سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با مردم چنان بیامیزید که اگر مردید بر شما بگریند ، و اگر زنده ماندید به شما مهربانى ورزند . [نهج البلاغه]
میهن نیوز

هیجان ضدانقلاب از اهانت توکلی و مطهری به رئیس‌جمهور

اظهارات توهین آمیز دو تن از نمایندگان مجلس درباره رئیس جمهور، به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. "احمد توکلی" و "علی مطهری" نمایندگانی هستند که اهانت های آنان به دلیل مخالفت احمدی‌نژاد با یک مصوبه مجلس، به محور مشترک رسانه‌های اپوزیسیون تبدیل شده است.

این اتهامات درحالی مطرح شده که رهبر معظم انقلاب برای بررسی و حل اختلافات میان دولت و مجلس دستور تشکیل یک کارگروه را صادر و اظهار نظر در این باره را به این کمیته محول کرده اند.

وقتی مطهری، سوگلی سایت مهاجرانی می‌شود

سایت "جرس" که توسط حلقه لندن مدیریت می‌شود، اظهارات آقای مطهری را بر صدر اخبار خود نشانده و پرونده ویژه‌ای برای این سخنان تهیه کرده است. این سایت ابتدا به پوشش کامل اظهارات توهین‌آمیز این نماینده مجلس پرداخته و سپس با اشاره خاص به تعبیر "گروه فرقان" که از سوی مطهری به رئیس جمهور نسبت داده شده، به بررسی پیشینه این گروهک تروریستی پرداخته است.

سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات در ادامه مطلب خود، مدعی حمایت از روحانیت شده و با بیان اقدامات تروریستی فرقان، رئیس جمهور را فردی خوانده که به گفته علی مطهری، قصد حذف روحانیت را دارد! جرس حتی پا را فراتر گذاشته و بدون اشاره به توهین شدید یکی از تئوریسین‌های اصلاحات به مراجع عظام تقلید، احمدی‌نژاد را بنابر تهمت های مطهری، به مخالفت با مرجعیت متهم کرده است.

استقبال از مطهری در رسانه سیا

ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، ضمن انتشار متن اظهارات آقای مطهری، تلویحا به حمایت از آن پرداخته است. سایت "رادیو فردا" از قول علی مطهری که با هفته نامه سروش گفت‌وگو کرده است، آورده: علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس، بار دیگر با انتقاد تند از محمود احمدی‌نژاد و اطرافیانش، آنها را به گروه فرقان تشبیه کرد.

آوازه نماینده اصولگرا به هلند هم رسید

سایت "رادیو زمانه" هم که به عنوان ارگان رسمی پارلمان هلند فعالیت می‌کند و ردیف بودجه مخصوصی در مجلس این کشور دارد، از سخنان علی مطهری استقبال کرد و آن را به عنوان تیتر یک خود برگزید. این سایت که سابقه حمایت از فیلم ضداسلامی "فتنه" را در کارنامه خود دارد، با اشاره به اظهارات آقای مطهری، رئیس جمهور احمدی‌نژاد را فردی خواند که همانند اعضای گروهک فرقان "اسلام‌گرای افراطی" است.

رپرتاژ مخصوص تلویزیون انگلیس برای دو نماینده اصولگرا

"بی بی سی" از جمله رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب که در هدایت فتنه های سال 88 نقش اصلی داشته، از قول آقای توکلی آورده است: احمد توکلی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ایران با انتقاد شدید از "غیرقانونی" خواندن مصوبه مجلس از سوی محمود احمدی‌نژاد گفت که "رییس جمهور دچار استبداد فکری شده است".

تلویزیون دولتی انگلیس از قول توکلی ادامه داده است: "متأسفم که رییس جمهور بیش از اندازه به برداشت های خود بها می دهد. به طوری که گرفتار استبداد رأی شده است. این کار او نه تنها نقض قانون بلکه گردنکشی در برابر قانون اساسی است".

این رسانه فتنه گر در ادامه گزارش خود به نقل سخنان علی مطهری پرداخته است.

پوشش اهانت های توکلی و مطهری علیه شخص رئیس جمهور، از سوی این رسانه ها به عنوان شکاف عمیق میان دولت و مجلس تعبیر شده و بر روی آن مانور داده شده است. بنابر گزارش های مختلف، جریان فتنه پس از ناکامی در جریان وقایع سال گذشته، هدف اصلی خود را "اختلاف افکنی میان" قوای سه گانه قرار داده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:19 صبح     |     () نظر