سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]
میهن نیوز

چهار اظهارنظر جالب از زهرا رهنورد

زهرا رهنورد که شوهرش او را روشنفکرترین زن ایران می داند، جنگ‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را نتیجه سیاست های جمهوری اسلامی دانسته است! همسر میرحسین موسوی که در میان افکار عمومی به عنوان طرح نظریه "داماد لرستان" شناخته می‌شود، "فرستان پیامک" را جرم تعدادی از بازداشت‌شدگانی دانست که به هیچ حزبی و گروهی گرایش نداشته اند!

وی در دیدار با برخی روزنامه‌نگاران طیف اصلاحات، همچنین با تمجید از دوران استبدادی قاجار، وضعیت مطبوعات در دوران حکومت قاجار را بهتر از جمهوری اسلامی دانسته است! چند روز پیش هم مهدی کروبی، یکی دیگر از سران فتنه، به حمایت از رژیم پهلوی پرداخته بود و جمهوری اسلامی را بدتر از طاغوت نامیده بود!

زهرا رهنورد که شوهرش او را روشنفکرترین زن ایران می داند، در بخش دیگری از سخنان خود، جنگ‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را نتیجه سیاست های جمهوری اسلامی دانسته است. طراح نظریه "عروس آذربایجان" بدون ارائه توضیحی درباره این گفته خود، مدعی شده است: سیاست های غلط داخلی و جنگ طلبی ها و فرصت‌سوزی‌های بخشی از حاکمیت، سایه شوم تهاجم و جنگ را بر منطقه افکنده است!

خانم رهنورد برخی احکام دین اسلام را "ظلم و بی‌عدالتی" در حق زنان خوانده در پایان گفته است که به "میمنت" روزهای پیش رو از جمله روزهای پایانی ماه شعبان و روز قدس و سالگرد انقلاب مشروطه، مسئولان نظام زندانیان فتنه 88 را آزاد کنند. همسر موسوی گفته است اگر این طور شود، او و همراهانش، مسئولان نظام را "شجاع"، "قابل انعطاف"، "موقعیت شناس" و "مردم دوست" خواهند نامید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:13 عصر     |     () نظر