سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه ایمانش را خالص کرد، هدایت یافت . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

وقتی فارسی 1 ربنای شجریان پخش می کند

این شبکه ماهواره ای که یکی از شبکه های زنجیره ای رابرت مردوخ سرمایه دار صهیونیست است با پخش این دعا و نغمه سعی در جذب هرچه بیشتر مخاطب دارد چرا که در میان شبکه های وطنی امسال هیچ یک از آنها اجازه پخش این دعا را ندارند.

شبکه ماهواره ای فارسی وان در لحظات افطار برای مخاطبان ایرانی خود دعای ربنا با صدای محمدرضا شجریان پخش می کند.

به گزارش البرز این شبکه ماهواره ای که یکی از شبکه های زنجیره ای رابرت مردوخ سرمایه دار صهیونیست است با پخش این دعا و نغمه سعی در جذب هرچه بیشتر مخاطب دارد چرا که در میان شبکه های وطنی امسال هیچ یک از آنها اجازه پخش این دعا را ندارند.

محمدرضا شجریان پس از موضع گیری تند درباره وقایع انتخابات سال گذشته و مصاحبه با رسانه های بیگانه از سوی رسانه های حامی دولت مورد انتقاد شدید قرار گرفت و صداوسیما هم در بخشنامه ای قولی و نه مکتوب از برنامه سازان خود خواست در هیچ بخشی از برنامه ها از این صدا استفاده نکنند.

هرچند آنگونه که سایت خبری مشرق گزارش داده در خلال برنامه کودکانه فتیله در اولین جمعه ماه رمضان لابلای یکی از سرودها صدای ربنای شجریان شنیده شد. گزارش البرز حاکی است جمعه شب همچنین در میانه پخش سریال ملکوت از شبکه دوی سیما دقایق طولانی که با سکوت بازیگر نقش اصلی - محمدرضا شریفی نیا - همراه بود صدای دعای ربنا با صدای استاد شجریان به گوش می رسید.

برخورد حذفی با آثار و چهره های هنری متاسفانه رویه نادرستی است که صداوسیما به عنوان سیاست قطعی در چند سال گذشته در پیش گرفته است در حالیکه فرصت تماشای سیمای جمهوری اسلامی ایران اکنون با برخورد های صلبی برخی سیاستگذاران این رسانه اکنون به تهدیدی بدل گشته که شبکه معلوم الحال فارسی وان از ان بهره می برد.

فارسی وان مروج عشق های ضربدری حالا اذان مغرب به افق تهران پخش می کند و با جلوه های زیبای تصویری احادیث و روایاتی در باب ماه مبارک رمضان برای تماشاچیان خود به نمایش می گذارد. به طوری که برخی بینندگان با دیدن این تصاویر شائبه تعلق این شبکه به جمهوری اسلامی را مطرح می کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/26:: 2:19 صبح     |     () نظر

دفتر فائزه هاشمی تعطیل شد

دبیرخانه فدراسیون اسلامی ورزشی زنان به دلیل عدم پرداخت بودجه از سوی کمیته ملی المپیک تعطیل گردید. روابط عمومی دبیرخانه فدراسیون اسلامی ورزشی زنان با ارسال اطلاعیه ای به سایت دی پرس، اعلام کرد:" از ابتدای سال جاری برخلاف بند 61 ماده 3 اساسنامه المپیک هیچ بودجه ای به فدراسیون پرداخت نشده و همچنین قرارداد چهار پرسنل درخدمت این دفتر از سوی کمیته مل المپیک مشابه هر سال تمدید نگردید و علاوه بر این مابقی پرسنل به کمیته ملی المپیک فراخوانده شده اند تا این دفتر عملا قادر به ادامه فعالیت نباشد."

در این اطلاعیه آمده است:" همگان مطلع‌اند که این فدراسیون متعلق به فائزه هاشمی نیست بلکه تعلق به دختران و زنان مسلمان در ایران و جهان دارد...، اما برخی که آرزوی تعطیلی آن را داشتند کوشیدند تا به هر طریقی سبب تضعیف و نابودی آن شوند."


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:15 عصر     |     () نظر

خارج نشینان برای کروبی بیانیه نوشتند

اخبار دریافتی حاکی از آن است که مهدی کروبی قرار است بزودی بیانیه ای بمناسبت سالگرد انقلاب مشروطه که توسط اتاق فکر جریان فتنه سبز خارج نشین تهیه شده را منتشر کند.

اتاق فکر جریان فتنه سبز که در خارج کشور فعالیت دارد در آخرین جلسه خود تصویب کردند بیانیه ای را به مناسبت سالگرد مشروطه برای کروبی نوشته و ضمن تماس با واسطه های داخلی خود این بیانیه را به اسم و امضای کروبی منتشر کنند.

به گفته برخی نزدیکان مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری قرار است وی بزودی بیانیه ای ساختارشکنانه بمناسبت سالگرد انقلاب مشروطه که توسط اتاق فکر خارج از کشور تهیه شده را منتشر کند. این اتاق فکر درصدد است با استفاده از مناسبت‌های تقویمی، تنفس مصنوعی جنبش سبز را ادامه دهند. 

در بیانیه مذکور با استفاده از شبیه‌سازی‌های تاریخی، مجلس شورای اسلامی یک مجلس فرمایشی و حکومتی عنوان می‌شود که طی آن حکومت با ردصلاحیت‌های حساب شده، نمایندگان خود را در آن وارد کرده است و بنابراین مجلس کنونی مغایر با خواست آزادیخواهانی چون سیدجما‌الدین اسدآبادی است.

از دیگر محورهای این بیانیه شبیه‌سازی‌های تاریخی است که بر اساس آن، کروبی ضمن مقایسه خود با شخصیت‌های تاریخی نظیر شیخ فضل‌‌الله نوری و سیدجمال‌الدین اسدآبادی، مظلوم‌نمایی کرده و این چنین القاء کنند که اگر در آن دوران، حکام جور این افراد را به دلیل مواضع‌شان به قتل رساندند آنها نیز امروز به دلیل مواضع حق طلبانه خود مورد فشار حکومت هستند.

وارد کردن اتهامات به شورای نگهبان و دبیر آن نیز در این بیانیه مطرح شده است. بر اساس این گزارش متن این بیانیه توسط مجتبی واحدی از مشاوران کروبی و سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که بعد از انتخابات ریاست جمهوری به خارج از کشور متواری شده بود و هم اکنون در تلویزیون صدای آمریکا مشغول فعالیت علیه نظام جمهوری است تنظیم شده است.

همچنین شنیده شده که برخی از نزدیکان و مشاوران کروبی با صدور این بیانیه با این ادبیات تند مخالف هستند و در تلاشند که از انتشار این بیانیه جلوگیری کنند و یا حداقل ادبیات آن را تلطیف نمایند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:15 عصر     |     () نظر

کشف حجاب؛پایان فمینیست های ایرانی

یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان فمنیست دروغ وتظاهراست.

یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان فمنیست دروغ وتظاهراست که پس از برملا شدن اجباری ماهیتشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان ایرانی را به کناری نهاده اند.

بسیاری از زنان فمنیست ایرانی که در برهه ای  در چهره ای سنتی و مذهبی به دفاع از حقوق زنان می پرداختند و به دنبال این بودند که  نگرش فمنیستی جدیدی را به نام فمنیست اسلامی پایه گذاری کنند به مرور و پس از روشن شدن ارتباطات وسیع و گسترده شان با غرب و شرکت در کنفرانسهایی از نوع کنفراس برلین به اجبار زمان نقاب از چهره خود برداشته و نگرش سکولار و بی دین خود را با حرکتهایی چون کشف حجاب در برابر رسانه ها عیان کردند.

هر چند افرادی چون مهر انگیز کار ، شهلا شرکت و شهلا لاهیجی از همان ابتدا به دلیل سوابقی که به پیش از انقلاب اسلامی بر می گشت نمی توانستند چندان ادعایی داشته باشند اما در بازیهای سیاسی و در میان برخی گروههای سیاسی اصلاح طلب نقشی بر عهده گرفته بودند که احتیاج به کمی نمایش دینداری داشت  و آنها تا چندین سال  با دروغ خود را در بین مردم موجه نگاه داشتند.

اخیرا مهر انگیز کار یکی از زنان نزدیک به طیف زنان اصلاح طلب و از مسافران کنفرانس ننگین برلین در کتابی که خارج از کشور به چاپ رسانده است به گفتگوی خود با اکبر گنجی در ایران اشاره می کند که برای شرکت در کنفرانس برلین از او خواسته به عنوان نماینده  اصلاح طلب ایرانی روسری به سر کند حتی اگر تمایلی ندارد و او برخلاف تمایلش به اصرار گنجی در آن جلسه با حجاب ظاهر شده است.

مهر انگیزکار 
وی وکیل، روزنامه‌نگار  و یک فعال فمنیست است که در فروردین سال ???? در کنفرانس «ایران بعد از انتخابات» که توسط بنیاد هانریش بل در برلین برگزار شده بود (مشهور به کنفرانس برلین) شرکت کرد.  ودر این کنفرانس سخیف به همراهی با  توهین  کنندگان به مردم و نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

در همین دوره بود که  همسرش، سیامک پورزند، با بیان مطالبی علیه جمهوری اسلامی برای یکی از نهاد جاسوسی آمریکا پناهندگی سیاسی گرفت و مهر انگیز کار هم به ینگه دنیا گریخت.



توضیح عکس: مهر انگیز کار در لباسی که به آن اعتقادی ندارد

مهرانگیز کار هم اکنون به عنوان پژوهشگر در کالج مطالعات دولتی جان اف کندی در دانشگاه هاروارد مشغول به  فعالیت علیه جمهوری اسلامی  است و در میتینگ های سیاسی خصوصا پس از انتخابات ریاست جمهوری فعلانه حضور دارد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار ، مصاحبه با VOA ضد ملت ایران

وی به خاطر فعالیت ها ضد ایرانی اش جوایزهای دلاری متعددی دریافت کرد مانند: جایزه آزادی نوشتنVasyl Stus انجمن قلم نیوانگلند (ماساچوست آمریکا) به عنوان نویسنده‌ای که با ظلم و بی رحمی مبارزه کرده است ! و نیز در سال ???? دریافت جایزه حقوق بشر سالانه سازمان "Human Rights First" (کمیته وکلای حقوق بشر سابق) را دریافت  کرد  و البته این دلارها در بسیاری برنامه های ضد ملی مهر انگیز کار به کار گرفته شد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار در قالب اصلی اش

فاطمه حقیقت جو
وی نماینده اصلاحات در مجلس پنجم بود که در جریان استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس پس از عدم موفقیت برای اجرای  اصلاحات مورد نظر خود و دوستان اصلاح طلبش در مجلس، استعفایش توسط اعضای این مجلس در تاریخ ? اسفند ???? پذیرفته شد.


توضیح عکس:حقیقت جو(با چادر) نماینده اصلاح طلبان درمجلس پنجم


توضیح عکس : حقیقت جو درآن سوی مرزها ودر کنار کریستین امانپور

وی به بهانه ادامه تحصیلات از کشور خارج شد و ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات سکولار آن در اجرای برنامه های برنامه های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

فاطمه حقیقت‌جو که به همراه محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی مدیریت سایت ضدانقلاب جرس را برعهده دارد، مثل دیگر دوستان فراری اش اخیرا از یک موسسه آمریکایی جایزه ای نقدی !دریافت کرده است. 

او  پس از فرار به خارج ابتدا چادر را کنار گذاشت و با توصیه دوستان  آمریکایی هایش با کت و دامن در انظار عمومی ظاهر شد.

اخیرا وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا به تشریح نظرات سکولار خود درباره حجاب پرداخته و با بی ارتباط دانستن حجاب با عفت از همان مثال نخ نما شده که آدم باید دلش پاک باشد استفاده کرده و گفته است: این تصور غلطی است که برخی فکر می کنند اگر زنی حجاب نداشت از دایره پاکدامنی و عفت خارج شده است. من زنان بسیاری را می شناسم که حجاب ندارند اما عفیف هستند .

حقیقت جو که مثل دوره نمایندگی اش در مجلس فردی احساساتی و هیجانی است برای پیاده کردن اهداف غرب در ایران بسیار بی تابی نشان می ده وطی  مصاحبه ای ادعا کرد طرح حجاب و عفاف که در ایران اجرا می شود با هدف مقابله با جنبش سبز است زیرا زنان بدحجاب عنصر حیاتی جنبش سبز هستند!

وی در ادامه نظراتش که با ماهیت رفتار او و پوشش چادرش در ایران تفاوت آشکار دارد پرده از روی دروغ دینداری خود بر میدارد و اینطور برای ایران نسخه می پیچد که: بهتر است در ایران یک حکومت غیردینی داشته باشیم .!

هرچند که گروه اصلاح طلب به روسری کردن حقیقت جو دل خوشند اما حقیقت جو با اظهار نظر در مورد حجاب کاملا عقاید خود را آشکار کرده است و روسری کوچک حقیقت جو که حتی از پوشاندن مو و گردن وی عاجز است ادامه این نمایش مذهبی بودن را مضحک جلوه داده است.


توضیح عکس: حقیقت جو در کنار زن مانکنی که دوست نزدیک رضا پهلوی است و به رفتارهای غیر اخلاقی شهره است.


فریبا داوودی مهاجر
فریبا داوودی مهاجر کارشناس و مشاور دفتر مشارکت زنان اصلاحات، خبرنگار روزنامه های اصلاح طلب که در روز محاکمه عبدالله نوری با دعوت از خبرنگاران اصلاح طلب تظاهراتی در مقابل دادگاه ویژه روحانیت به راه انداخت.

وی پس از فرار به خارج و پناه بردن به دامن آمریکایی ها طی مصاحبه او با یکی از شبکه های لس آنجلسی وقتی مجری از او سوال می کند چرا شما فقط جلوی دوربین روسری سر می کنید می گوید من بنا بر مصلحت و شرایط قبلا در ایران حجاب داشتم ولی اعتقادی به آن ندارم و وقتی خبرنگار از او می خواهد روسری اش را بردارد در مقابل دوربین تلویزیون کشف حجاب می کند و این عمل زشت را اعتراض به وضع موجود ایران می داند و از زنان ایرانی هم می خواهد که تجربه او را تکرار کنند.

 
توضیح عکس: داوودی مهاجر در زمان مسئولیت در نهاد دولتی اصلاح طلبان


توضیح عکس: فریبا داوودی مهاجر در حال دریافت یکی از چندین جوایز دلاری



 سایت های اصلاحات کشف حجاب داوودی مهاجر کسی که به قول خودش بیست و پنج سال چادر بر سر گذاشته را با شتابزدگی به تحلیل پرداختند اما واقعیت این است که این زنان تا هنگام حضور در ایران و در بین مردم به دروغ متوسل شده و اهداف خود را به کمک هم فکران اصلاح طلب خود چون زهرا شجاعی تا دور افتاده ترین روستاها رسوخ داده اند و این خیانتی است که اصلاح طلب ها به مدد دروغ در حق مردم متشرع ایران به کار بسته اند و با هیچ تحلیلی دروغ توجیه نمی شود.


شیرین عبادی
شیرین عبادی، مدعی احقاق حقوق زنان با جمع‌آوری امضا برای کمپین‌های خود ساخته در قالب تشکل‌های فمنیستی احکام اسلام را پی در پی به مبارزه طلبیده و در برابر آن با گاردی سکولار و مبتنی بر مدد رسانی غربی ضد اسلامش با انواع جایزه های جهانی که دیگر حنایش برای هیچ آدم عاقلی رنگی ندارد ژست حقوق بشری گرفته است.




وی برای دریافت یکی از همین جوایز سیاسی که اعتراض بسیاری از دانایان را بر انگیخت و پیش از او شامل حال قصاب صبرا و شتیلا هم شده بود بدون حجاب برای گرفتن جایزه ظاهر می شود .

البته عبادی پیش از انقلاب از نزدیکان دربار پهلوی بوده است و تز فکری مشابهی با دیکتاتوری محمد رضا پهلوی و همسر او یعنی فرح پهلوی خاصه در حوزه اخلاقی دارد  که البته این نزدیکی با فاسدترین افراد از نظر اخلاقی بیانگر روحیه او نیز هست.



عبادی در همان ژست های مضحک حقوق بشری  خود را حامی دین انگلیسی ساخته بهائت می داند و بارها وکیل شکایت بهائیان علیه ایران می شود اما در برابر قتل عام کودکان و زنان مسلمان در بسیاری نقاط دنیا به دست مدافعان آمریکایی و انگلیسی سکوت پیشه می کند وی در این سر سپردگی کار را به جایی می رساند که شخصا به دیدار سران کشورهای اروپایی می رود تا آنها را علیه حمله و فشار به حکومت اسلامی ایران ترغیب کند.


توضیح عکس: سه زن سکولار نزدیک به اصلاح طلبان ،شیرین عبادی، سیمین بهبهانی و مهر انگیز کار

کاملا روشن است که عبادی یک فرد سکولار است که هرگز نمی تواند ادعای دینداری داشته باشد اما وی با زیرکی خاصی از مقابله رودر رو با اسلام پرهیز می کند اما با بی پروایی خود در نوع پوشش و ارتباط با مردان نامحرم قوانین اسلام را مورد بی احترامی قرار می دهد و به کمک دوستان خود در غرب و تحت پوشش زن مسلمانی که جایزه نوبل! گرفته در حال ترویج نوعی اسلام است که خطری برای غرب و دوستان غربی اش نداشته باشد.

شادی صدر صدر  وکیل و روزنامه‌نگار فمینیست ایرانی و فعال حقوق زنان است. 

وی از اعضای فعال همه کمپین هایی است که از طریق عوامل بیرونی اداره می شود تا به دولت و ملت ایران برای تن دادن به قوانین بین المللی تدوین شده توسط غرب  که متعارض با قوانین اسلام است فشار وارد نماید.

 مانند کمپین «قانون ِ بی‌سنگسار»؛ «نه به طرح امنیت اجتماعی»، «تحصیل سهم من نیست، حق من است»، «نه! به لایحه حمایت از مردان در خانواده»، «دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاه‌ها»، «اعتراض به فشارهای غیرقانونی علیه فعالان جنبش زنان» و «مادر من، وطن من» و همچنین «منشوری از آن خود» (منشور زنان ایرانی) است.

شادی صدر نیز عملاً اعتقاد به حجاب و تفکرات اسلام در حوزه پوشش زن ندارد و با تشکیل جلسات متعدد در داخل کشور برای زنان و دختران طبقات مرفه و سازمانهای غیر دولتی زنان به نشر افکار سکولار خود می پردازد.

جالب این است که او هم مثل دیگر دوستانش از بذل و بخشش دلارهای آمریکایی بی بهره نمانده و با این دلارها روزگار می گذراند .
وی به خاط فعالیت های سکولارش جایزه های متعددی گرفته که آخرین آن، جایزه زنان شجاع وزارت امور خارجه آمریکا (????) به خاطر شجاعت و رهبری در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان! به او  داده شده است.

 وی در تمام  جلسات خود در خارج از کشور مثل دیگر دوستان اصلاح طلبش  بدون حجاب ظاهرشده و عملا کشف حجاب کرده است.


توضیح عکس: شادی صدر در خارج از کشور


توضیح عکس: صدر در حال اعتراض به مسئولین ورزشگاه آزادی برای ورود ورزشگاه

واقعیت این است که دروغ و تظاهر یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان بوده و هست که از آن تا برهه ای به شکلی خاص بهره برده اند و پس از تمام شدن زمان و برملا شدن اجباری نوع دیدگاهشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان  ایرانی را به کناری نهاده اند تا بیشتر شبیه کسانی باشند که از جنس آنها هستند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:15 عصر     |     () نظر

موسوی، هاشمی و رضایی را "دوستان" خود دانست

موسوی که در محافل رسانه ای به عنوان یکی از اضلاح "مثلث جام زهر" در سال 67 شناخته شده است، کسانی همچون رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت را "دوستان" خود دانست و درباره آنچه یک "پروژه" اختلاف‌افکنی میان او و دوستانش نامید، هشدار داد. میرحسین موسوی برای دومین بار هفته اخیر، "کارشکنی" دولتش در زمان جنگ را رد کرد.

اخیرا محسن رضایی از همکاری نکردن دولت در زمان جنگ سخن گفته  و آقای هاشمی هم مطلبی را درباره کارشکنی دولت میرحسین موسوی در زمان جنگ منتشر کرده است. با این حال موسوی واکنش ملایم تری نسبت به موضع گیری اولش درباره این سخنان نشان داد و حتی افشای جزئیات مربوط به عملکرد دولت خود در سال‌های دفاع مقدس را یک "پروژه" برای اختلاف افکنی میان همفکرانش دانست.

وی که در جریان هدایت فتنه اخیر مورد حمایت آشکار غرب و بویژه کاخ سفید قرار داشته است، این "پروژه" را به جریانی که نامی از آن نبرد نسبت داد اما تلویحا به کسانی همچون رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت که این موضوع را مطرح کرده اند، هشدار داد که مراقب این پروژه اختلاف افکنی باشند. موسوی که در محافل رسانه ای به عنوان یکی از اضلاع "مثلث جام زهر" در سال 67 شناخته شده است، هدف آنچه را "پروژه" نامید، اختلاف افکنی بین خود و "دوستان" دانست؛ کسانی که گفته می شود سه مهم ضلع پایان دهنده دفاع مقدس بوده اند.

موسوی در این راستا گفت: غیر از مسئله جنگ، احساس من این است که همه ارزش های آن دوره مورد هجمه قرار گرفته است و در این خلال هم تلاش می شود اختلافی بین ما و دوستان ایجاد شود. ما باید متوجه این برنامه ها باشیم و اسیر جوی که طرف مقابل ایجاد می کند، نشویم. میرحسین که یکی از سران فتنه 88 لقب گرفته، در بیان توضیح بیشتری درباره پروزه مورد ادعایش افزود: در سالگرد انتخابات چند مجموعه مطبوعاتی اقدام به چاپ مطالب و ویژه نامه هایی کردند که درجهت قلب تاریخ بود.

آقای موسوی نامی از نشریه موردنظر خود نبرده است اما به نظر می‌رسد منظور او، "ویژه‌نامه شماره دو رمز عبور" روزنامه ایران است که به بررسی و روشنگری درباره جزئیات وقایع ابتدایی انقلاب اسلامی پرداخته است. او هرچند درباره پشت پرده هشداری که به دوستانش داد، سخنی نگفت اما برخی سیاسیون این موضوع را با سخنان دیروز و امروز رئیس جمهور درباره مثلث "جام زهر" مرتبط می دانند.

احمدی نژاد که روز گذشته در این باره سخنانی کوتاه مطرح کرده بود، امروز هم در اجتماع باشکوه مردم همدان اظهار داشت: برخی در داخل کشور وقتی ما در مقابل قلدرها می ایستیم می گویند "ماجراجویی می کنید" و وقتی می گوییم گفت و گو می کنیم، می گویند "سازش و عقب نشینی کرده است" ؛ ملت شما را شناخته است.

وی با انتقاد از همراهی برخی در داخل با دشمنان ملت ایران تاکید کرد که ملت ایران اینبار جام زهر را در کام منافقان فرو خواهد کرد. رئیس جمهور با یادآوری اینکه دیگر دوران جنگ نیست، خطاب به همراهان دشمن گفت: اگر 100 جام زهر پر کرده باشید، ملت ایران این جام زهر را در کام منافقین فرو خواهد کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:15 عصر     |     () نظر

تقدیر بالاترین از میرحسین بخاطر شباهت سخنانش با بختیار!

او در ایام انتخابات ابتدا جمهوریت نظام را که همان زیر بار نرفتن رای ملت بود مورد خدشه قرار داد و این مرتبه متهم کردن نظام به استبداد دینی و حمله به اسلامیت نظام!

میرحسین موسوی یکی از سران فرقه سبز در سخنرانی اخیر خود که هر از چند گاهی برای خالی نبودن عریضه ایراد می کند و هر بار با این اظهارات جرم خود را سنگین تر می کند این بار با متهم کردن نظام به استبداد دینی سعی کرد باردیگر اسلامیت نظام را زیر سوال ببرد و پازل خود را در نفی و رد فرموده امام راحل «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» را تکمیل نماید.
او در ایام انتخابات ابتدا جمهوریت نظام را که همان زیر بار نرفتن رای ملت بود مورد خدشه قرار داد و این مرتبه متهم کردن نظام به استبداد دینی و حمله به اسلامیت نظام! که این اقدام وی مثل دیگر بار سبب شد تا دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از این سخنان این چنینی شاد شوند و سخن مهلک بختیار معدوم که 31 سال پیش به اعتقاد و اعتماد ملت ایران به اسلام و روحانیت توهین کرده بود و آن را دیکتاتوری نامیده بود بپردازند.
در این رابطه سایت  ضد انقلابی بالاترین یکی از اصلی ترین پایگاه دروغ پراکنی این حرف نخست وزیر امام را با سخنان بختیار نخست وزیر شاه معدوم مقایسه کرد و از میرحسین به خاطر شباهت سخنانش با سخنان 31 سال پیش بختیار تقدیر کرد!!!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:14 عصر     |     () نظر

فتنه گران در برزخ نقد امام(ره)

جریان فتنه که این روزها سعی می کند با مصادره امام(ره) و پناه گرفتن پشت نام ایشان از پاسخ به هنجارشکنی ها و اقدامات خلاف امنیت ملی خود طی یکسال گذشته فرار نماید،در درون خود نسبت به این استراتژی با چند دستگی مواجه شده است. بیشتر این چند دستگی ها در مجموعه یک تشکل قدیمی و رادیکالی صورت می گیرد که اکثراعضای آن در حوادث بعد از انتخابات دستگیر شده اند.

گفته می شود در برخی جلسات این تشکل یکی از اعضای آن که پیشتر نامه ای را مبنی بر اشتباهات خود منتشرکرده و عملکرد نظام در حیات بنیانگذار جمهوری اسلامی را زیر سوال برده بود،با بیان این که ما به مدیریت زمان امام انتقاد داریم و باید در این شرایط به نقد مدیریت ایشان بپردازیم. از دیگر سو شنیده خود من هم قائل به انتقاد از مدیریت زمان امام(ره) هستم ولیکن باید به دو دلیل از این مسأله احتراز بجوییم. ‌اول اینکه این انتقاد نوعی خود‌زنی بوده و با توجه به اینکه ما خودمان در آن ایام مسئولیت داشته‌اییم، ‌‌تناقض عمیقی در این زمینه به‌وجود می آید.

وی همچنین دلیل دوم خود را برنامه این جریان برای بهره‌گیری از ظرفیت بیت امام(ره) عنوان کرده و گفته است: ‌‌اگر این موارد طرح شود ظرفیت بزرگی را برای سنگرگیری از دست خواهیم داد. ‌از سوی دیگر با ایراد این انتقادات بیت امام را رودروی خود قرار داده و شرایط را برای خود سنگین‌تر از گذشته خواهیم کرد. ‌گفته می‌شود که این جریان با جمع‌بندی‌های خود فعلاً به این نتیجه رسیده است که با مسکوت گذاشتن انتقاد نسبت به مدیریت زمان امام(ره) و دهه60 سنگرگیری پشت نام امام را رقم زده تا خود را نسبت به مؤاخذه‌ها ایزوله کرده تا با عبور از شرایط موجود به سوی ادامه برنامه‌های خود گام بردارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:14 عصر     |     () نظر

چهار اظهارنظر جالب از زهرا رهنورد

زهرا رهنورد که شوهرش او را روشنفکرترین زن ایران می داند، جنگ‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را نتیجه سیاست های جمهوری اسلامی دانسته است! همسر میرحسین موسوی که در میان افکار عمومی به عنوان طرح نظریه "داماد لرستان" شناخته می‌شود، "فرستان پیامک" را جرم تعدادی از بازداشت‌شدگانی دانست که به هیچ حزبی و گروهی گرایش نداشته اند!

وی در دیدار با برخی روزنامه‌نگاران طیف اصلاحات، همچنین با تمجید از دوران استبدادی قاجار، وضعیت مطبوعات در دوران حکومت قاجار را بهتر از جمهوری اسلامی دانسته است! چند روز پیش هم مهدی کروبی، یکی دیگر از سران فتنه، به حمایت از رژیم پهلوی پرداخته بود و جمهوری اسلامی را بدتر از طاغوت نامیده بود!

زهرا رهنورد که شوهرش او را روشنفکرترین زن ایران می داند، در بخش دیگری از سخنان خود، جنگ‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را نتیجه سیاست های جمهوری اسلامی دانسته است. طراح نظریه "عروس آذربایجان" بدون ارائه توضیحی درباره این گفته خود، مدعی شده است: سیاست های غلط داخلی و جنگ طلبی ها و فرصت‌سوزی‌های بخشی از حاکمیت، سایه شوم تهاجم و جنگ را بر منطقه افکنده است!

خانم رهنورد برخی احکام دین اسلام را "ظلم و بی‌عدالتی" در حق زنان خوانده در پایان گفته است که به "میمنت" روزهای پیش رو از جمله روزهای پایانی ماه شعبان و روز قدس و سالگرد انقلاب مشروطه، مسئولان نظام زندانیان فتنه 88 را آزاد کنند. همسر موسوی گفته است اگر این طور شود، او و همراهانش، مسئولان نظام را "شجاع"، "قابل انعطاف"، "موقعیت شناس" و "مردم دوست" خواهند نامید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:13 عصر     |     () نظر
<      1   2