سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

تقدیر بالاترین از میرحسین بخاطر شباهت سخنانش با بختیار!

او در ایام انتخابات ابتدا جمهوریت نظام را که همان زیر بار نرفتن رای ملت بود مورد خدشه قرار داد و این مرتبه متهم کردن نظام به استبداد دینی و حمله به اسلامیت نظام!

میرحسین موسوی یکی از سران فرقه سبز در سخنرانی اخیر خود که هر از چند گاهی برای خالی نبودن عریضه ایراد می کند و هر بار با این اظهارات جرم خود را سنگین تر می کند این بار با متهم کردن نظام به استبداد دینی سعی کرد باردیگر اسلامیت نظام را زیر سوال ببرد و پازل خود را در نفی و رد فرموده امام راحل «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» را تکمیل نماید.
او در ایام انتخابات ابتدا جمهوریت نظام را که همان زیر بار نرفتن رای ملت بود مورد خدشه قرار داد و این مرتبه متهم کردن نظام به استبداد دینی و حمله به اسلامیت نظام! که این اقدام وی مثل دیگر بار سبب شد تا دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از این سخنان این چنینی شاد شوند و سخن مهلک بختیار معدوم که 31 سال پیش به اعتقاد و اعتماد ملت ایران به اسلام و روحانیت توهین کرده بود و آن را دیکتاتوری نامیده بود بپردازند.
در این رابطه سایت  ضد انقلابی بالاترین یکی از اصلی ترین پایگاه دروغ پراکنی این حرف نخست وزیر امام را با سخنان بختیار نخست وزیر شاه معدوم مقایسه کرد و از میرحسین به خاطر شباهت سخنانش با سخنان 31 سال پیش بختیار تقدیر کرد!!!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/14:: 9:14 عصر     |     () نظر