سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش برای آنکه بدان عمل می کند، مایه رشد است . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

کشف حجاب علنی در دانشگاه آزاد رودهن

به گزارش شبکه خبر دانشجویی ثارالله ؛ متاسغانه عدم قاطعیت در برخورد با جریانات سازمان یافته مروج بی حجابی در سطح جامعه موجب افزایش جسارت این گروه ها در آلوده کردن فضای جامعه گردیده است.

 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، اما متاسفانه وضعیت حجاب در دانشگاه آزاد بر خلاف صفت اسلامی که یدک می کشد بسیار اسف بار تر از وضعیت حجاب در دانشگاه های دولتی است.

به طور مثال در روز 20 خرداد یکی از دانشجویان دختر در دانشگاه آزاد واحد رودهن به صورت علنی اقدام به درآوردن مانتو خود کرده و با لباسی خارج از عرف و شرع اقدام به حضور در سطح دانشگاه می کند.

جالب آن است این رفتار غیر دانشجویی فرد مذکور با هیچ تذکر و برخوردی از سوی مسئولان حراست رو به رو نبوده است.

قابل ذکر است دانشجوی نامبرده که مچ بند سبز بر دست داشته پس از مدتی مانتوی خود را به تن کرده و در بین تشویق تعدادی از دانشجویان اقدام به ترک محل کرده است.

جالب آن است که مورد مدکور فقط یک نمونه از فضای کلی دانشگاه آزاد واحد رودهن می باشد.

پوشیدن لباس های چسبان و مانتوهای آستین کوتاه از سوی دخترران دانشجو و همچنین آرایش دانشجویان پسر و لباس هایی بر خلاف حداقل های ممکن، فضای دانشگاه آزاد واحد رودهن را به صورت نامطلوبی تبدیل کرده است.

البته این ها نمونه کوچکی از وضعیت تلخ حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد است به طور مثال سلف های مشترک و بوفه های مشترک در این دانشگاه ها نیز خود جولانگاهی برای حرمت دری بیشتر تبدیل شده است.

قوانین پوشش در دانشگاه های جهان

دانشگاههای دنیا قوانین پوششی خاصی را برای دانشجویان اجرا می کنند. هر چند این نوع قوانین منتقدانی دارند اما دانشگاهها تاکید دارند که نوع پوشش با اعتبار دانشگاه در ارتباط است. گروه حوزه و دانشگاه مهر در گزارشی به بررسی قوانین پوشش در 8 دانشگاه دنیا پرداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از موسسات و دانشگاهها با ارائه قوانین پوششی تاکید دارند عدم رعایت این قوانین باعث انحراف ذهن دانشجویان از هدف اصلی حضور آنها در یک مرکز آموزشی علمی می شود. ضمن اینکه نوع پوشش دانشجویان را اعتبار دانشگاه می دانند.

دانشگاههای مختلف جهان برای ایجاد قوانینی در نوع پوشش دانشجویان دلایل متفاوتی دارند: کاهش میزان حواسپرتی در دانشجویان، افزایش تمرکز و توجه به مسائل مهمتر آموزشی و تحصیلی، ایجاد جو مناسب برای حضور در دانشگاه، محافظت از شان، اعتبار و خوشنامی مراکز تحصیلی و دانشگاهی، از بین بردن نشانه های ظاهری اختلاف طبقاتی میان دانشجویان و ایجاد هویتی به نام دانشجو در ورودیهای جدید از جمله توضیحاتی است که مراکز آموزشی و دانشگاههای مختلف برای تشریح دلایل استفاده از قوانین پوششی ارائه می کنند.

قوانین پوشش در دانشگاههای جهان برای دانشجویان دختر و پسر به صورت یکسان اجرا می شوند و تمام دانشجویان ملزم به رعایت آنها هستند. با این حال در این گزارش به نحوه پوشش دانشجویان دختر در چند دانشگاه مختلف جهان پرداخته خواهد شد.

دانشگاه کالج ترینیتی: پوشیدن کفشهای جلوباز و لباسهای کوتاه ممنوع است.

راهروی Strachan در دانشگاه کالج ترینیتی یکی از دانشگاههای تحت پوشش دانشگاه تورنتو در کانادا قوانین پوششی و روند اجرایی جالب توجهی دارد. پوشیدن کفشهای جلوباز و لباسهای کوتاه برای دانشجویان ساکن در این ساختمان ممنوع است. دانشجویان باید هنگام صرف شام کفشهای بسته و بلوزهای یقه دار به تن کنند. همچنین دانشجویان سال دومی وظیفه دارند بر اجرای این قوانین توسط دانشجویان تازه وارد نظارت داشته باشند. با این حال اجرای این قوانین برای دانشجویانی که ساکن ساختمان نیستند الزامی نیست.

دانشگاه مری واشنگتن: پوشیدن تی شرت با عکسهای آزار دهنده و لباسهای دارای پارگی ممنوع است.

در دانشگاه مری واشنگتن کارکنان رسمی و حرفه ای باید دامنهای بلند، به همراه پیراهن رسمی به تن کنند و در برخی مواد برای کارمندان رسمی تر استفاده از کراوات نیز الزامی است. دانشجویان نیز باید از پوشیدن تی شرتهایی با عکسهای آزار دهنده، لباسهایی که دارای پارگی باشند، داشتن سر و وضع ژولیده و نامناسب و یا پوشیدن لباسهایی که بخشی از بدن را در معرض دید قرار دهد خودداری کنند.

دانشگاه لیبرتی آمریکا: پوشیدن بلوز یا پیراهنهای یقه دار ضروری است.

در سال 2005 دانشگاه خصوصی مسیحیان لیبرتی اعلام کرد قصد دارد قوانین پوششی دانشجویان را تخفیف دهد و اجازه پوشیدن کفشهای روباز، شلوارهای کوتاه (ارتفاع شلوار باید تا روی ساق پا باشد) و شلوار جین به شرطی که بر روی آن سوراخ یا پارگی وجود نداشته باشد را صادر کرد با این حال قانون پوشیدن بلوز یا پیراهنهای یقه دار همچنان برجای خود باقی است.

دانشگاه لید سیتی نیجریه: پوشیدن لباس تنگ یا بدون آستین بدون پوشیدن کت یا ژاکت بر روی آن ممنوع است.

دانشگاه لید سیتی در نیجریه قوانین مدون و محکمی برای پوشش دانشجویان خود ارائه کرده است زیرا از دید این دانشگاه پوشش و رفتار دانشجویان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به گفته مقامات این دانشگاه پوشش مناسب به ارزشهای شخصیتی، اعتماد به نفس و ارزشمندی دانشجویان می افزاید و بر همین اساس به دانشجویان خود می گوید: "به شیوه ای لباس بپوشید که دوست دارید به همان شیوه شما را خطاب کنند."

دانشجویان دختر باید در مراسم رسمی این دانشگاه کت و دامن و یا کت و شلوار رسمی به همراه کفش یا صندلهای بسته به تن کنند. قد پیراهنها یا دامن ها باید حداقل تا روی زانو باشد. پوشیدن لباسهای تنگ یا بدون آستین بدون پوشیدن کت یا ژاکت بر روی آن ممنوع است. پوشیدن شلوارهای کوتاه تر از حد نرمال و لباسهای یقه باز یا بدن نما و پوشیدن دمپایی در محیط دانشگاه ممنوع است. همچنین استفاده از لباسهای رسمی متناسب و لباسهای سنتی شیک در دانشگاه با استقبال مواجه خواهد شد. مدل مو و آرایش باید در حد متعادل باشد و سوراخ کردن تزئینی بخشهای مختلف صورت به جز گوش ممنوع است.

دانشگاه ملی سنگاپور: لباسهای حاوی جملات و تصاویر ناشایست و کفشهای راحتی ممنوع است.

قوانین پوشش دختران در دانشگاه ملی سنگاپور نیز بر مبنی حفظ احترام به حریم دانشگاه و به دیگر دانشجویان تعیین شده است. در این دانشگاه پوشیدن لباسهای کوتاه، لباسهای حاوی جملات و تصاویر ناشایست و زننده و کفشهای راحتی ممنوع است.

دانشجویان دانشگاه دولتی فلوریدا: کفشهایی با پاشنه هایی که ارتفاعی بیش از دو اینچ دارند ممنوع است.

دانشجویان دانشگاه دولتی فلوریدا برای حضور در دانشگاه باید دامن، پیراهن و شلوارهای یک رنگ به تن داشته باشند. این دانشگاه از سال 2008 استفاده از کلاه های بیس بال در کلاسهایی که در محوطه باز برگزار می شوند را آزاد اعلام کرده است. همچنین در صورت به تن کردن بیش از یک بلوز یا پیراهن، تمامی آنها باید یک رنگ داشته و دکمه های آنها کامل بسته شده باشد. استفاده از آرم دانشگاه بر روی لباسها نیز بلامانع است.

پوشیدن بلوزهای ورزشی زیپ دار یا ساده در صورتی که ارتفاع آنها سه اینچ پایینتر از کمر باشد بلامانع است. این لباسها شامل ژاکت و بارانی نیستند با این حال استفاده از این دو نوع لباس نیز در صورتی که از رنگی یکپارچه برخوردار باشند در روزهای برگزاری کلاسها بلامانع است. راه رفتن بدون کفش، پوشیدن کفشهای راحتی، کفشهایی با پاشنه های تیز و یا پاشنه هایی که ارتفاعی بیش از دو اینچ دارند ممنوع است. همچنین امکان استفاده از کفشهای چرخ دار یا میخ دار در این دانشگاه ممنوع اعلام شده است.

دانشگاهی در فیلیپین: استفاده از رنگ موهای زننده، خالکوبی و سوراخ کردن اعضای صورت ممنوع است.

دانشگاه De La Salle در مانیل کشور فیلیپین با بیان این نکته که دانشجویان این دانشگاه این حق را دارند که متناسب با سلیقه خود لباس به تن کنند از آنها خواسته است پوشش خود را متناسب با شان دانشگاه و حساسیت های دیگر اعضای دانشگاه انتخاب کنند. بر همین اساس از دانشجویان خواسته شده از پوشیدن لباسهای بدون آستین، کوتاه، بلوزها یا پیراهنهای دکلته، یقه باز و نازک خودداری کنند.

پوشیدن شلوارهای کوتاه تنها در کلاسهای ورزشی و در صورتی که ارتفاع آن کمتر از سه اینچ بالای زانو نباشد جایز است و پوشیدن این نوع از لباسها در داخل کلاسهای درسی ممنوع است.

استفاده از کلاه برای حفظ احترام در کلاسهای درس یا جلسات رسمی جایز نیست. استفاده از رنگ موهای زننده، خالکوبی و سوراخ کردن اعضای مختلف صورت به جز گوشها ممنوع است. پوشیدن کفشهای روباز در صورتی مجاز است که ارتفاع پاشنه آن بیشتر از یک اینچ نباشد و پاشنه پا در کفش پوشیده شده باشد.

دانشگاه کالیفرنیا برکلی: استفاده از لباسهای بدن نما در این دانشگاه ممنوع است.

دانشگاه مشهور کالیفرنیا برکلی که یکی از دانشگاههای برتر جهان نیز به شمار می رود از دانشجویان دختر خود خواسته است دامن و شلوارهای رسمی با قد متعارف، پیراهن و کت و شلوار رسمی به تن کنند. استفاده از لباسهای بدن نما در این دانشگاه ممنوع است. نوع کفش نیز متناسب با ساختمانهای آموزشی و کلاسهای درسی مختلف متفاوت است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/3/27:: 6:1 عصر     |     () نظر

تربیون آزاد دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛
آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از سران فتنه گفت: آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

به دلیل حضور نیافتن شکوری راد در مناظره «وارثان خط امام» که عصر دیروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دانشجویان در حضور حجت الاسلام رسایی به برپایی تریبون آزاد پرداختند.

در ابتدا به دلیل آزادی سیاسی که بسیج دانشجویی مطرح کرد، فرصت به یکی از دانشجویان مخالف داده شد.

وی ابتدا بیانیه بسیج دانشجویی را مورد نقد قرار داد و گفت: باید تکلیف و موضع مشخص شود؛ چرا نمایندگان مجلس در مقابل بعضی از اصول هیچ واکنشی نشان نمی دهند، اما در مقابل فردی مانند مطهری موضع گیری می کنند و تا جایی پیش می روند که می خواهند وی را از فراکسیون مجلس خارج کنند.

این دانشجو ادامه داد: من دارای دستبند سبز هستم و بارها به اغتشاشگری متهم شده ام، اما جنبش سبز، جنبش موسوی و کروبی نیست و بر طبق توصیه مقام معظم رهبری همه را دعوت به بصیرت می کنم.

در ادامه تریبون آزاد یکی از دانشجویان در پاسخ به دانشجوی اول گفت: چرا تمامی شبکه های غربی از شما دفاع می کنند؟ آیا واقعا دولت های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بدون دلیل برای اشخاصی مانند کروبی و موسوی هزینه می کنند؟ و اگر اینها مقید چنین حرف هایی نیستند چرا پشت رهبری را نمی گیرند؟

دانشجوی دیگر ادامه داد: افرادی که مدعی خط امام هستند باید در جهت خط امام قدم بردارند، نه اینکه صحبت های امام را دستاویز خود کنند؛ چرا که مطابق فرمایش امام، «روزی که آمریکا از ما دفاع کرد، روز عزاست.»

وی تصریح کرد: برخوردی که در روز 14خرداد با سید حسن شد پاسخ طبیعی مردم به عملکرد یک سال گذشته وی بود.

این دانشجو خطاب به سید حسن خمینی بیان داشت: هنوز 20 سال از فوت امام خمینی(ره) نگذشته و دانشجویان می خواهند این قضیه را به شما گوشزد کنند که بر طبق نظرات امام راحل گام بردارید.

 

 

خشنودی اپوزسیون و سلطنت طلبها از نامه دفتر آقای هاشمی

دفتر هاشمی رفسنجانی در آستانه 22 خرداد قداره کشی خود را آغاز کرده و در نامه ای علنا به جنجال آفرینی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران اکبر هاشمی که متهم ردیف اول اغتشاشات سال گذشته است و تحلیل گران منصف نامه وی به رهبر انقلاب را آغاز فتنه می دانند مجددا با انتشار نامه ای اوج غضب خود را از شکست پارسال علنی کرده است.

بهانه این نامه جوابیه به روزنامه وطن امروز، روز یکشنبه ? خرداد ماه ????است که در متنی نامه هاشمی به رهبر انقاب در 19 خرداد را بازخوانی کرده بود پاسخ داده است، اما سئوال اول اینجاست آیا هاشمی رفسنجانی آنقدر غافل است که از روزنامه ها کثیر الانتشار خبری ندارد؟

اما غفلت هاشمی از آن جهت که وی خود را سیاسی خواند بی معنی است و بی شک هاشمی به یاد شیطنت سال 88در صدد ایجاد فتنه ای جدید است.

متن این نامه حاکی از تملق های گسترده انتفاعی هاشمی رفسنجانی برای خودش و نیز نشان از کاهش منزلت هاشمی است که برای تخریب چهره مناصب وی را بازخوانی کرده است.

این نامه حمایت هاشمی از موسوی را فرض محال خوانده است در حالی که تمام شواهد و مدارک و اسناد موجود مبین همکاری خرده پاهای دفتر هاشمی تا فرزندان وی با موسوی در انتخابات و اغتشاشات است.

در قسمتی از نامه آمده است:«مگر قبل از انتخابات اسب‌های همت زین شده بود که چه کسی انتخاب شود؟!» ولی شاید این حماقت باشد که ندانیم اسب های همت زین شده بود تا نظام و ولایت ساقط شود و در این راه رای نیاوردن موسوی بهانه بود.

این نامه که معلوم نیست از کدام منابع استناد می کند شخص هاشمی را علنا متهم تقلب های انتخابات می داند چون در قسمتی از نقل قول هاشمی می گوید:« یکی از مسئولین وقت وزارت کشور مواجه شد که بفرمایید انقلاب به چه کسانی نیاز دارد تا نامشان را از صندوق آرای مردم بیرون بیاوریم!!.» این خود دلیلی است برای اثبات این که همواره از این تعارف ها به شخص اکبر هاشمی می شده است و شاید...

ادعای دروغ بودن حضور بیش از صدر در صدی  که از سوی دار و دسته هاشمی مطرح شده بود این بار محل استناد وی بوده است اما عجبا که وی استانی که در همه انتخابات ها بیش از 100درصد مردم شرکت کرده باشند را معرفی نمی کند.

در قسمتی از این نامه آمده است که:«چرا نمی‌گویید دور جدید اظهار نگرانی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از عدم توجه به رأی مردم و سلامت انتخابات از زمانی شروع شده است که بعضی از شخصیت‌های مؤثر دست‌اندرکار انتخابات صراحتاً اعلام می‌کردند که رأی مردم در حکومت اسلامی تشریفاتی و زینتی است؟!» این قسمت از نامه نشان از آن دارد که هاشمی از سر مجهولات و مجعولات به دنبال فتنه انگیزی است و دروغ ها را منتشر می کند.

اما اینجاست که هاشمی باز هم با کمبود مستندات روبه رو شده است به دروغ بستن به اشخاص مختلف بسنده کرده است.

جالب آنکه در این نامه از کسانی که رای نیاوردن هاشمی در انتخابات 78را با سوت و کف در جامعه پراکنده کردند حمایت شده است . اما سئوال اینجاست که شاید در آن انتخابات عالیجانب سرخ پوش که هاشمی در آن زمان به این لقب معروف شده بود مجددا در گیر همان تعارف های انتخاباتی شد که رتبه اش از سی ام به نوزدهم رسید.

هاشمی بار دیگر به دروغ گوهای ساواکی استناد کرده است:«اگر اسناد به اصطلاح تاریخی ساواک در قبل از پیروزی انقلاب را ورق می‌زدید، می‌خواندید که شیخ اکبر هاشمی ?? میلیون تومان به خرابکاران اجتماعی پیرو امام خمینی(ره) کمک کرده است.» اما جالب اینجاست اگر حتی به این دروغ گویی ها استناد کنیم وی این پول ها را ازکجا آورده است.

هاشمی با بی ادبی تمام سرکوفت و پتک سهمیه را با حالت طعن آلود مواجه دانشجویان حزب اللهی و بسیجی‌ها کرده است و شعار سبزها را این بار با لفظ بسیجی واقعی آورده است.

در قسمتی از نامه بحث دزد روحانی نما مطرح شده است که البته عصبانیت هاشمی از شعارهای مردمی علیه اش را اینگونه نشان می دهد که البته متوجه نبوده است که دزد روحانی نما بیشتر متوجه خود وی می شود.

هاشمی رفسنجانی در این نامه گله مند بوده است که چرا مردم عقد اخوت با وی نبسته اند و میزان را حال فعلی وی می دانند. پایان نامه نیز به سانسور یک خاطره از امام می انجامد که نشان از آن دارد که هاشمی در ارائه حتی نظرات امام هم سانسوری کار می کند.

هاشمی رفسنجانی در ایام مختلف به دنبال انتقام جویی از انقلاب بوده است چه در سال 59 که نامه عتاب آلود به امام نوشت چه در سال 67 که جام زهر ا به امام نوشاند و چه در سال 88 که نامه ای به دور از ادب به رهبری نوشت. در ایام فتنه نیز هاشمی در دیدارهای مختلف با قانون شکنان و قانون ستیزان جهت های زیادی برای ادامه فتنه داده بود.

به نظر نامه اخیر وی و نیز دیدار با خانواده متهمان در سال 89 آغاز فتنه امسال است که در سالگرد نامه بی ادبانه وی به رهبر انقلاب در 19 خرداد 88 کلید خورده است. جالب آن است همانطور که سال گذشته افراد مخالف و معاند از نامه هاشمی ابراز مسرت کردند نگاهی کوتاه به سایت های سلطنت طلب نشان از رضایت آنها از این آب به آسیاب ریختن آنها توسط هاشمی است.

خود محوری و ادعاهای هاشمی در مقاطع مختلف همواره باعث غائله آفرینی شده است که این بار هم به نظر می آید وی بغض از شعارهای مردمی را بر سر مردم تخلیه می کند.

 

 

دولت آمریکا در انتظار 22 خرداد

دولت آمریکا اگرچه متن جدید تحریم‌ها بر علیه جمهوری اسلامی را صبح روز چهارشنبه به وقت نیویورک در شورای امنیت به تصویب می‌رساند، اما این دولت منتظر است تا بر اساس وقایع احتمالی روز 22 خرداد تصمیمات جدیدی را بر علیه ایران اتخاذ کند.

به گزارش الف، چهارمین قطعنامه تحریم جمهوری اسلامی ایران که متن پیش نویس آن توسط کشورهای غربی به تصویب رسیده و با حمایت روسیه و چین همراه شده است، در حالی برای تصویب به شورای امنیت سازمان ملل می رود که کشورهای غربی امید زیادی به بروز اتفاقی بزرگ در روز 22 خرداد، دارند.

کشورهای غربی از مدتها قبل با راه اندازی تبلیغات رسانه‌ای گسترده از طریق تلویزیون‌های فارسی زبان و همچنین یادآوری وقایع تلخ سال گذشته سعی در تحریک معترضان برای ایجاد فشار به دولت و حکومت دارند. فشاری که با طرح موضوع برگزاری تجمع از سوی معترضان به نتایج انتخابات، به اوج رسیده است. این در حالی است که مطرح شدن موضوع تشدید تحریم‌های بین المللی بر علیه کشورمان که از ابتدای سال جاری از سوی کشورهای غربی عنوان شده‌ است دامنه این فشارها را به عرصه بین المللی نیز کشانده است.

در همین رابطه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا که به اکوادور سفر کرده است این قطعنامه را شامل مهم ترین تحریم هایی دانست که تاکنون بر علیه ایران اتخاذ شده است.

اما رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا در موضع گیری شفاف تر که حکایت کننده سیاست واقعی دولت آمریکا در قبال ایران است، می گوید: هدف این قطعنامه ترکیب کردن فشارهای بین المللی با مذاکره برای تغییر خط مشی اتمی ایران است.

در کنار این اظهار نظر‌های بین المللی در خصوص برنامه اتمی ایران، سازمان عفو بین الملل در گزارشی هماهنگ در آستانه 22 خرداد، جمهوری اسلامی را متهم کرد که برای خاموش کردن صدای ناراضیان و دگراندیشان از شکنجه، اعدام با انگیزه های سیاسی و به زندان انداختن دانشجویان، روزنامه نگاران و روحانیون استفاده می کند.

همزمانی وقوع این دو رویداد که نقش و دخالت کشورهای غربی به ویژه آمریکا در آهر دو نها بسیار مشهود است نشان می دهدغرب تلاش می کند تا با ترکیب فشارهای داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی را برای کنار گذاشتن فناوری اتمی تحت فشار قرار دهد.

سال گذشته نیز دولت آمریکا برنامه مذاکرات ایران و امریکا را به بعد از برگزاری انتخابات خرداد 88 و مشخص شدن رئیس جمهور جدید ایران،‌ موکول کرده بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/3/21:: 5:56 عصر     |     () نظر

             

سبز سبزم دین فروشم            سبز سبزم بی بخارم

با وطن کاری ندارم

با بی بی سی گشته ام هم آب و کاسه

ریشه ام در انگلیس است و فرانسه

در پی فحش و شعارم             فکر مکتب نیستم

کاری به جمهوری ندارم

آشنا با حیله و مکر ودروغم

کله پوکم

کرده آقای "سورس" اینبار کوکم

همچو ویروسم وطن را                  بدتر از ویروس خوکم

پولهای سبز می گیرم                 ز آقازاده ها تا شعله ها را برفروزم

شیشه ها را بشنکم                   اموال مردم را بسوزم

عامل دست سیایم                 اجنبی را می ستایم

درب این حصن حصین را روی دشمن می گشایم

می زنم راس کریمان وطن را        برتنم بنگر کنون سبز لجن را

قصه ی خر در چمن را

سبز سبزم چند ماهی ریشه دارم در دروغ وقتل و غارت

مخملی هستم به فکر آتش افروزی و توهین و جنایت

گردد ایران همچو افغان خوب به من چه

می شود نا امن و ویران خوب به من چه

گر بدست روبهان افتد وطن

من فکر خویشم

انزوای ملک ایران خوب به من چه

بهر آقا زاده ها من جانفشانم          من بلا گردان این بی غیرتانم

سبز سبزم                                  جعلی ام من

مخملینم

دشمن ایران و دینم

میهنم را هم به دشمن می فروشم

دین فروشم                         سبز پوشم

 

 

 

اختلافات در اردوگاه فتنه‌گران بالا گرفت!

مأموریت برخی از اعضای این تشکل برای نشان دادن اتحاد ظاهری سران فتنه به نتیجه نرسیده است و در جلیه اخیر این تشکل اختلافات میان رئیس شورای سیاستگذاری و مرد خاکستری اصلاحات بالا گرفته است.

در ادامه بروز اختلافات عدیده میان سران فتنه شنیده شده که در آخرین جلسه این تشکل روحانی تاثیر گذار در جریان اصلاحات رئیس شورای سیاستگذاری این تشکل که پیش از این  در چرخشی تاکتیکی از دیگر سران فتنه به امید بازگشت مجدد به نظام جدا شده بود خواستار اتخاذ مواضعی آرام و بدور از هرگونه خشونت طلبی  در 22 خرداد ماه شد. وی همچنین از عملکرد و برنامه ها و اقدامات صورت گرفته توسط هواداران جریان فتنه در سال گذشته انتقاد کرد و خواستار ارائه راه کارهای جدید برای برون رفت از وضعیت فعلی حاکم بر جریان فتنه گردید.

ژوی در این جلسه گفت: "نباید در سالگرد 22 خرداد بحثهای بی حاصل انتخابات سال قبل و ادعاهای غیر قابل اثبات مانند تقلب در انتخابات را مطرح و مجدداً فضا را امنیتی و متشنج کرد".

در همین جلسه مرد خاکستری اصلاحات که  برخی معتقدند بیشترین تاثیر را ایجاد برخی تندروی های سران فتنه داشته است ضمن مثبت ارزیابی کردن تحرکات جریان فتنه در سال گذشته در موضعی مخالف با رئیس شورای سیاستگذاری این تشکل خواستار شدت بخشیدن و تکرار حوادث ماههای پس از انتخابات گردیده و اعلام داشت که از برخوردها نباید بترسیم و به فضای اعتراض در جامعه باید دامن بزنیم تا نظام وادار به امتیازدهی شود.

گفتنی است تحرکات ضد دینی جنبش سبز در سال گذشته به ویژه اهانت به حضرت امام(ره) و حوادث روز عاشورا باعث بروز اختلاف نظر جدی میان برخی اعضای  این تشکل شده و همین عوامل موجب شده که در موضعی انفعالی قرار گرفته و نتواند یک  رویه واحد و یک سیاست منطقی و مشخص در پیش بگیرد به گونه ای که مأموریت برخی از اعضای این تشکل برای نشان دادن اتحاد ظاهری  سران فتنه به نتیجه نرسیده است.

 

 

میثم عبادی دارای دو برادر و سه خواهر و ساکن منطقه جنوب تهران بود

 

 

همان تظاهرات هایی که به نظر آقایان آرام و در سکوت بود

امان از دشمن داخلی

اغتشاش حامیان میرحسین موسوی در  خیابان‌های تهران

حتی اگر میرحسین خواستار چنین  وقایعی نباشد، بی شک مسئول اصلی آن است و در پیشگاه خداوند و ملت ایران  باید پاسخ‌گو باشد

تا کجا منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح  می‌دهیم؟

تخریب  اموال عمومی و دیگر هیچ!


 

 

 




 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/3/21:: 1:43 صبح     |     () نظر

شبیخون ناکام به حماسه 40 میلیونی

درست یک سال گذشته در همین ایام بود که تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری به اوج رسیده بود.

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/20-3-1389%5CIMAGE634117564800968750.jpg

جعفر تکبیری- فتنه در آستانه یک سالگی قرار گرفت. درست یک سال گذشته در همین ایام بود که تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری به اوج رسیده بود و مردم خود را آماده ساختن یک حماسه بزرگ می‌کردند. حماسه‌ای که اگرچه با وقایع پس از آن کمی کام مردم را تلخ کرد اما در نهایت نه تنها مردم از عرصه آفرینش این حماسه سربلند بیرون آمدند بلکه با پیروزی در فتنه پس از آن نیز ستون‌های نظام و حاکمیت اسلامی را بیش از پیش مستحکم کردند.

هفته پایانی انتخابات در حالی در حال گذر بود که فضای انتخابات با برگزاری مناظرات و تبلیغات رادیو تلویزیونی به اوج خود رسیده بود و ستاد انتخاباتی نامزدها و هوادارانشان با تمام توان در تلاش بودند که پیروز انتخابات باشند. تجمعات انتخاباتی و کارناوال‌های خیابانی و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی فضای شهرهای مختلف به‌ویژه پایتخت را دگرگون کرده بود اما در ورای شوق و شور انتخاباتی بروز برخی تنش‌ها و رویارویی‌های سیاسی، فضا را غبار‌آلود می‌کردند. در این آشفته بازار انتخاباتی برخی دست‌های پشت پرده آماده اقدامات فتنه گرانه‌ای شده بودند که نگرانی‌هایی را برای مسئولان امنیتی کشور ایجاد کرده بود.

سرانجام با تمامی این فراز و نشیب‌ها روز انتخابات فرا رسید و مردم دسته دسته در حماسه‌ای بی‌نظیر که پس از رفراندوم تعیین حاکمیت در فروردین ماه سال 58 بی‌نظیر بود، پای صندوق‌های رأی رفتند و نام کاندیدای مورد نظر خود را در برگه‌های رأی نوشتند. حتی گزارش‌ها حاکی از آن بود که افراد بسیار زیادی که سال‌هاست در انتخابات حضور پیدا نکرده بودند به پای صندوق‌ها آمده و از میزان اکثریت خاموش در جامعه کاسته بودند.

تهدید نظام با ادعای پیروزی زود هنگام

این روند امید‌بخش تا آخرین ساعات شب ادامه داشت تا اینکه یکی از کاندیداهای انتخاباتی با برگزاری کنفرانس خبری، پیروزی خود را رسماً اعلام کرد. این سخنان در حالی از جانب میرحسین موسوی مطرح شد که هنوز نه تنها گزارشی از شمارش صندوق‌های رأی در سراسر کشور به ستاد مرکزی انتخابات نرسیده بود، بلکه هنوز رأی‌گیری در تعداد زیادی از شعبات ادامه داشت. وی همچنین در ادامه سخنان خود ادعا کرد که اگر وی به عنوان پیروز انتخابات معرفی نشود، تقلب شده است.

اما اعلام نتایج حکایت دیگری داشت چراکه بر اساس آرای اعلام شده از سوی وزارت کشور، محمود احمدی‌نژاد توانسته بود بیش از 5/24‌میلیون رأی را از آرای کل 40‌میلیون نفری از آن خود کند. این خبری بود که ستاد جنگ روانی دوم خرداد را برای لحظاتی به کما برد اما این کمای اتاق جنگ نرم چندان طول نکشید و خروج آنها از این شوک بزرگ سرآغاز اقدامات غیرقانونی بود که 8 ماه کشور را در حالت فوق‌العاده نگه داشت. در این مدت بیانیه، پشت بیانیه و تجمع پشت تجمع برگزار می‌شد تا شاید از طریق این فشارها بتوانند این حماسه بزرگ را خدشه‌دار کنند و نهایتاً با ابطال انتخابات نام فرد مورد نظر خود را برای پیاده‌سازی اهداف از پیش تعیین شده از صندوق خارج کنند. آنها در این راه از هیچ حرکتی فروگذار نکردند و تمامی تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار بستند. تلاش‌هایی که خون‌ریزی، قتل، تخریب اموال عمومی و بزرگ‌تر از همه توهین به مقدسات اسلامی و ایرانی را در خود نهفته داشت.

آنها در روزهای 24، 25، 26، 27، 28 خرداد سنگین‌ترین حرکات خود را انجام دادند اما تمامی این تحرکات با سخنان روشنگرانه مقام معظم رهبری در روز جمعه 29 خرداد نقش برآب شد. اکثریت افرادی که در روز 22 خرداد به میرحسین موسوی رأی داده بودند و سپس با القای تقلب از سوی سران فتنه به خیابان‌های آمده بودند، با شنیدن این سخنان ابراز برائت کردند و خود به صف اول مبارزه با فتنه پیوستند.

ریزش شدید در پایگاه‌ اجتماعی

با پایان یافتن خرداد ماه فتنه‌گران و ناکام ماندن تمامی تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان که از مدت‌ها قبل در لابراتوارهای جنگ نرم غربی‌ها ساخته و پرداخته شده بود، آنها تحرکات جدیدی را در فصل جدید فتنه آغاز کردند. اما آنها این بار نه تنها مشکل ایستادگی محکم نظام در برابر خود را احساس می‌کردند بلکه با مشکل بزرگ دیگری نیز دست و پنجه نرم می‌کردند و این مشکل چیزی نبود جز ریزش شدید در پایگاه‌های اجتماعی آنان.

افراد جامعه با مشاهده اقدامات ساختار‌شکنانه این جماعت در ماجرای 18 تیر، روز قدس، 13 آبان و روز دانشجو هر روز نفرت خود را بیشتر از پیش از آنها اعلام می‌کردند. آنها هر روز شاهد از دست دادن هرچه بیشتر نیروهای خود و متعاقب آن آبروی خود بودند. به گونه‌ای که در روز 13 آبان به‌رغم فضا‌سازی شدید علیه نظام از طریق رسانه‌های خارجی تنها توانستند حدود 5هزار نفر از هواداران خود را به خیابان‌ها بکشانند. اوج این ابراز انزجار از عملکرد فتنه‌گران به حماسه 9 دی باز می‌گردد. حماسه‌ای که مردم عزادار با حضور میلیونی خود در راهپیمایی خودجوش 9دی در خیابان‌های تهران، که برای محکوم کردن هتک حرمت عاشورای حسینی از سوی فتنه گران برگزار شد، عملا تومار فتنه گران را در هم پیچیدند و تنها نامی از این جماعت در تاریخ باقی گذاشتند. نامی که توأم با لعن و نفرین از جانب مردم به دلیل زیر سؤال بردن ارکان جمهوری اسلامی توسط فتنه گران است.

تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و رهبری

پس از حماسه بزرگ 9 دی که سرنوشت فتنه‌گران را یکسره کرد، مردم با حضوری بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند. تجدید میثاقی که به همه دشمنان 30 ساله نظام جمهوری اسلامی اثبات کرد که مردم هنوز برای حفاظت از دستاوردهای انقلابی خود که ثمره خون هزاران جوان ایرانی است، مصمم و مقید هستند.
و امروز در سالگرد حضور حماسی مردم در انتخابات 22 خرداد سال 88، امت انقلابی شکرگزار پروردگار خویش هستند که با سکانداری امام خامنه‌ای توانستند کشتی نظام را از توفان بزرگ فتنه به ساحل امنیت و آرامش برسانند و در این راه تجربیاتی به دست آورند که کمک رسان آنها در توسعه و تعالی انقلاب اسلامی باشد.

 

 

دستور از لندن رسید

کمیته به اصطلاح اجرایی و مقاومت مدنی ایران از انگلیس دستورالعمل مقاومت صادر کرد!

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/19-3-1389%5CIMAGE634116738236906250.jpg

به گزارش جوان آنلاین کمیته به اصطلاح اجرایی و مقاومت مدنی ایران که زیر نظر افرادی مانند مهاجرانی ، کدیور ، گنجی ، سروش و... هدایت و از سوی محسن سازگارا در فضای مجازی و ماهواره ای آموزش داده می شود ، به مناسبت اولین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دهم و حوادث پس از آن ، اطلاعیه ای حاوی دستورالعمل در راستای 22 خرداد صادر نموده است.
دراین اطلاعیه که دراصل دستورالعمل اتاق فکر لندن نشین برای عناصر داخلی جریان فتنه می باشد برخی از آموزه های جین شارپ که  همان روشهای انقلاب مخملین است  به این افراد دیکته شده است. روشهای چون؛ اعتصاب یکروزه در سالگرد انتخابات و شهدای جنبش سبز، تظاهرات در سالگرد انتخابات، عدم پرداخت قبوض مربوط به سرویس و خدماتی که از طرف دولت گران می شود، برگزاری انتخابات نمادین و مردمی ، سردادن شعار ا... اکبرو.....
گفتنی است د رطول یکسال اخیر انواع و اقسام روشهای انقلاب مخملین د رایران به بهانه تقلب درانتخابات پیاده شد که هیچکدام به نتیجه مطلوب برای فتنه گران منجر نشد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/3/20:: 2:4 عصر     |     () نظر

پیام مردم به سید حسن خمینی برائت از سران فتنه بود

قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن در گفت‌وگو با برنا، در خصوص حرکت مردمی در نمازجمعه روز گذشته و ممانعت از سخنرانی سیدحسن خمینی با شعارهای "مرگ بر موسوی" و "وصیت حاج احمد، پیروی از ولایت" اظهار داشت: از زمانی که آقای سید حسن خمینی نامه ای به رئیس صدا و سیما در خصوص برنامه شاخص نوشتند و این برنامه را تحریف کلام امام (ره) شمردند، مشخص شد که ایشان از برنامه های داخلی بریده شده اند.

وی افزود: ایشان از برنامه های صدا و سیما اطلاع ندارند و ظاهرا تلویزیون جمهوری اسلامی را تماشا نمی کنند، از سوی دیگر در مراسم مردمی هم حضور ندارند.

روانبخش تاکید کرد: نشست هایی که ایشان با سران فتنه دارند و ارتباطی که با جریان فتنه داشتند، طبیعی است که وقتی در آن جلسات می نشینند و با سران فتنه هم صحبت می شوند، از بیرون جلسات خود اخبار حقیقی ندارند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن تصریح کرد: اخیرا سیدحسن خمینی با سران فتنه در مراسم عروسی و جاهای دیگر نشست هایی داشت که مردم از طریق اخبار مطلع شدند و طبیعی است که وقتی ایشان را در مراسم رحلت امام خمینی (ره) می بینند، به صورت طبیعی در برابر او این عکس‌العمل را نشان دهند. در حقیقت مردم به سیدحسن خمینی با شعار مرگ بر موسوی هشدار دادند که باید خط خود را مشخص کند و از سوی دیگر با شعار "وصیت حاج احمد پیروی از ولایت" او را متوجه پیروی از ولایت فقیه کردند.

وی افزود: پیام مردم به سید حسن خمینی این بود که با سران فتنه که شما نشست و برخاست می کنید، ما از آنها تبری می جوئیم و در حقیقت اهانت به سیدحسن نبود.

 

 

آیت الله مهدوی کنی در گفت و گوی دو ساعته با خبرگزاری فارس:

خبرگزاری فارس: آیت‌الله مهدوی کنی در گفتگویی مشروح با خبرگزاری فارس به تبیین شاخصه های خط امام خمینی(ره)، تدابیر 20 ساله مقام معظم رهبری در صیانت از ارزش های انقلاب، فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و مخاطرات فراروی نظام اسلامی پرداخت.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

 

* نمی‌توان کشور را شاه سلطان حسینی اداره کرد

دبیرجامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به قاطعیت، شجاعت و استقامت حضرت امام در مسیر مبارزه با رژیم پهلوی و دوران پس از پیروزی انقلاب افزود: حضرت امام در مسیر انجام تکلیف از شجاعت و استقامتی برخوردار بود که لازمه هدایت نظام اسلامی است و اگر ایشان یک قدم عقب‌نشینی می‌کرد مطمئن باشید که همه خون‌ها زیر پا رفته بود. من همیشه گفته‌ام در راستای صیانت از انقلاب اسلامی، در عین حفظ قوانین و حفظ حقوق مردم باید قاطعیت لازم را از خود نشان داد چرا که یک نظام انقلابی و اسلامی را نمی‌توان شاه سلطان حسینی اداره کرد.
آیت‌الله مهدوی کنی در ادامه تاکید کرد: تنها با موعظه نمی‌توان نظام اسلامی را اداره کرد و مردم هم نباید توقع داشته باشند رهبر تنها به موعظه بسنده کند. رهبر باید فرمان بدهد. بعضی گمان می‌کنند چون رهبر یک روحانی است تنها باید موعظه کند. معنای ولی امر یعنی فرمانده، ولی امر با یک مرجع تقلید فرق می‌کند. امام مسوولیت‌های رهبری را هم خوب درک کرده بود و هم خوب پیاده می‌کرد.
دبیرجامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به شناختی که بیش از چهار دهه از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند تاکید کرد: ایشان بهترین فرد برای رهبری این انقلاب پس از دوران حیات امام بودند و امروز هم شایسته ترین فرد هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد:یکی از مهمترین ویژگی‌های امام ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان اسلام و انقلاب بود. همین ویژگی را در مقام معظم رهبری مشاهده می کنیم که در مواقع حساس یک قدم به عقب بر نداشته‌اند و ما درسی که از امام آموختیم آن بود که به جای تکیه بر غرب یا شرق، باید روی پای خود بایستیم تا به مقصد نهایی این انقلاب و نظام اسلامی دست یابیم.

* حوادث پس از انتخابات مصداق فتنه بود

عضو مجلس خبرگان رهبری حوادث پس از انتخابات را از مصادیق فتنه دانستند و افزودند: برخی آقایان گرفتار این فتنه شدند و گروهی را نیز آلوده کردند. معنای فتنه همین است که گاهی سران فتنه خود غافل از آن هستند.بنده همان روزهای اول تأکید داشتم راه حل رفع فتنه یافتن نقطه اتکایی است که این نقطه در همه مکتب ها و حکومت ها وجود دارد و به آن اعتماد می‌کنند. مگر کسانی که بخواهند آشوب و اغتشاش برپا کنند. مصلحت هر کشور و نظامی اقتضاء می‌کند در هنگام آشوب به سمت آن فصل الخطاب بروند اگر چه آن فصل الخطاب مطابق میل ما نباشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با فصل‌الخطاب دانستن نظرات رهبری در اداره جامعه اسلامی تاکید کرد: در این حوادث اخیر برخی آقایان نظرات رهبری را قبول نکردند که با این عمل هم به خود و هم به انقلاب ضربه زدند. اگر آنان نظرات رهبری را قبول می‌کردند ما این مشکلات بعدی را نداشتیم.

*تدابیر رهبری انقلاب را در دوران فتنه حفظ کرد

دبیرجامعه روحانیت مبارز تهران تدابیر رهبری در مهار فتنه پس از انتخابات را باعث حفظ نظام دانست و افزود: به نظر من اگر مواضع ایشان در این دوران فتنه نبود نمی‌توانستیم این انقلاب را حفظ کنیم.
رئیس دانشگاه امام صادق (ع) با یادآوری جمله ای از حضرت امام که می‌فرمودند "اگر یک روزی دیدید دشمن ها از شما تعریف کردند بدانید یک جای کارتان حتما اشکال دارد " افزود: افراد معترض موضع‌گیریها و برنامه‌هایی را در روزهای پس از انتخابات اجرا کردند که در آن مقطع دشمن به این جریان امیدوار شد و وقتی دشمن به یک جریانی امیدوار می‌شود، معلوم است که آنها در مسیر انحراف افتاده‌اند. باید این قضایا زودتر جمع می‌شد و این اتهامات علیه نظام مطرح نمی‌شد تا دشمنان بیش از این شاد نمی‌شدند.
مهدوی کنی با یادآوری تلاش دولت هم برای خدمت به مردم تأکید کرد: علیرغم برخی اشکالاتی که در دولت دهم وجود دارد اما همه کسانی که علاقمند به انقلاب و نظام اسلامی و ایران هستند باید با حفظ انتقادهایی که دارند، دولت را تأیید کنند نه تخریب. انتقاد دلسوزانه یعنی به گونه‌ای برخورد شود که جنبه‌های مثبت زیرسوال نرود و همه چیز را تخریب نکنندآنها که خدمات دولت را به طور کلی نادیده می‌گیرند بر مبنای احساس عمل می‌کنند نه عقل و منطق.
تولیت مدرسه علمیه مروی تهران ضمن رد برخی ادعاها درباره انحراف انقلاب اسلامی پس از رحلت حضرت امام افزود: باید دید این افراد از چه منظر و رویکردی به مسایل انقلاب نگاه می‌کنند. اگر از دیدگاه واقع بینانه به روش رهبری و امام بنگریم راه رهبری همان راه امام است ولی اگر از دیدگاه سلایق سیاسی و گروهی نگاه کنیم آنها راه را بر خلاف سلیقه خود می‌بینند و نمی‌توانند خط رهبری را تحمل کنند.به نظر من عملکرد مقام معظم رهبری بر مبنای همان شاخص‌هایی است که امام برای هدایت این انقلاب بیان کردند.

* در مواقع حساس وارد گود سیاست شده‌ام

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های علمی و فرهنگی‌اش در حوزه و دانشگاه افزود: با اینکه بنده بالذات آدم فرهنگی، علمی و تربیتی هستم اما مواقعی که احساس وظیفه کرده‌ام وارد گود سیاست شده‌ام .در همین جریان انتخابات دهم، هم دعوت به حضور در انتخابات کردم هم به نفع اقای دکتر احمدی نژاد موضع‌گیری کردم و هم در روز تنفیذ با آنکه حالم خوب نبود، حضور پیدا کردم.
آیت‌الله مهدوی کنی در ادامه با برشمردن مهمترین تهدیدات فراروی نظام اسلامی تاکید کردند: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه اصل اسلام، رهبری و مردم بر پا شده است و اگر این سه اصل تداوم یابد، هیچ قدرتی نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند.
عضو خبرگان رهبری در پایان این گفت ‌و گو تصریح کرد: امروز بزرگترین وظیفه مردم، مسوولان و رهبری نظام، هوشیاری در برابر تحرکات دشمنان است. برخی گمان می‌کنند اگر ما تسلیم شویم آنها ما را رها می‌کنند.
مشروح این گفتگوی دو ساعته را در خبرگزاری فارس بخوانید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در این گفت و گو آیت‌الله مهدوی کنی ابتدا به ویژگی های اخلاقی، سیاسی و علمی حضرت امام پرداخت و تصریح کرد: مهمترین عاملی که باعث شد ما در بدو ورود به قم در سال 1327 جذب امام خمینی شویم این بود که ما گمشده خود را در شخصیت این مرد الهی یافتیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین ویژگی های امام را صیانت از حریم ولایت و ولی امر زمان عنوان کرد و افزود: امام به ما آموخت منصب ولایت فقیه، منصبی است که نیابت از امام عصر(عج) را دارد بنابر این ایشان در زمان مرجعیت آیت الله العظمی بروجردی معتقد به ولایت امری ایشان بودند و می فرمودند اختلاف سلایق نباید موجب خدشه وارد شدن به جایگاه ولایت فقیه شود. از این رو حضرت امام پس از آن که درس خارج را در مسجد سلماسی تمام می کرد همراه با شاگردان خود در پای درس آیت الله بروجردی هم از باب احترام و رعایت شان ولی فقیه حاضر می شدند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/3/16:: 10:55 عصر     |     () نظر

خانم رهنورد روز جهانی زن روز تولد حضرت زهرا (ص) است نه روز 8 مارس

انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا (س) که از اعضای طیف جدید دفتر تحکیم وحدت میباشدپس از سخنان اخیر فمنیستی زهرا رهنورد به مناسبت ?مارس و معرفی وی در این تاریخ به عنوان بانوی سبز ایران از سوی جریان فتنه بیانیهای را در جواب وی تهیه و رسانه ای نمود.

در این بیانیه آمده است :هشتم مارس در فرهنگ غرب نقطه عطفی است برای شکستن باورها و تفکرات استعمار گرایانه غربیان در باره زنان :قطعا شروع حرکت و جنبشی برای شکستن تفکرات و باورهای غلط علیه زنان: برایبرای زنان غرب اقدامی موثرو مثبت بوده است.هر چند این تفکرات به خاطر عدم اایدئولوژی الهی دارای انحرافات زیادی است و چه کوتاه مدت و چه بلند مدت به روند زندگی زنان و باورهای زنانه تاثیرات فراوان داشته است همانطور که زنان برای اروپاییان همچون گشوده شدن پنجره های  حرکت و پیشرفت بوده در همان مکتب فاطمه ای هست که به خاطر وسعت شخصیت الگوی زنان آزاده تمام زنان دنیا می تواند باشد .در صورت یقین شخصیت جامع الوجود این بانوی بزرگوار و پرداختن به حقوق اسلامی زنان مسلمان ایران مسلما نیازی به الگوهای غربی ندارند.

از خدا میخواهیم تا سو دلان امر به درستی جایگاه این بزرگان را که الگویی برای جهانی شدن هستند تعریف کنند تا روز جهانی زن به جای ?مارس به ?? جمادی الثانی ولادت حضرت زهرا تغییر پیدا کند.

منافقین بازهم برای فتنه گران آستین بالا زدند

 

دور جدید فعالیت مطرودان نظام و ملت برای فتنه گران کلید خورد.

دور جدید فعالیت منافقین برای فتنه گران کلید خورد.

بنا براین گزارش،از روز گذشته منافقین باشماره ای ناشناس به تلفن های همراه شهروندان در تهران و سایر شهرستانها تماس گرفته و اقدام به پخش یک فایل صوتی منصوب به مسعود رجوی کرده و از مردم می خواهند در روز 22 خرداد به خیابانها بریزند.

در این پیام صوتی از مردم خواسته می شود که به جنبش سبز مردمی در روز 22 خرداد پیوسته و جهت نابودی نظام اسلامی دست به تظاهرات و آشوب بزنند.

نکته قابل توجه نزدیکی ادبیات این پیام صوتی منصوب به مسعود رجوی با ادبیات پیام ها و سخنان اخیر سران فتنه می باشد . رجوی و موسوی تا کنون چندین بار در پیام ها و سخنان خود از همدیگر حمایت نموده اند.

گفتنی است این همگرایی میان منافقین و فتنه گران بیش از هرچیز نشان از ناامیدی مخالفان نظام از حمایت های داخلی بوده و از صحنه گردانی مطرودان نظام برای فتنه گران حکایت دارد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/3/13:: 8:30 عصر     |     () نظر