سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پیشوا و پرهیزگاران، سروراند و همنشینی آنها، مایه فزونی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
میهن نیوز

رپرتاژ اپوزیسیون برای خواننده فراری؛
گربه ضدنقلاب برای "ربنا" عابد و زاهد می‌شود!

رسانه های بیگانه و ضد انقلاب که در طول سال گذشته علناً علیه ارزش ها و باورهای دینی ملت ایران موضع می گیرند، نگران تکلیف «آواز ربنا» سر سفره افطار ملت ایران شده اند.

روزنامه کیهان در این زمینه نوشت: رسانه های ضد دین چون بی بی سی، گویانیوز، رادیو فردا، روزنت، بالاترین، رادیو زمانه و... به همراه رسانه های نفاق جدید مانند جرس و کلمه طی روزهای گذشته از اینکه آوای ربنای محمدرضا شجریان از سیمای جمهوری اسلامی پخش نمی شود، ابراز ناخرسندی کرده و با الحانی مزورانه گفته اند «آوای شجریان، آوایی روحانی است که حتی غیرمذهبی ها را تکان می دهد» (بی بی سی).

این رسانه ها البته ترجیح می دهند یادآور این حقیقت نشوند که وی با خیانت به همین ملت متدین ایران که حماسه هایی چون 9 دی و 22بهمن را آفریدند، سر از رسانه هایی چون صدای آمریکا و بی بی سی درآورد و عقده های مستکبران دنیا را علیه نظام اسلامی خالی کرد.

القای تأسف و تحّسر برای پخش نشدن آواز شجریان در حالی است که رسانه های یاد شده به صراحت و به صورت مکرر به فحاشی یا تحریف و توهم پراکنی علیه قرآن، نبوت و عصمت پیامبر(ص) پرداخته و بی بی سی انگلیس با به میدان آوردن یک عروسک خیمه شب بازی (اکبر پونز) حتی منکر وجود امام زمان(عج) شریف شد و همزمان مجید محمدی عضو فراری و بد نام حلقه کیان با تأکید بر اینکه فتنه 88 دنبال کشف حجاب و ترویج شراب خواری بود، اعلام کرد مشکل اصلی این جریان نه قانون اساسی و نه رهبری، بلکه اسلامگرایی مردم ایران است. حالا باید پرسید این رسانه های سرسپرده به شیطان، چه شده که یاد ربنای شجریان افتاده اند؟!

به قول عبید زاکانی: مژدگانا که گربه عابد شد/ عابد و زاهد و مسلمانا!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:20 صبح     |     () نظر