سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

رسوایی چند باره فتنه‌گران با انتشار فیلم تاج‌زاده

با گذشت زمان، ابعاد و زوایای بدیعی از دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی سران آشوب در جریان فتنه سال گذشته رخ می‌نماید. آنچه فتنه‌گران بهانه ساخته بودند تا به وسیله آن نظام اسلامی را تخریب کنند بحث «تقلب در انتخابات» بود؛ ادعایی که هیچ‌گاه برایش سند و مدرکی ارائه نکردند و با همین ادعای دروغین، خون افراد بیگناهی را بر زمین ریختند و نظام را به چالش اساسی کشاندند. انتشار فیلمی منتشر شده در سایت یوتیوب که در آن مصطفی تاج‌زاده، خطاب به رمضان‌زاده و صفایی‌فراهانی می‌گوید در انتخابات گذشته هیچ تقلبی صورت نگرفته است و ما شکست‌خوردگان انتخابات هستیم، نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان با حامیان خود صادق نیستند، به واسطه همین عدم صداقت آبروی آنها برای جامعه هر لحظه بیشتر رنگ می‌بازد.

پرده‌برداری از ادعاهای واهی جریان فتنه با ارائه مستنداتی از این قبیل دلیل کافی و خوبی برای رسیدگی هرچه سریع‌تر دستگاه قضا به پرونده این مجرمان است. با صدور احکام قاطع از سوی دستگاه قضایی عوامل آشوب دیگر فرصتی پیدا نخواهند کرد که با مرخصی‌های طویل به جرائم خود علیه نظام و جامعه ادامه دهند. «جوان» در گفت‌وگو با چهره‌‌های سیاسی، اظهارات تاج‌زاده که پرده دیگری از نفاق و دورویی عوامل آشوب و فتنه را بیش از پیش مبرهن می‌کند، به نقد می‌کشد.

دروغ‌پردازی، یکی از ابزار فتنه‌گران

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه فیلم منتشر شده تاج‌زاده پشت‌پرده‌ «ادعای تقلب در انتخابات» را رد می‌کند، گفت: «ظلمی که سران فتنه با افترا و بهتان به پیکره نظام وارد و دست اجنبی را برای دستبرد به منافع کشور باز کردند با هیچ زمان دیگری قابل قیاس نیست و این ظلم باید از زوایای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود:‌ انتشار اینگونه اسناد وجوب اطلاع‌رسانی مسئولان و رسانه‌ها را در قبال روشنگری دروغ‌پردازی‌های اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف تاریخی به خصوص در فتنه 88 می‌رساند. عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ادامه داد: افترا و شایعه‌پراکنی یکی از ابزارهای همیشگی اصلا‌ح‌‌طلبان برای پیشبرد اهداف خود بوده است، آنها از همین ابزار برای براندازی و به چالش کشاندن نظام در سال گذشته استفاده کردند.

ترقی تصریح کرد: آنچه به عنوان پیام از فیلم منتشر شده تاج‌زاده منتقل می‌شود این نکته است که جان، مال و آبروی مردم جامعه برای این جریان سیاسی اهمیت چندانی ندارد چرا که با همین ادعای واهی مردم را به سطح خیابان‌ها کشاندند و جان، مال، آبرو و حیثیت جامعه و نظام را مورد توجه قرار ندادند. وی ادامه داد: دست فتنه‌گران بهتر از همیشه برای جامعه رو شده است و این اسناد برای روشن‌تر شدن نیات و مقاصد نامیمون شکست‌خوردگان در انتخابات کمک شایانی می‌کند. ترقی گفت:«زیر سؤال بردن دستگاه‌ها و نهادهای مختلف حکومت اسلامی در برگزاری انتخابات که با اصرار معاندان صورت می‌گرفت ظلمی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت؛ ظلمی که دندان‌های دشمنان بیرونی را برای حمله همه‌جانبه به نظام تیزتر از همیشه کرد.»

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: تشت رسوایی سران آشوب با امثال این اظهارات به مانند همیشه از بام می‌افتد و عوامل فتنه‌گر بدون آنکه پاسخ درستی برای دروغ‌های خود داشته باشند باز هم سنگ مردم و محرومان را به دروغ به سینه می‌زنند.

وی ادامه داد: آنچه مردم در انتخابات چند سال اخیر رقم زده‌اند به خوبی نشان می‌دهد که اعتماد از این گروه سیاسی به واسطه تهمت و افتراهایشان سلب شده است و مردم حاضر نیستند به آنها در برهه‌های مختلف اعتماد کنند. ترقی تصریح کرد: اندک آبروی این جریان را ‌پرده‌برداری از اتهامات فتنه‌جویان که به نظام نسبت داده‌اند بیش از پیش می‌برد و اهداف و خواسته‌های شوم آنها را که به وسیله دروغ بزرگ مطرح شد روی پرده نمایان می‌کند.

روشنگری ابعاد افتراهای فتنه‌جویان؛ وظیفه رسانه‌ها

مجتبی شاکری، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران نیز با تأکید بر بر باد رفتن اندک آبروی اصلاح‌طلبان گفت:« اعترافات تاج‌زاده، ادعاهای پوچ و توخالی سال گذشته سران فتنه را مشخص‌تر می‌کند و این یکی از مستندات بسیار فتنه‌گران است که برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند.» وی گفت: نظیر این اعترافات باید برای مردم جامعه انعکاس داده شود و روشنگری در این زمینه به عهده رسانه‌ها و اهل آن است تا مردم بیش از پیش به دروغگویی این افراد پی ببرند و لایه‌های زیرین این ادعاها را نمایان کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه داد: در کنار وظیفه رسانه‌ها و عوامل آن، بخش عمده‌ کار بر عهده قوه قضائیه است که انتظار مردم را در جهت رسیدگی هرچه سریع‌تر به عوامل فتنه پیگیری کند، البته در صورت عدم رسیدگی این قوه مردم با منزوی کردن بیشتر این گروه آنان را به خاطر شایعه‌پراکنی محاکمه می‌کنند. شاکری با اشاره به اینکه دادستان کل کشور اظهار می‌دارد که اگر مجرمان به مرخصی رفته و بر جرائم خود پافشاری کنند با آنها برخورد شدید‌تری خواهد شد، افزود: فیلم اخیر، سند تازه‌ای در کنار دیگر اسناد مشخص‌کننده برنامه‌ریزی آشوب‌طلبان برای مقابله با نظام است و تعلل قوه قضائیه بیش از این قابل قبول نمی‌تواند باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی نباید بیشتر از این به افراد خاطی فرصت مرخصی بدهند تا باز هم علیه امنیت ملی برنامه‌ریزی کنند بلکه باید هر چه سریع‌تر طی احکامی قاطع سران فتنه و عوامل آن را محکوم کنند.

رسوایی اصلاح‌طلبان به مانند همیشه

دکتر سیدعلیرضا مرندی، نماینده مردم تهران هم در این رابطه گفت: عدم صداقت سران اصلاح‌طلب با اینگونه اسناد و مدارک بیش از پیش مشخص می‌شود و این یعنی رسوایی این گروه افراطی. وی افزود: با انتشار این فیلم دروغگویی و شایعه‌سازی سران آشوب‌طلب بروز بیشتری پیدا می‌کند؛ آشوب‌طلبانی که نه‌تنها با بهانه سراسر نیرنگ خود خون افرادی را به زمین ریختند بلکه با شرف‌ و آبروی نظام هم بازی کردند. مرندی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه در قول و عمل خود صادق نبوده‌اند و همیشه با مظلوم‌نمایی سعی کرده‌اند افکار و اندیشه‌های شیطانی خود را پنهان کنند.

نماینده مردم تهران گفت: دروغ‌پردازی امثال تاج‌زاده باعث خسارت‌های جبران‌ناپذیری به نظام و جامعه شد و قسمتی از خسارت‌های رفتار این افراد در تحریم و فشارهای دول استکباری را می‌توانیم ببینیم. وی افزود: اگر هوشمندانه وارد عمل نشویم همین افراد در آینده با اتهامات و شایعه‌پراکنی دوباره خسارت‌های عظیم‌تری به جامعه و ملت خواهند زد. مرندی تصریح کرد: کسانی که به اتهام و نیرنگ مردم را به خیابان‌ها می‌کشند و خون آنها را می‌ریزند، هیچ ترس و واهمه‌ای ندارند که در آینده با نظام و مردم دوباره به مقابله برخیزند.

وی گفت: گروه اصلاح‌طلب با دستاویز قرار دادن تقلب در انتخابات باعث شد که در مقطعی افرادی هر چند اندک به نظام و حکومت بی‌اعتماد شوند و احساس کنند که باید با ایجاد آشوب و درگیری خیابانی حق خود را احقاق کنند در صورتی که مطرح‌کنندگان تقلب در انتخابات به دنبال بهره‌برداری از حرکت‌های افراطی مردم در مقابله با نظام بودند و خواسته‌های گروهی خود را پیگیری می‌کردند.» نماینده مردم تهران افزود: حافظه تاریخی ملت ایران رسوایی و دروغ‌‌پراکنی فتنه‌گران را به خاطر خواهد سپرد و در انتخابات بعدی حتماً‌ مورد لحاظ قرار خواهد داد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/29:: 2:30 عصر     |     () نظر