سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
میهن نیوز

لطفاً با فتنه سبز زندگی کنید

پس از آنکه میر حسین موسوی طی سخنانی گفته بود که باید با جنبش سبز زندگی کرد و عملا کلید فعالیتهای زیر پوستی را مطرح کرده بود،اخباری بدست امد که دور جدید فتنه با طراحی یک عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب صورت گرفته است. پس از آنکه میر حسین موسوی طی سخنانی گفته بود که باید با جنبش سبز زندگی کرد و عملا کلید فعالیتهای زیر پوستی را مطرح کرده بود،اخباری بدست امد که دور جدید فتنه با طراحی یک عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب صورت گرفته است.

گفته می شود محسن آرمین در جلساتی که با موسوی داشته ضمن آسیب شناسی جریان اصلاحات گفته بود که باید سران اصلاحان نقش الهام بخش را درجامعه و میان حامیان خود داشته باشند.سران فتنه و حامیان سخت به هم نزدیک شده و فرایند فشار به سران و خطای اتخاذ مواضع زیاد شده است. تاکید بر کاهش ضریب خطای سران فتنه با ایجاد فاصله میان خود و حامیان در قالب تعریف رهبران میانی از جمله راهکارهای آرمین بوده است.

گفته می شود تاکید برعدم سرمایه گذاری بر احزاب به دلیل وضعیت شکننده آن ها ،توجه عمیق به اصناف،اقشار،گروههای علمی،تحقیقاتی و پژوهشی،جلسات و گعده های دینی - محفلی و... از دیگر نکاتی بوده که به موسوی پیشنهاد و هم اکنون در لایه های مورد نظر در حال پی گیری است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/29:: 2:30 عصر     |     () نظر