سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
میهن نیوز

پشت پرده شکایت فتنه گران از سپاه فاش شد

بر این اساس در بند 140، جین شارپ از روش های ایجاد نافرمانی مدنی در کتاب مذکور تحت عنوان «محکمه نمایش» از آن یاد کرده و هدف از آن بالا بردن روحیه سربازان انقلاب رنگی، القای پیروزی کاذب، مرعوب کردن مخالفان انقلاب رنگی و جلوگیری از افشاگری های تنظیم شده عنوان شده است. در پی انتشار شکایت هفت متهم حوادث پس از انتخابات از یکی از نیروهای سپاه پاسداران به دلیل روشنگری های وی، ابعاد تازه ای از پشت پرده این شکایت آشکار شد.

هدف از این شکایت به دست گیری رهبری فتنه و زمینه سازی برای اتصال این حلقه به خارج کشور بویژه تیم جرس و عبور از میرحسین موسوی عنوان شده است. طرح شکایت از نیروهای انقلابی سپاه در ادامه پروژه شکست خورده براندازی و بر اساس دستورالعمل های 198گانه جین شارپ در کتاب «کودتاهای مخملی» صورت گرفته است.

بر این اساس در بند 140، جین شارپ از روش های ایجاد نافرمانی مدنی در کتاب مذکور تحت عنوان «محکمه نمایش» از آن یاد کرده و هدف از آن بالا بردن روحیه سربازان انقلاب رنگی، القای پیروزی کاذب، مرعوب کردن مخالفان انقلاب رنگی و جلوگیری از افشاگری های تنظیم شده عنوان شده است. این شکایت به امضای هفت تن از اعضای سازمان مجاهدین و مشارکت با نام های بهزاد نبوی، مصطفی تاج زاده، عبدالله رمضان زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن صفایی فراهانی، محسن میردامادی رسیده و پس از تنظیم توسط بهزاد نبوی، به وسیله فرزند وی در خارج از کشور در اختیار رسانه های حامی فتنه قرار گرفته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:19 صبح     |     () نظر