصمیم گرفت تا خود تبدیل به قطب جدیدی برای فوتبال ایران پس به سراغ استیل‌آذین رفت، از اول هم آنجا را داشت اما حالا باید جور دیگری نگاهش می‌کرد، فصل قبل برای اولین بار استیل لیگ برتری شد و جناب هدایتی سرکیسه را شل کرد اولین خرید پرسروصدایش علی کریمی بود می‌گفت او جواهر خانوادگی ماست، کریمی که آن روزها اختلافش با انصاریفرد خبر اول همه رسانه‌ها بود اما مهمتر مچ‌بند سبز جادوگر بود در بازی ایران و کره‌جنوبی به نشانه دهن‌کجی به رأی یک ملت با تمام این حرف‌ها هدایتی نتوانست از نام کریمی بگذرد و او را در آخرین روزهای نقل و انتقالات استیل‌آذینی کرد، حسین کعبی را هم آورد او نیز همراه کریمی در بازی با کره‌جنوبی مچ‌بند سبز بست، هدایتی مجموعاً برای این دو رقمی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه کرد، آنها که باید محاکمه می‌شدند.

***‌

اوایل نیم فصل دوم رقابت‌های فصل گذشته بود که حسین هدایتی مهدوی‌کیا را هم به جمع سبزک‌های تیمش اضافه کرد تا شاید کاری از پیش ببرد، رقم قرارداد را تا امروز کسی نمی‌‌داند آن روزها می‌گفتند چیزی معادل یک میلیارد بوده و ما از همان روز تاکنون به دنبال پاسخ این پرسش‌مان هستیم که چرا پول عابربانک تمام نمی‌شو‌د، آخر هرچه دستگاه سراغ داریم تنها پوزش می‌طلبد بابت اینکه قادر نیست عملیات مورد نظر ما را در پرداخت اسکناس انجام دهد اما این یکی پولش تمامی ندارد. استیل با تمام این حرف‌ها و خرج‌ها پنجم شد و در جام حذفی هم آخر افتخارش شکست دادن میلی‌متری استقلال بود و بعد حذف از از رقابت‌ها و هدایتی همچنان در اندیشه پرداخت پول برای فصل بعد تا شاید گره‌ای باز شود.

***

نقل و انتقالات آغاز شد، عابربانک پشت سر هم و بدون وقفه پرداخت می‌کرد، او حتی استقلالی‌ها را هم به جمع خود اضافه کرد و برای اینکه خاطرشان مکرر نشود نوار آبی را هم به پیراهن سرخ استیل اضافه کرد تا مثلاً شبیه تیم ایالت کاتالان شود، راستی بارسلون همیشه جدای‌طلب بوده از اسپانیا و استیل هدایتی هم در آستانه لیگ دهم تبدیل به تیمی می‌شد انباشته از بایکنان عاصی و جدایی‌طلب باشگاه‌های دیگر. اما یک چیز کم بود، یک مدیرعامل.

مهریزی را کسی نمی‌شناخت و این برای تیم پرستاره هدایتی کسرشأن بود، گشت و گشت تا آجورلو رسید، چگونه؟ نمی‌‌دانیم. چقدرش را هم خدا عالم است، تنها چیزی که می‌دانیم اینکه ردپای مدیرعامل جدید استیل در ماجرای مچ‌بندهای سبز به‌وضوع دیده می‌شد پس تیم هدایتی کامل شد. اما هنوز سؤال اصلی ما پابرجا بود، لیگ دهم در آستانه دمیدن سوت آغاز بود و ما هنوز نمی‌دانستیم این همه پول از کجا می‌آید؟ و عابربانک کی پوزش می‌طلبد و کارت را پس می‌دهد؟.

***
بعضی‌ها می‌گفتند استیل پر است از حاشیه، خیلی‌ها هم می‌گفتند امید اول قهرمانی است، چهار هفته از لیگ گذشته که اختلاف‌ها سرباز کرد، علی کریمی و آجورلو بدبه‌هم پریدند، انگار نه انگار که همین سال پیش حافظ امروز نظام و شرعیت طرح ریخت و کریمی اجرا کرد تا همه ایران مات و مبهوت بمانند از دیدن راه رفتن کسی که تمام امیدشان بود برای رسیدن به جام‌جهانی و هدایتی امروز شاید تاوان پس می‌دهد از اینکه جمع کرده عده‌ای خائن به رأی ملت را دور هم پس مات و مبهودت اخبار را رصد می‌کند، جالب اینکه نه چیزی را تأیید می‌کند و نه تکذیب. فقط می‌گوید این مشکل نباید رسانه‌ای می‌شد.

***
هدایتی درست می‌گوید جمعی را که او به قیمت حراج اسکناس‌هایش دورهم گرد آورده نباید با یک اختلاف‌ رسانه‌ای کرد اما هدایتی اشتباه کرده بود، علی کریمی هرچه که باشد حرفش را می‌زند و این مدت چیزی بود که هدایتی فراموشش کرده بود. نه او و نه آجورلو هیچ کدام نمی‌توانند جلوی اظهارات جادوگرشان را بگیرند، پس هدایتی و آجورلو یک طرف قصه قرار گرفتند و علی کریمی و بازیکنان در طرف دیگر، انگ روزه‌خواری هم راه به جایی نبرد تا هدایتی مجبور باشد از بازگشت کریمی خبری دهد.

***‌
و حالا بعد از آرامش تقریبی این جنجال هدایتی مانده و پول‌های بربادرفته، استیل این فصل هم چیزی نخواهد شد، بازگشت کریمی یا اخراج او از استیل هر دو برای هدایتی باخت محسوب می‌شود، اگر برگردد دیگر کسی یارای مقابله او ندارد و اگر اخراج شود هدایتی می‌ماند و عده‌ای بازیکن ناراضی که به طور حتی متثل هفته‌های قبل نمی‌دوند.
پس سکوت بهترین راه‌حل است، در میان این همه جار و جنجال، کسی چه می‌‌داند شاید عابربانک پشیمان باشد از پرداخت این همه اسکناس ولی دیگر سودی ندارد، هدایتی در دعوای آجورلو و کریمی باخت و ما همچنان می‌پرسیم این همه پول از کجا می‌آید و چرا تمام نمی‌شود، هرچند که شاید این بار جناب عابربانک هم پوزش بخواهد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/29:: 2:30 عصر     |     () نظر

رپرتاژ اپوزیسیون برای خواننده فراری؛
گربه ضدنقلاب برای "ربنا" عابد و زاهد می‌شود!

رسانه های بیگانه و ضد انقلاب که در طول سال گذشته علناً علیه ارزش ها و باورهای دینی ملت ایران موضع می گیرند، نگران تکلیف «آواز ربنا» سر سفره افطار ملت ایران شده اند.

روزنامه کیهان در این زمینه نوشت: رسانه های ضد دین چون بی بی سی، گویانیوز، رادیو فردا، روزنت، بالاترین، رادیو زمانه و... به همراه رسانه های نفاق جدید مانند جرس و کلمه طی روزهای گذشته از اینکه آوای ربنای محمدرضا شجریان از سیمای جمهوری اسلامی پخش نمی شود، ابراز ناخرسندی کرده و با الحانی مزورانه گفته اند «آوای شجریان، آوایی روحانی است که حتی غیرمذهبی ها را تکان می دهد» (بی بی سی).

این رسانه ها البته ترجیح می دهند یادآور این حقیقت نشوند که وی با خیانت به همین ملت متدین ایران که حماسه هایی چون 9 دی و 22بهمن را آفریدند، سر از رسانه هایی چون صدای آمریکا و بی بی سی درآورد و عقده های مستکبران دنیا را علیه نظام اسلامی خالی کرد.

القای تأسف و تحّسر برای پخش نشدن آواز شجریان در حالی است که رسانه های یاد شده به صراحت و به صورت مکرر به فحاشی یا تحریف و توهم پراکنی علیه قرآن، نبوت و عصمت پیامبر(ص) پرداخته و بی بی سی انگلیس با به میدان آوردن یک عروسک خیمه شب بازی (اکبر پونز) حتی منکر وجود امام زمان(عج) شریف شد و همزمان مجید محمدی عضو فراری و بد نام حلقه کیان با تأکید بر اینکه فتنه 88 دنبال کشف حجاب و ترویج شراب خواری بود، اعلام کرد مشکل اصلی این جریان نه قانون اساسی و نه رهبری، بلکه اسلامگرایی مردم ایران است. حالا باید پرسید این رسانه های سرسپرده به شیطان، چه شده که یاد ربنای شجریان افتاده اند؟!

به قول عبید زاکانی: مژدگانا که گربه عابد شد/ عابد و زاهد و مسلمانا!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:20 صبح     |     () نظر

نظرسنجی سبز با طعم سکولاریسم

عوامل میدانی فتنه اخیرا اقدام به نظرسنجی در برخی از شهرستان های استان تهران کرده اند. اخیراً عوامل فتنه سبز ضمن پخش فرم نظرسنجی با مضمون ایده سبز در واگن های قطار شهری کرج خواستار تکمیل و ارسال آن به آدرس اینترنتی درج شده در اطلاعیه شده اند. البته فرم مذکور در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

در متن فرم نظرسنجی آمده است «...مهلک ترین ضربه از ابتدای حضور رژیم با حضور مردم اصلاح طلبان بر پیکره نظام وارد شد و باعث شعله ور شدن فروغی که چشم به راه اصلاحات داشتند گردید. آنچه که جنبش دنبال می کند اصلاحات سیاسی اقتصادی و اداره امور جامعه می باشد در واقع آنچه از بطن خواستگاه عموم مردم جهت سربلندی و رشد ایران عزیز می باشد سرنگونی نظام دینی می باشد.»

در این فرم نظرسنجی سه عنوان اصلی در فرم شامل :

1- آیا دولت در امور جاری مثبت - منفی عمل کرده است . تحت عناوین (اداره امور جامعه ، نظام اقتصادی ، سیاسی ، حقوق زنان و...)

2- جنبش سبز (اساس حرکت اصلاح طلبانه جنبش ، عملکرد سران جنبش ، وجود وب سایت ها و نشریات و...)

3- نظر خود شما در چگونگی اعتلای جنبش سبز چیست (تغییر رهبر جنبش سبز ، نحوه سازماندهی و هدایت مردم و...) می باشد.

مقدمه این فرم نظر واقعی سران فتنه را که همان سرنگونی نظام و برآمدن نظام لائیک و سکولار می باشد را ذکر کرده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:20 صبح     |     () نظر

هیجان ضدانقلاب از اهانت توکلی و مطهری به رئیس‌جمهور

اظهارات توهین آمیز دو تن از نمایندگان مجلس درباره رئیس جمهور، به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. "احمد توکلی" و "علی مطهری" نمایندگانی هستند که اهانت های آنان به دلیل مخالفت احمدی‌نژاد با یک مصوبه مجلس، به محور مشترک رسانه‌های اپوزیسیون تبدیل شده است.

این اتهامات درحالی مطرح شده که رهبر معظم انقلاب برای بررسی و حل اختلافات میان دولت و مجلس دستور تشکیل یک کارگروه را صادر و اظهار نظر در این باره را به این کمیته محول کرده اند.

وقتی مطهری، سوگلی سایت مهاجرانی می‌شود

سایت "جرس" که توسط حلقه لندن مدیریت می‌شود، اظهارات آقای مطهری را بر صدر اخبار خود نشانده و پرونده ویژه‌ای برای این سخنان تهیه کرده است. این سایت ابتدا به پوشش کامل اظهارات توهین‌آمیز این نماینده مجلس پرداخته و سپس با اشاره خاص به تعبیر "گروه فرقان" که از سوی مطهری به رئیس جمهور نسبت داده شده، به بررسی پیشینه این گروهک تروریستی پرداخته است.

سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات در ادامه مطلب خود، مدعی حمایت از روحانیت شده و با بیان اقدامات تروریستی فرقان، رئیس جمهور را فردی خوانده که به گفته علی مطهری، قصد حذف روحانیت را دارد! جرس حتی پا را فراتر گذاشته و بدون اشاره به توهین شدید یکی از تئوریسین‌های اصلاحات به مراجع عظام تقلید، احمدی‌نژاد را بنابر تهمت های مطهری، به مخالفت با مرجعیت متهم کرده است.

استقبال از مطهری در رسانه سیا

ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، ضمن انتشار متن اظهارات آقای مطهری، تلویحا به حمایت از آن پرداخته است. سایت "رادیو فردا" از قول علی مطهری که با هفته نامه سروش گفت‌وگو کرده است، آورده: علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس، بار دیگر با انتقاد تند از محمود احمدی‌نژاد و اطرافیانش، آنها را به گروه فرقان تشبیه کرد.

آوازه نماینده اصولگرا به هلند هم رسید

سایت "رادیو زمانه" هم که به عنوان ارگان رسمی پارلمان هلند فعالیت می‌کند و ردیف بودجه مخصوصی در مجلس این کشور دارد، از سخنان علی مطهری استقبال کرد و آن را به عنوان تیتر یک خود برگزید. این سایت که سابقه حمایت از فیلم ضداسلامی "فتنه" را در کارنامه خود دارد، با اشاره به اظهارات آقای مطهری، رئیس جمهور احمدی‌نژاد را فردی خواند که همانند اعضای گروهک فرقان "اسلام‌گرای افراطی" است.

رپرتاژ مخصوص تلویزیون انگلیس برای دو نماینده اصولگرا

"بی بی سی" از جمله رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب که در هدایت فتنه های سال 88 نقش اصلی داشته، از قول آقای توکلی آورده است: احمد توکلی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ایران با انتقاد شدید از "غیرقانونی" خواندن مصوبه مجلس از سوی محمود احمدی‌نژاد گفت که "رییس جمهور دچار استبداد فکری شده است".

تلویزیون دولتی انگلیس از قول توکلی ادامه داده است: "متأسفم که رییس جمهور بیش از اندازه به برداشت های خود بها می دهد. به طوری که گرفتار استبداد رأی شده است. این کار او نه تنها نقض قانون بلکه گردنکشی در برابر قانون اساسی است".

این رسانه فتنه گر در ادامه گزارش خود به نقل سخنان علی مطهری پرداخته است.

پوشش اهانت های توکلی و مطهری علیه شخص رئیس جمهور، از سوی این رسانه ها به عنوان شکاف عمیق میان دولت و مجلس تعبیر شده و بر روی آن مانور داده شده است. بنابر گزارش های مختلف، جریان فتنه پس از ناکامی در جریان وقایع سال گذشته، هدف اصلی خود را "اختلاف افکنی میان" قوای سه گانه قرار داده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:19 صبح     |     () نظر

پشت پرده شکایت فتنه گران از سپاه فاش شد

بر این اساس در بند 140، جین شارپ از روش های ایجاد نافرمانی مدنی در کتاب مذکور تحت عنوان «محکمه نمایش» از آن یاد کرده و هدف از آن بالا بردن روحیه سربازان انقلاب رنگی، القای پیروزی کاذب، مرعوب کردن مخالفان انقلاب رنگی و جلوگیری از افشاگری های تنظیم شده عنوان شده است. در پی انتشار شکایت هفت متهم حوادث پس از انتخابات از یکی از نیروهای سپاه پاسداران به دلیل روشنگری های وی، ابعاد تازه ای از پشت پرده این شکایت آشکار شد.

هدف از این شکایت به دست گیری رهبری فتنه و زمینه سازی برای اتصال این حلقه به خارج کشور بویژه تیم جرس و عبور از میرحسین موسوی عنوان شده است. طرح شکایت از نیروهای انقلابی سپاه در ادامه پروژه شکست خورده براندازی و بر اساس دستورالعمل های 198گانه جین شارپ در کتاب «کودتاهای مخملی» صورت گرفته است.

بر این اساس در بند 140، جین شارپ از روش های ایجاد نافرمانی مدنی در کتاب مذکور تحت عنوان «محکمه نمایش» از آن یاد کرده و هدف از آن بالا بردن روحیه سربازان انقلاب رنگی، القای پیروزی کاذب، مرعوب کردن مخالفان انقلاب رنگی و جلوگیری از افشاگری های تنظیم شده عنوان شده است. این شکایت به امضای هفت تن از اعضای سازمان مجاهدین و مشارکت با نام های بهزاد نبوی، مصطفی تاج زاده، عبدالله رمضان زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن صفایی فراهانی، محسن میردامادی رسیده و پس از تنظیم توسط بهزاد نبوی، به وسیله فرزند وی در خارج از کشور در اختیار رسانه های حامی فتنه قرار گرفته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:19 صبح     |     () نظر

التماس ، تمارض و دروغ آقای مبارز! برای فرار از زندان

چرا این افراد از التماس های خود برای عدم بازگشت به زندان نمی گویند؟

پس از تمارض فتنه گران برای عدم بازگشت به زندان،عوامل موثر این جریان تاکتیک جدیدی را برای فرار از مکافات عمل خود برگزیده اند. یک منبع آگاه با بیان اینکه محکومان حوادث بعد از انتخابات به اتهام تلاش برای براندازی دستگیر و بنا براسناد واعترافات خود در دادگاه محکوم به زندان شده بودند،اظهارداشت : برخی از این افراد ضمن تاکید بر اشتباهات خود خواستار اعطای آزادی از سوی مقامات شده و نظام نیز بر اساس رافت اسلامی و با تصریح بر عدم ارتکاب جرایم دوباره،با اعطای مرخصی به آنها موافقت کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا به براندازان نظام خود مرخصی های طولانی مدت داده نمی شود به سوء استفاده های این افراد در طول مرخصی های خود اشاره کرد و گفت:برخی از این افراد در طول مرخصی های خود به مجدد مرتکب جرایم پیشین خود شده و عملا تعهدات خود را نقض کردند و پس از آن که دوباره آنها به زندان فراخوانده شدند اقدام به تمارض کرده و خود را در خانه و بیمارستان بستری ساختند در حالی که این افراد شکل جدیدی از خانه تیمی را برای خود دست و پا کرده و به فتنه انگیزهای خود اقدام می کردند.

این منبع آگاه درادامه به فعالیت ها و اقدامات مصطفی تاج زاده اشاره کرد و گفت:وی که در طول مرخصی خود اقدام به تمارض کرده بود تلاش های وسیعی را برای بدست گیری جریان لیدری دربدنه اصلاحات انجام داد و با توهم این که دوست تشکیلاتی وی یعنی بهزاد نبوی در شرف کناره گیری از فعالیت های خود می باشد دست به تلاش هایی برای جانشینی خود به جای وی زد.

وی با بیان این که این توهم سرانجام با بازی جدید بهزاد نبوی و همراه ساختن 6 تن دیگر برای صدور بیانیه و ارتکاب جرم جدید همراه شد،اظهار داشت:پس از این که این افراد به جرم دیگری مبادرت کردند و با توجه به اینکه مرخصی آنان نیزماهها پایان یافته بود،از این افراد خواسته شد که به زندان بازگردند. این مقام آگاه در ادامه با اشاره به هوچی گری خانواده مصطفی تاج زاده مبنی براینکه به وی گفته شده یا باید شکایت خود را پس گرفته یا به زندان بازگردد،ضمن تکذیب این موضوع مسال مهمی را برای اولین بار افشاء کرد.

وی در این زمینه توضیح داد:مرخصی آقای تاج زاده مدت ها بود که تمام شده بود و چندین بار بنا بر رافت اسلامی عدم مراجعت وی به زندان با دیده اغماض نادیده گرفته شد اما پس از طولانی شدن مرخصی وی با ایشان تماس گرفته شد که به زندان بازگردد که وی بارها و با التماس یک بار مساله بیماری،یک بار مسائل خانوادگی ،یک بار درگیری برای حل برخی مشکلات و...را بهانه قرار داده و ازمراجعت به زندان امتناع کرده بود.

این منبع آگاه با اشاره به دروغ پردازی های این افراد مبنی براینکه آنان در پی مقاومت در برابر تهدید به پس گیری شکایت خود به زندان مراجعت کرده اند،گفت:این افراد که ادعای لیدری دارند و از زندان ومقاومت می گویند،چرا به مردم نمی گویند که چطوربه جرم براندازی و با سوء استفاده از رافت نظام به مرخصی طولانی مدت آمده و نه تنها حاضر به بازگشت به نظام نیستند که حتی به جرم های دیگری را نیز مرتکب می شوند.

وی در ادامه افزود:چرا این افراد از التماس های خود برای عدم بازگشت به زندان نمی گویند،چرا علی رغم این که در زندان شرایط بسیاری مطلوبی را تجربه کرده و گعده های دوستانه برگزار می کردند که خود نیز بهتر می دانند،نمی خواهند به زندان باز گردند،این افراد که طاقت چند روز زندان را ندارند چطور می توانند از لیدری و مقاومت سخن بگویند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:19 صبح     |     () نظر
   1   2      >