سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
میهن نیوز

شبیخون ناکام به حماسه 40 میلیونی

درست یک سال گذشته در همین ایام بود که تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری به اوج رسیده بود.

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/20-3-1389%5CIMAGE634117564800968750.jpg

جعفر تکبیری- فتنه در آستانه یک سالگی قرار گرفت. درست یک سال گذشته در همین ایام بود که تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری به اوج رسیده بود و مردم خود را آماده ساختن یک حماسه بزرگ می‌کردند. حماسه‌ای که اگرچه با وقایع پس از آن کمی کام مردم را تلخ کرد اما در نهایت نه تنها مردم از عرصه آفرینش این حماسه سربلند بیرون آمدند بلکه با پیروزی در فتنه پس از آن نیز ستون‌های نظام و حاکمیت اسلامی را بیش از پیش مستحکم کردند.

هفته پایانی انتخابات در حالی در حال گذر بود که فضای انتخابات با برگزاری مناظرات و تبلیغات رادیو تلویزیونی به اوج خود رسیده بود و ستاد انتخاباتی نامزدها و هوادارانشان با تمام توان در تلاش بودند که پیروز انتخابات باشند. تجمعات انتخاباتی و کارناوال‌های خیابانی و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی فضای شهرهای مختلف به‌ویژه پایتخت را دگرگون کرده بود اما در ورای شوق و شور انتخاباتی بروز برخی تنش‌ها و رویارویی‌های سیاسی، فضا را غبار‌آلود می‌کردند. در این آشفته بازار انتخاباتی برخی دست‌های پشت پرده آماده اقدامات فتنه گرانه‌ای شده بودند که نگرانی‌هایی را برای مسئولان امنیتی کشور ایجاد کرده بود.

سرانجام با تمامی این فراز و نشیب‌ها روز انتخابات فرا رسید و مردم دسته دسته در حماسه‌ای بی‌نظیر که پس از رفراندوم تعیین حاکمیت در فروردین ماه سال 58 بی‌نظیر بود، پای صندوق‌های رأی رفتند و نام کاندیدای مورد نظر خود را در برگه‌های رأی نوشتند. حتی گزارش‌ها حاکی از آن بود که افراد بسیار زیادی که سال‌هاست در انتخابات حضور پیدا نکرده بودند به پای صندوق‌ها آمده و از میزان اکثریت خاموش در جامعه کاسته بودند.

تهدید نظام با ادعای پیروزی زود هنگام

این روند امید‌بخش تا آخرین ساعات شب ادامه داشت تا اینکه یکی از کاندیداهای انتخاباتی با برگزاری کنفرانس خبری، پیروزی خود را رسماً اعلام کرد. این سخنان در حالی از جانب میرحسین موسوی مطرح شد که هنوز نه تنها گزارشی از شمارش صندوق‌های رأی در سراسر کشور به ستاد مرکزی انتخابات نرسیده بود، بلکه هنوز رأی‌گیری در تعداد زیادی از شعبات ادامه داشت. وی همچنین در ادامه سخنان خود ادعا کرد که اگر وی به عنوان پیروز انتخابات معرفی نشود، تقلب شده است.

اما اعلام نتایج حکایت دیگری داشت چراکه بر اساس آرای اعلام شده از سوی وزارت کشور، محمود احمدی‌نژاد توانسته بود بیش از 5/24‌میلیون رأی را از آرای کل 40‌میلیون نفری از آن خود کند. این خبری بود که ستاد جنگ روانی دوم خرداد را برای لحظاتی به کما برد اما این کمای اتاق جنگ نرم چندان طول نکشید و خروج آنها از این شوک بزرگ سرآغاز اقدامات غیرقانونی بود که 8 ماه کشور را در حالت فوق‌العاده نگه داشت. در این مدت بیانیه، پشت بیانیه و تجمع پشت تجمع برگزار می‌شد تا شاید از طریق این فشارها بتوانند این حماسه بزرگ را خدشه‌دار کنند و نهایتاً با ابطال انتخابات نام فرد مورد نظر خود را برای پیاده‌سازی اهداف از پیش تعیین شده از صندوق خارج کنند. آنها در این راه از هیچ حرکتی فروگذار نکردند و تمامی تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار بستند. تلاش‌هایی که خون‌ریزی، قتل، تخریب اموال عمومی و بزرگ‌تر از همه توهین به مقدسات اسلامی و ایرانی را در خود نهفته داشت.

آنها در روزهای 24، 25، 26، 27، 28 خرداد سنگین‌ترین حرکات خود را انجام دادند اما تمامی این تحرکات با سخنان روشنگرانه مقام معظم رهبری در روز جمعه 29 خرداد نقش برآب شد. اکثریت افرادی که در روز 22 خرداد به میرحسین موسوی رأی داده بودند و سپس با القای تقلب از سوی سران فتنه به خیابان‌های آمده بودند، با شنیدن این سخنان ابراز برائت کردند و خود به صف اول مبارزه با فتنه پیوستند.

ریزش شدید در پایگاه‌ اجتماعی

با پایان یافتن خرداد ماه فتنه‌گران و ناکام ماندن تمامی تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان که از مدت‌ها قبل در لابراتوارهای جنگ نرم غربی‌ها ساخته و پرداخته شده بود، آنها تحرکات جدیدی را در فصل جدید فتنه آغاز کردند. اما آنها این بار نه تنها مشکل ایستادگی محکم نظام در برابر خود را احساس می‌کردند بلکه با مشکل بزرگ دیگری نیز دست و پنجه نرم می‌کردند و این مشکل چیزی نبود جز ریزش شدید در پایگاه‌های اجتماعی آنان.

افراد جامعه با مشاهده اقدامات ساختار‌شکنانه این جماعت در ماجرای 18 تیر، روز قدس، 13 آبان و روز دانشجو هر روز نفرت خود را بیشتر از پیش از آنها اعلام می‌کردند. آنها هر روز شاهد از دست دادن هرچه بیشتر نیروهای خود و متعاقب آن آبروی خود بودند. به گونه‌ای که در روز 13 آبان به‌رغم فضا‌سازی شدید علیه نظام از طریق رسانه‌های خارجی تنها توانستند حدود 5هزار نفر از هواداران خود را به خیابان‌ها بکشانند. اوج این ابراز انزجار از عملکرد فتنه‌گران به حماسه 9 دی باز می‌گردد. حماسه‌ای که مردم عزادار با حضور میلیونی خود در راهپیمایی خودجوش 9دی در خیابان‌های تهران، که برای محکوم کردن هتک حرمت عاشورای حسینی از سوی فتنه گران برگزار شد، عملا تومار فتنه گران را در هم پیچیدند و تنها نامی از این جماعت در تاریخ باقی گذاشتند. نامی که توأم با لعن و نفرین از جانب مردم به دلیل زیر سؤال بردن ارکان جمهوری اسلامی توسط فتنه گران است.

تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و رهبری

پس از حماسه بزرگ 9 دی که سرنوشت فتنه‌گران را یکسره کرد، مردم با حضوری بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند. تجدید میثاقی که به همه دشمنان 30 ساله نظام جمهوری اسلامی اثبات کرد که مردم هنوز برای حفاظت از دستاوردهای انقلابی خود که ثمره خون هزاران جوان ایرانی است، مصمم و مقید هستند.
و امروز در سالگرد حضور حماسی مردم در انتخابات 22 خرداد سال 88، امت انقلابی شکرگزار پروردگار خویش هستند که با سکانداری امام خامنه‌ای توانستند کشتی نظام را از توفان بزرگ فتنه به ساحل امنیت و آرامش برسانند و در این راه تجربیاتی به دست آورند که کمک رسان آنها در توسعه و تعالی انقلاب اسلامی باشد.

 

 

دستور از لندن رسید

کمیته به اصطلاح اجرایی و مقاومت مدنی ایران از انگلیس دستورالعمل مقاومت صادر کرد!

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/19-3-1389%5CIMAGE634116738236906250.jpg

به گزارش جوان آنلاین کمیته به اصطلاح اجرایی و مقاومت مدنی ایران که زیر نظر افرادی مانند مهاجرانی ، کدیور ، گنجی ، سروش و... هدایت و از سوی محسن سازگارا در فضای مجازی و ماهواره ای آموزش داده می شود ، به مناسبت اولین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دهم و حوادث پس از آن ، اطلاعیه ای حاوی دستورالعمل در راستای 22 خرداد صادر نموده است.
دراین اطلاعیه که دراصل دستورالعمل اتاق فکر لندن نشین برای عناصر داخلی جریان فتنه می باشد برخی از آموزه های جین شارپ که  همان روشهای انقلاب مخملین است  به این افراد دیکته شده است. روشهای چون؛ اعتصاب یکروزه در سالگرد انتخابات و شهدای جنبش سبز، تظاهرات در سالگرد انتخابات، عدم پرداخت قبوض مربوط به سرویس و خدماتی که از طرف دولت گران می شود، برگزاری انتخابات نمادین و مردمی ، سردادن شعار ا... اکبرو.....
گفتنی است د رطول یکسال اخیر انواع و اقسام روشهای انقلاب مخملین د رایران به بهانه تقلب درانتخابات پیاده شد که هیچکدام به نتیجه مطلوب برای فتنه گران منجر نشد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/3/20:: 2:4 عصر     |     () نظر