سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
میهن نیوز

فتنه گران در برزخ نقد امام(ره)

جریان فتنه که این روزها سعی می کند با مصادره امام(ره) و پناه گرفتن پشت نام ایشان از پاسخ به هنجارشکنی ها و اقدامات خلاف امنیت ملی خود طی یکسال گذشته فرار نماید،در درون خود نسبت به این استراتژی با چند دستگی مواجه شده است. بیشتر این چند دستگی ها در مجموعه یک تشکل قدیمی و رادیکالی صورت می گیرد که اکثراعضای آن در حوادث بعد از انتخابات دستگیر شده اند.

گفته می شود در برخی جلسات این تشکل یکی از اعضای آن که پیشتر نامه ای را مبنی بر اشتباهات خود منتشرکرده و عملکرد نظام در حیات بنیانگذار جمهوری اسلامی را زیر سوال برده بود،با بیان این که ما به مدیریت زمان امام انتقاد داریم و باید در این شرایط به نقد مدیریت ایشان بپردازیم. از دیگر سو شنیده خود من هم قائل به انتقاد از مدیریت زمان امام(ره) هستم ولیکن باید به دو دلیل از این مسأله احتراز بجوییم. ‌اول اینکه این انتقاد نوعی خود‌زنی بوده و با توجه به اینکه ما خودمان در آن ایام مسئولیت داشته‌اییم، ‌‌تناقض عمیقی در این زمینه به‌وجود می آید.

وی همچنین دلیل دوم خود را برنامه این جریان برای بهره‌گیری از ظرفیت بیت امام(ره) عنوان کرده و گفته است: ‌‌اگر این موارد طرح شود ظرفیت بزرگی را برای سنگرگیری از دست خواهیم داد. ‌از سوی دیگر با ایراد این انتقادات بیت امام را رودروی خود قرار داده و شرایط را برای خود سنگین‌تر از گذشته خواهیم کرد. ‌گفته می‌شود که این جریان با جمع‌بندی‌های خود فعلاً به این نتیجه رسیده است که با مسکوت گذاشتن انتقاد نسبت به مدیریت زمان امام(ره) و دهه60 سنگرگیری پشت نام امام را رقم زده تا خود را نسبت به مؤاخذه‌ها ایزوله کرده تا با عبور از شرایط موجود به سوی ادامه برنامه‌های خود گام بردارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:14 عصر     |     () نظر