سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

التماس ، تمارض و دروغ آقای مبارز! برای فرار از زندان

چرا این افراد از التماس های خود برای عدم بازگشت به زندان نمی گویند؟

پس از تمارض فتنه گران برای عدم بازگشت به زندان،عوامل موثر این جریان تاکتیک جدیدی را برای فرار از مکافات عمل خود برگزیده اند. یک منبع آگاه با بیان اینکه محکومان حوادث بعد از انتخابات به اتهام تلاش برای براندازی دستگیر و بنا براسناد واعترافات خود در دادگاه محکوم به زندان شده بودند،اظهارداشت : برخی از این افراد ضمن تاکید بر اشتباهات خود خواستار اعطای آزادی از سوی مقامات شده و نظام نیز بر اساس رافت اسلامی و با تصریح بر عدم ارتکاب جرایم دوباره،با اعطای مرخصی به آنها موافقت کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا به براندازان نظام خود مرخصی های طولانی مدت داده نمی شود به سوء استفاده های این افراد در طول مرخصی های خود اشاره کرد و گفت:برخی از این افراد در طول مرخصی های خود به مجدد مرتکب جرایم پیشین خود شده و عملا تعهدات خود را نقض کردند و پس از آن که دوباره آنها به زندان فراخوانده شدند اقدام به تمارض کرده و خود را در خانه و بیمارستان بستری ساختند در حالی که این افراد شکل جدیدی از خانه تیمی را برای خود دست و پا کرده و به فتنه انگیزهای خود اقدام می کردند.

این منبع آگاه درادامه به فعالیت ها و اقدامات مصطفی تاج زاده اشاره کرد و گفت:وی که در طول مرخصی خود اقدام به تمارض کرده بود تلاش های وسیعی را برای بدست گیری جریان لیدری دربدنه اصلاحات انجام داد و با توهم این که دوست تشکیلاتی وی یعنی بهزاد نبوی در شرف کناره گیری از فعالیت های خود می باشد دست به تلاش هایی برای جانشینی خود به جای وی زد.

وی با بیان این که این توهم سرانجام با بازی جدید بهزاد نبوی و همراه ساختن 6 تن دیگر برای صدور بیانیه و ارتکاب جرم جدید همراه شد،اظهار داشت:پس از این که این افراد به جرم دیگری مبادرت کردند و با توجه به اینکه مرخصی آنان نیزماهها پایان یافته بود،از این افراد خواسته شد که به زندان بازگردند. این مقام آگاه در ادامه با اشاره به هوچی گری خانواده مصطفی تاج زاده مبنی براینکه به وی گفته شده یا باید شکایت خود را پس گرفته یا به زندان بازگردد،ضمن تکذیب این موضوع مسال مهمی را برای اولین بار افشاء کرد.

وی در این زمینه توضیح داد:مرخصی آقای تاج زاده مدت ها بود که تمام شده بود و چندین بار بنا بر رافت اسلامی عدم مراجعت وی به زندان با دیده اغماض نادیده گرفته شد اما پس از طولانی شدن مرخصی وی با ایشان تماس گرفته شد که به زندان بازگردد که وی بارها و با التماس یک بار مساله بیماری،یک بار مسائل خانوادگی ،یک بار درگیری برای حل برخی مشکلات و...را بهانه قرار داده و ازمراجعت به زندان امتناع کرده بود.

این منبع آگاه با اشاره به دروغ پردازی های این افراد مبنی براینکه آنان در پی مقاومت در برابر تهدید به پس گیری شکایت خود به زندان مراجعت کرده اند،گفت:این افراد که ادعای لیدری دارند و از زندان ومقاومت می گویند،چرا به مردم نمی گویند که چطوربه جرم براندازی و با سوء استفاده از رافت نظام به مرخصی طولانی مدت آمده و نه تنها حاضر به بازگشت به نظام نیستند که حتی به جرم های دیگری را نیز مرتکب می شوند.

وی در ادامه افزود:چرا این افراد از التماس های خود برای عدم بازگشت به زندان نمی گویند،چرا علی رغم این که در زندان شرایط بسیاری مطلوبی را تجربه کرده و گعده های دوستانه برگزار می کردند که خود نیز بهتر می دانند،نمی خواهند به زندان باز گردند،این افراد که طاقت چند روز زندان را ندارند چطور می توانند از لیدری و مقاومت سخن بگویند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:19 صبح     |     () نظر