سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را از کسی پنهان بدارد یا برآن به عنوان پاداش مزد گیرد، هرگز آن دانش به وی سودی نرساند . [امام سجّاد علیه السلام]
میهن نیوز

محکومیت اقدامات اغتشاشگران و فتنه‌جویان

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج هنرمندان با انتشار بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر اغتشاشگران و فتنه‌جویان، انزجار خود را از حمله به مردم و جوانان مؤمن و به شهادت رساندن دانشجوی هنرمند شهید «صانع ژاله» اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت اغتشاشات 25 بهمن‌ماه و ریختن خون پاک دانشجوی هنرمند «صانع ژاله» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:
ماجرای تلخ اتفاقات روز گذشته تهران که در ادامه رفتارهای قانون‌شکنانه عده‌ای از دشمنان فریب‌خورده به پشتیبانی منافقین و سلطنت‌طلبان و سایر معاندین وطن فروش اتفاق افتاد و به مجروحیت چند تن از عزیزترین جوانان متعهد کشور و شهادت دانشجوی هنرمند و حافظ قرآن آقای صانع ژاله انجامید، بی‌تردید ابعاد فتنه سال گذشته را نیز درنوردید و جامعه را با یک اتفاق جدید و منحصر بفرد در رسوایی دشمنان قسم خورده خود روبرو نمود.
غوغائیان اندکی پس از بیست و دوم بهمن‌ماه که صلابت بصیرت مردمی دنیا را مبهوت خود کرده بود و شکست هیمنه فرعون مصر، صحت پیش‌بینی رهبر حکیم انقلاب را به رخ جهانیان کشید؛ عصبانی‌تر از همیشه سعی کردند که آثار حسنه این تلاقی مبارک که امت اسلام را تقویت می‌نماید را تحت‌الشعاع شورش روز ولنتاین خود نمایند.
حضور جانانه و فراگیر مردم در روز پیروزی انقلاب در سه روز گذشته، هیچ حجتی را برای آشوب‌طلبان و فتنه‌گران باقی نگذاشت و هیچ وجدان بیدار و فهیم منصفی باقی نماند که نفهمیده باشد نسبت انقلاب و مردم انقلابی با نهضت بیداری اسلامی در مصر و تونس چیست؟ و کدام دیده باز و چه بسا دیدگان شب زده بی‌بی‌سی و العربیه نیز فهمیدند که در پس بهانه‌های این افراد تسویه حساب با مردم و ایجاد رعب و وحشت عمومی و انتقام‌گیری از مردمی است که سعی می‌کنند در آرامش تمام به آبادانی کشور همت گمارند.
رویداد روز گذشته نشان داد که این دشمن قسم خورده و ایادی جاهل و معاند آن نه تنها برای دین و وحدت امت اسلامی، بلکه برای عظمت ملی و محفوظ ماندن تبعات حضور با شکوه مردمی در عرصه جهانی هم ارزش قائل نیست. روزی به بهانه ایران پیوند ما با غزه و لبنان را می‌کوبند و روزی به بهانه مصر و تونس که تا دیروز عرب و غریبه می‌شمرده، عظمت ملی را نشانه می‌رود و آیا زمان آن نرسیده که آن‌هایی که به این دروغ به توان بی‌نهایت دل داده‌اند از خواب بیدار شوند؟
خون شهیدان و خسارات روحی و جسمی که در این رهگذار به آحاد ملت رسید، همان گونه که بسیاری از فریب‌خوردگان را به راه هدایت آورد روزی فریب دهندگان را در اقیانوس قدرت الهی مقهور و در ابدیت تاریخ رو سیاه خواهد کرد.
سازمان بسیج هنرمندان حرکت اغتشاشگران اعم از مزدوران و فریب‌خوردگان را محکوم نموده و انزجار خود را از حمله به مردم و جوانان مؤمن و به شهادت رساندن دانشجوی هنرمند شهید «صانع ژاله» اعلام می‌دارد.
بی‌تردید جریان فتنه دست صهیونیست تروریست و آمریکا و اسرائیل جنایتکار است که از آستین فتنه‌جویان و اسلام‌ستیزان بیرون آمده است.
چه نزدیک است رسوایی و خذلان فتنه‌جویان، منافقان و دشمنان حاکمیت الهی.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:37 عصر     |     () نظر
 
یکی دیگر از مجروحان اغتشاشات دیروز تهران به شهادت رسید

خبرگزاری فارس: محمد مختاری که روز گذشته در اثر تیراندازی عوامل منافقین به شدت زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین روز گذشته (دوشنبه) تنی چند از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که 2 تن از این هموطنانمان به شهادت رسیده و باقی به شدت زخمی شدند.

علاوه بر صانع ژاله دانشجوی بسیجی شهید، مطلع شدیم که امروز محمد مختاری 22 ساله فرزند اسماعیل که روز گذشته به شدت زخمی شده بود، در بیمارستان به شهادت نائل شد.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:36 عصر     |     () نظر
هاشمی آخرین فرصت اعلام برائت از موسوی محارب را از دست ندهد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای هاشمی به سرعت از موسوی و کروبی فتنه‌گر و محارب اعلام برائت کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز طی نامه‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز نسبت به عدم اعلام برائت وی از سران فتنه هشدار داد.

بر اساس این گزارش، وی در ابتدای این نامه با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی دارای سوابق چشمگیر انقلابی است، خطاب به وی نوشت که اگر می‌خواهد از گذشته خود حراست کند باید همین امروز از فتنه‌گران اعلام برائت کند چرا که موسوی و کروبی دشمنان جهان اسلام هستند و صهیونیست‌ها را خرسند کرده و مسلمانان سراسر جهان را نگران کرده‌اند.

شجونی با بیان اینکه آقای هاشمی رفسنجانی آخرین فرصت خود را برای اعلام برائت از موسوی و کروبی نباید از دست بدهد، نوشت: تا زمانی که آقای هاشمی از موسوی و کروبی اعلام برائت نکرده باشد، بنده حساب وی را با سران فتنه‌ جدا نخواهم دانست.

دبیر کل جامعه وعاظ با بیان اینکه موسوی و کروبی بدون امید به همراهی هاشمی رفسنجانی جرأت جسارت به ارزش‌های ملت ایران را نداشته و ندارند، به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هشدار داد در صورت عدم اعلام برائت ملت ایران دیگر هاشمی رفسنجانی را به دامن انقلاب جای نخواهند داد.

وی همچنین در این نامه نوشته است ‌که روحانیت برای فدا شدن در راه ولایت فقیه آمادگی کامل دارند و هر فردی در مقابل نظام اسلامی بایستد با واکنش شدید روحانیت مواجه خواهد شد.

شجونی در بخش پایانی نامه خود خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای هاشمی من با شما دوستی دیرینه دارم و دوستانه می‌گویم که ملت ایران شما را جزو حامیان فتنه 88 می‌داند که البته بنده نیز با ملت ایران هم عقیده هستم؛ اگر شما چنین نظری ندارید فرصت را از دست ندهید و به سرعت با موسوی و کروبی فتنه‌گر و محارب که حق‌شان اعدام در ملاء عام است اعلام برائت کنید. ناگفته نماند که دعا کرده‌ام جان نا قابل خویش را در راه مبارزه با سران فتنه به مقام معظم رهبری هدیه کنم.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:36 عصر     |     () نظر
درخواست دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر از قوه قضائیه:
موسوی و کروبی قاتلان دوست هنرمندمان هستند؛ قاطعانه محاکمه شوند!

خبرگزاری فارس: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر تأکید کردند که میرحسین موسوی و مهدی کروبی خائنانی دنیاپرستند که حاضرند برای دفع بلا از خود یک‎یک جوانان این وطن را به ورطه هلاکت بکشانند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعضای هیئت محبین اهل‌بیت(ع) دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر تهران با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات روز گذشته تهران و ترور دانشجوی بسیجی این دانشگاه اعتراض کردند که متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:‌

ای سران نفاق و تزویر!

بس‌تان نشد تجربه هشت ماه صبر ملت؟ بس‌تان نشد هدر رفتن فرصت‌ها و خراب شدن راه‌های بازگشت؟! بس‌تان نشد پل‌ها که به حماقت اربابان‌تان و جهالت عده‌تان، پشت سر خراب کردید و حالا برای خود راه بازگشت نمی‌بینید؟! شما که خوب می‌دانید صبر انقلابی فرزندان انقلاب را که اگر روزی لبریز شود، نامتان را حتی از تاریخ حذف خواهند کرد! چه برسد به حباب و توهم سبزی که امروز پیرامون خود ساخته‌اید . . . .

چه بی‌شرمانه به نام امّت آزادی‌خواه و مسلمان مصر و تونس و به کام آمریکای جنایتکار، بار دیگر صفحه‌های اول رسانه‌های جهان را با اخبار کاریکاتوری و غیرواقعی پر نمودید و یاد تظاهرات شوم منافقان در سال 57 و اهانت‌های آنها را در مقابل بیت حضرت امام زنده نمودید. برای شما دروغ‌گویان پیشانی سیاه، چند صد نفر فریب‌خورده روز 25 بهمن کافی است تا خود را موجی میلیونی خطاب کنید! البته ما به خوبی می‌دانیم، انقلاب اسلامی باعظمت ما، به لطف خدا، هزاران دشمن کوردل منافق در اقصی نقاط جهان در مقابل خود دارد، که شما نیز امروز یکی از آنها شده‌اید و صف اول شورشی‌هایتان رده‌های عملیاتی سازمان نفاق هستند.

برای هیچ کدام از ما، حرکت‌های بچه‌گانه دیروزتان، ذره‌ای مایه تشویش نبود!

ما به خوبی می‌دانیم که شما از هیچ حرکتی فروگذاری نمی‌کنید تا جنازه متعفن سبزی را که دیگر فرزندانش هم تمایلی به فاتحه بر آن ندارند، دوباره چونان عروسک‌های خیمه‌شب بازی به صحنه آورید.

اما گرفتار وهمید! این صحنه از آنِ بازیگران زنده آن، ملت غیور ایران است و بی‌شک کالبد متعفن عروسکی که بازیچه دست اربابان زور و زر، آمریکا و اسرائیل است، جایی در صحنه پرشکوه انقلاب اسلامی ندارد!

همین بود شاید که ناجوانمردانه، در طی حرکتی حساب شده، هنرمندی از دوستان هم‌دانشگاهی‌مان، "صانع ژاله " را که هنرمند نمایشی بود، ترور کردید و شما را چه باک که در راه تحویل صحنه انقلاب به فریبکاران و اربابان آمریکایی‌تان، خون هزاران بازیگر واقعی این صحنه را بریزید.

ننگتان باد و آرامش قرین‌تان مباد که دشمنان خوبی و حقیقت هستید!

اگر می‌اندیشید که چون شما سودای ماندن داریم! بدانید تا آخرین قطره خون‌مان از صحنه مراقبت خواهیم کرد! نه اینکه بایستیم تا تنها کشته شویم - که این بزرگ‌ترین نعمت الهی است - بلکه می‌ایستیم! ‌و تا آخرین‌تان را از صحنه روزگار محو نکنیم از پای نخواهیم نشست؛ که باطل نابود خواهد شد و به زودی رود خروشان غیرت امّت اسلام این لجن بدبوی گندیده را از مسیر خود پاک خواهد کرد. اما تا آن روز، بریزید خون‌های ما را که ما محکم‌تر و استوارتر خواهیم شد.

اما سخنی با سران محترم قوه قضائیه و مسؤلان نظام مبارک جمهوری اسلامی ایران؛

پس از گذشت 8 ماه صبر و بصیرت ملت ایران که به حق خواص بی‌بصیرت را شرمنده و دشمنان منافق‎سیرت انقلاب اسلامی را دست‎بریده ساخت، چه‎کسی تصور آن را داشت که رفتار پرمهر!‌ قوه محترم قضائیه و مراجع ذی‎ربط با محاربان انقلاب و اسلام و منافقان کوردل تا این اندازه ادامه یابد که این بار رخصتی دوباره یابند تا ضربه‌ای هرچند بچه‌گانه را به بدنه انقلاب و ملت وارد نمایند.

شما که می‌دانید میرحسین موسوی و مهدی کروبی خائنانی دنیاپرستند که حاضرند برای دفع بلا از خود یک یک جوانان این وطن را به ورطه هلاک بکشانند! شما که شهادت تاریخ را در مورد این دو تن خود به چشم دیده‌اید! شما که عقبه سنگین خارج‌نشین جریان فتنه را به خوبی رصد دارید! شما که می‌دانید اینها حالا حالا دست از سر امّت برنخواهند داشت و فرعونانی هستند که در دل باور دارند کبر خود را و بردگی خلق را.

آقایان قوه محترم قضائیه!
تا به کی؟ تا به چند بار دیگر، دوستان‌مان باید خونشان در راه خودکامگی این فرعونان کوتاه‎قد به زمین ریخته شود؟ تا به کی؟ تا به چند بار دیگر، امّت اسلام باید دچار پریشانی شود! اگر رفتار پرمهر آن قوه محترم نبود، به راستی جرأت جولان این مگس‌سیرتان بار دیگر در بیست و پنجم بهمن ماه 1389 بود؟ گرچه خوب می‌دانیم که عرصه سیمرغ انقلاب جولانگاه مناسبی برای این مگس‌ها نیست و هم‎اینک عرض خود برده‌اند! اما تا به کی زحمت ما دارند و عزیزان و دوستان و هم‌کلاسی‌های ما را مجروح و خسته و شهید کنند؟

آیا وقت آن نرسیده که آن قاطعیت علوی، تیغ از نیام برکشد و حق امّت اسلام را از این سفله‌گان دون‎مایه بستاند! کدامین مصلحت هنوز بر اجرای عدالت تحمیل می‌گردد؟ نکند سکوت خواص بی‌بصیرت جرأت اجرای عدالت را گرفته باشد؟

این بار ما هیئت محبّین اهل‎بیت(ع) دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر، به طور خاص و هم‎صدا با موج خروشان امّت، از شما می‌خواهیم قاطعانه، مسببان و مقصران و بازی‎گردانان این بازی شوم و فتنه‌انگیز را به پای میز محاکمه بکشانید و داد اسلام و امّت اسلام، داد نگرانی و رنج امّت، داد رنج و محنت سنگین مادرهای پسر از دست داده را از ایشان بستانید.

بی‌شک امروز نفاق ایشان بر همگان پدیدار گشته و دیگر زمان مماشات به سر آمده است!
امّت اسلام منتظرند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 6:18 عصر     |     () نظر
تردیدی در ارتباط موسوی با سازمان جاسوسی سیا نداریم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به افشای خبر گفت‌وگوی تلفنی موسوی با مأمور ارشد سازمان سیا گفت که تردیدی در ارتباط بین میرحسین موسوی با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ندارد.

محمد کوثری نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اینکه میرحسین موسوی قبل از فراخوان 25 بهمن با مامور ارشد سازمان سیا گفت‌وگوی تلفنی داشته است به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: این خبر خیلی عجیب نیست و ما تردیدی نداریم که آقای موسوی باواسطه یا بی‌واسطه به رژیم صهیونیستی وابسته است.

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس از راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن به شدت عصبانی و وحشت‌زده شده‌اند، افزود: دشمنان انقلاب برای انتقام از مردم اقدام به برگزاری راهپیمایی برای فتنه‌گران کرده و در این مسیر ایادی داخلی‌شان را مامور کردند.

کوثری با بیان اینکه هوشیاری مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور توطئه فتنه‌گران را در 25 بهمن خنثی کرد، گفت: نمایندگان مجلس امروز خواستار محاکمه موسوی و کروبی شدند چرا که اعتقاد دارند این افراد عوامل دشمنان خارجی در کشور هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت: تردیدی در ارتباط بین میرحسین موسوی با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ندارد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 6:16 عصر     |     () نظر


بیانیه مادران عزادار و داغدار به مناسبت 25 بهمن


شاید در آن روزها که هیجانات بر آنان غلبه داشت، همه چیز از دریچه احساسات دیده می شد و فکر می کردیم باید همین راه را برویم ولی امروز و با گذشت یک سال و اندی از آن حوادث غم بار، می گوئیم ما می توانستیم راه های دیگر را برویم ولو به نتیجه نرسیم

جمعی از مادران داغدار در واکنش به اقدام غیر قانونی و فتنه گرانه میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای روز 25 بهمن خطاب به آنها بیانیه ای نوشتند که در زیر می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز!
باخبر شدیم آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی به مناسبت انقلاب مردم مصر و تونس طی اطلاعیه ای از وزارت کشور برای روز 25 بهمن تقاضای مجوز راهپیمایی کرده اند.
نمی دانیم دلیل این حرکت دیرهنگام آقایان چیست؟ ولی هر چه باشد کاری است بی فایده و جز خسارت و یأس بیشتر ثمره دیگری در برنخواهد داشت. مردم ایران در 22 بهمن به نفع مردم مصر و تونس شعار دادند، اگر قرار به تأثیر باشد همان شعارها مؤثر خواهد افتاد.
هر چند که ما هنوز غم از دست دادن فرزندانمان را فراموش نکرده ایم و التیامی برای آن نیافته ایم ولی این را می دانیم که ای کاش فرزندان ما پا در این راه نگذاشته و جان عزیز خود را سر هیچ و پوچ نمی گذاشتند.
اگر آنان امروز بودند، می توانستند مثل دیگران زندگی کنند و برای آرزوهای خود، تلاش کنند. شاید در آن روزها که هیجانات بر آنان غلبه داشت، همه چیز از دریچه احساسات دیده می شد و فکر می کردیم باید همین راه را برویم ولی امروز و با گذشت یک سال و اندی از آن حوادث غم بار، می گوئیم ما می توانستیم راه های دیگر را برویم ولو به نتیجه نرسیم، مگر امروز بعد از این همه رنج و محنت و داغ، به جایی رسیده ایم که باز هم می خواهیم همان راه را تکرار کنیم.
ای کاش فرزندان ما بودند و در آغوش ما، مایه دلگرمی و محبت بودند و نه در گوشه قبرستان.
تازه برخی از مادران که از این هم پشیمان تر هستند و نگران عذاب الهی برای فرزندان خود هستند.
ما مادران داغدار نه تنها توصیه نمی کنیم که در تجمع 25 بهمن شرکت کنید بلکه از مادران خوب کشورمان می خواهیم که مواظب جوانان خودتان باشید، آنان شور و احساسات جوانی دارند و بر اساس هیجانات و شرایط جوانی تصمیم می گیرند، نگذارید آنان با رفتار و احساس و هیجان خود، زندگی شما را هم تباه کنند، بیائید به آینده فکر کنیم.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 3:25 عصر     |     () نظر

عکس / منافقین در حال مبارزه با سطل آشغال












 




 


شلیک مستقیم عناصر منافقین به سه شهروند و شهادت یک نفر


بنابر این گزارش، همانگونه که در خبرهای پیشین آمده بود، تیم های آموزش دیده و عملیاتی منافقین در راستای اهداف این گروهک تروریستی وارد کشور شده بودند تا با بهره برداری از رفتار عوامل داخلی فتنه، سطح شهر را به صحنه انتقام از شهروندان تهرانی تبدیل کنند.

 در اثر شلیک مستقیم عوامل تروریستی منافقین در تهران، سه نفر مجروح شدند.

به گزارش «تابناک»، عناصر عملیاتی منافقین بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اغتشاشات پراکنده در تهران، با شلیک مستقیم گلوله سه نفر را مجروح کردند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. بنابر این گزارش، همانگونه که در خبرهای پیشین آمده بود، تیم های آموزش دیده و عملیاتی منافقین در راستای اهداف این گروهک تروریستی وارد کشور شده بودند تا با بهره برداری از رفتار عوامل داخلی فتنه، سطح شهر را به صحنه انتقام از شهروندان تهرانی تبدیل کنند.

گفتنی است بنابر اطلاعات رسیده ، تیم های عملیاتی منافقین جهت اغتشاش در روز 25 بهمن و عملیات تروریستی به تهران آمده که امروز بعد از ظهر نیز برخی از لیدرهای این تیم ها در برخی خیابان های تهران مشاهده شدند. در اثر این حادثه تروریستی در حاشیه تجمعات پراکنده 25 بهمن تهران، یکی از سه مجروح حادثه که سوابق بسیجی دارد،بنام صانع ژاله متولد 1362حافظ قرآن و دانشجوی رشته هنر  در اثر وخامت وضعیت پزشکی به شهادت رسید.

خبر تکمیلی در مورد تحرکات منافقین اینکه، ساعتی پیش یک تیم رسانه ای وابسته به این گروهک تروریستی که با تجهیزات کامل مشغول فعالیت بودند، در شهرک غرب تهران کشف و دستگیر شدند. گفتنی است یک تیم عملیاتی این گروهک تروریستی نیز دوشنبه‌شب در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر شدند.

 


 




پیکر شهید "صانع ژاله " فردا تشییع می‌شود


بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید "صانع ژاله " از دانشجویان دانشگاه هنر تهران صبح فردا برگزار می‌شود. هادی قاسمی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران که روز گذشته در اغتشاشات خیابانی مورد هدف تیر مستقیم گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت ساعت 9:30 فردا چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه ولیعصر) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند. تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.


 


 




بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در باره اغتشاشات 25 بهمن؛

شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی سند روشن جنایت آمریکا است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تأکید کرد: شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه‎فقط یک سند روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است بلکه از ارتباط جریان فتنه با آنان پرده برمی‌دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، سازمان بسیج مستضعفین در اعتراض به حضور غیرقانونی فتنه‌گران در روز 25 بهمن‌ماه و به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی توسط عوامل فتنه‌گر بیانیه‌ای صادر کرد.


متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:


انا لله و انا الیه راجعون
بار دیگر دست استکبار و صهیونیسم از آستین منافقین فتنه‌گر بیرون آمد تا با انتقام‌گیری از مردم به خیال خام خود با چیدن گلی از بوستان ملت شهیدپرور ایران عقده‌های ناشی از شکست بزرگ و تاریخی در مصر و تونس و سایر کشورهای اسلامی را فرو نشانند.

شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه‎فقط یک سند روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است، بلکه استفاده از سلاح گرم در پناه اغتشاشات، نوعی اعلام جنگ مسلحانه فتنه‌گران علیه ملت غیور و ظلم‎ستیز ایران است که نباید از چشم مسئولان پنهان بماند و تجدید نظر فوری مسئولان امنیتی و قضائی کشور در برخورد با فتنه‌گران را اقتضا می‌کند و نشان می‌دهد که مطالبه به‎حق مردم شریف ایران برای برخورد جدی‌تر با سران ملعون فتنه، خواسته‌ای کاملا به‏حق و ‎بجاست.

در شرایطی که ملت‌های منطقه بیدار شده سران وابسته به غرب را یکی یکی سرنگون می‌کنند، تلاش تفاله‌های فتنه‌گر که با حمایت جاسوس‏خانه رژیم پلید پادشاهی انگلیس و هدایت رسانه‌های صهیونیستی و با ایجاد درگیری در چند خیابان و ارسال فیلم آن برای رسانه‌های سلطه‎گران جهان سعی می‌کنند تصویری ناامن از ایران به جهان مخابره کنند و نهضت‌های بیداری اسلامی را که از ملت ایران الهام و امید می‌گیرند مأیوس کنند، بدون شک به نتیجه نخواهد رسید و جز رسوایی سران فتنه به‏ویژه رأس پلید آنان را به‏دنبال نخواهد داشت.

امروز نوکری سران فتنه برای رژیم صهیونیستی مثل روز روشن شده و اگر کوچکترین تردیدی بر این وابستگی رذیلانه وجود داشت حوادث روز گذشته همه تردیدها را در اینکه سران فتنه مهره‌های بازی صهیونیسم‌اند، برطرف کرده است. این واقعیت تکلیف دستگاههای امنیتی کشور در برخورد با فتنه‌گران را سنگین‌تر می‌کند.

اندک فریب‎خوردگانی هم که با اغتشاش زمینه چنین اقدامات جنایتکارانه تروریستی را فراهم می‌کنند، بدانند که روند پیشروی بیداری اسلامی تا آزادی کامل فلسطین و نجات همه ملت‌های منطقه از چنگال استکبار ادامه خواهد یافت و کسانی که در مسیر نهضت بزرگ جهانی اسلام سنگ‏اندازی می‌کنند، سرنوشتی جز شاه و مبارک ندارند.

شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله را به مردم شهیدپرور ایران به‏ویژه مردم قهرمان شهرستان پاوه علی الخصوص خانواده صبور و انقلابی این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند که این جنایت بی‎پاسخ نخواهد ماند و به‏زودی دست انتقام الهی که از آستین ملت‌ها بیرون آمده، سران جنایتکار این رژیم‌های سلطه‌گر و استبدادی را به‎ سزای اعمالشان خواهد رساند.


 





کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 3:25 عصر     |     () نظر

موسوی‌‌ وکروبی ‌از منافقین‌ هم‌بدترند


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر این نکته که جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد، تصریح کرد: موسوی و کروبی در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند.

 متن بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به شرح ذیل است:

"آیا ندیدید کسانی که طرح دوستی با گروهی که مورد غضب خداوند بودند، ریختند خداوند عذاب شدیدی برای آنها فراهم ساخته است.... "14و 15 مجادله پس از حماسه تاریخی 9 دی و 22 بهمن 88 در حالی که نظام در حال فروپاشی امپریالیسم و دشمنان سفاک این مرز و بوم نگران جلوه‌های دیگری از شکوه اتحاد و عظمت همبستگی آمیخته با بصیرت ملت ایران بودند، یک بار دیگر زوزه گرگ‌های زخمی دندان به خون مستضعفان آغشته و در کمین نشسته از قلم‌های ناپاک و حلقوم کثیف مشتی وطن‌فروش، منحرف و فاسد شنیده شد که حقیقتا آیه شریفه 43 سوره فرقان به خوبی وصف‌شان نموده است.. " آیا دیدی کسی را که هوای نفسش را معبود خویش قرار داده است؟ آیا تو می‌توانی او را هدایت کنی؟ "

بیانیه‌ای که توسط آن دو عنصر فاسق و خودفروخته سیاسی یعنی موسوی و کروبی طی هفته گذشته در پوشش حمایت از مردم مصر و در باطن احیای نهضت مرده سبز نفاق، منتشر شد چند نکته قابل تأمل داشت: اولا اینکه امثال این دو تفاله آمریکا و غرب در هر جای دیگر دنیا با حکومت‌ها چنین رفتاری داشتند، ذره‌ای لطف و ترحم که امروز از آن بهره می‌برند شامل‌شان نمی‌شد اما جالب است که همچنان با بی‌آبرویی تمام بیانیه می‌نویسند.

ثانیاً در حالی که مردم خود را برای راهپیمایی میلیونی 22 بهمن آماده می‌کردند انتخاب 25 بهمن برای راهپیمایی یعنی اعتقاد نداشتن و به رسمیت نشناختن روز 22 بهمن همانروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و در نتیجه یعنی عبور از نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از خون چند صد هزار شهید.

ثالثا، تظاهرات به نام حمایت از مردم مصر بود؛ نکته جالب و مضحک این است که حسنی مبارک، عزیز اسرائیل و آمریکا بود. میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم عزیز آمریکا و اسرائیل هستند. پس این تناقض را چه می‌شود. همان آمریکایی که حسنی مبارک دفاع می‌کرد و همان صهیونیست‌ها که نگران رفتن مبارک بودند همانها هم حامیان اصلی این دو نفر رأس‌الفتن هستند. در واقع مبرهن است که اینها مبارک‌های اسرائیل و آمریکا در ایران هستند.

حمایت این مبارک‌ها از تظاهرات ضد مبارکی در مصر یک دروغ بزرگ دیگر مضاف بر خدعه‌های قبلی آنهاست.

رابعا زنده کردن جریان نفاق و برانداز که حدود یک سال پیش در 9 دی 88 به کما رفت و در 22 بهمن همان سال در گورستان خشم مردم دفن شده است پروژه این نااهلان نابخرد و کینه‌توز بود. که البته مثل دفعات قبل در محاسبات خود دچار اشتباهی بزرگ در تحلیل از شرایط سیاسی مردم و جامعه شدند و باز هم نزد افکار عمومی تحقیر شدند.

آیا نمی‌دانند 2 سال است مردم به یاد آنها در مساجد و تکایا شعار مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می‌دهند؟ هر چند از نگاه ما آن 2 نفر (موسوی و کروبی) در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند و آنها را خروج یافته از دین و کتاب خدا می‌دانیم اما آیات 119 و 120 سوره آل عمران را متذکر شان می‌شویم. "شما کسانی هستید که آنها را دوست می‌دارید. اما آنها شما را دوست نمی‌دارند... اگر نیکی به شما برسد آنها را ناراحت می‌کند و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ بدهد خوشحال می‌شوند "

هان دوستان دیروز و دشمنان امروز انقلاب به راستی که رابطه شما با دشمن مصداق ایه فوق است.

بدانید از نظر نویسندگان این بیانیه شما و اعوان و انصارتان مرتد و خروج یافته از دین هستید.

جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و انقلابی که اسلام را زنده کرد و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد.

موضوع مهم دیگری که روز گذشته در حادثه‌ای مشکوک رخ داد کشته شدن یک جوان دانشجوی دانشگاه هنر در تهران بود که بوی توطئه‌ای دیگر و تکرار سناریوی نخ نمای ندا آقاسلطان را به مشام می‌رساند.

بلاشک مسبب ریخته شدن خون این جوان مثل تمام خون‌هایی که پس از فتنه ریخته شده موسوی و کروبی هستند.

فضا دادن به اجرای پروژه‌ها و تاکتیک‌های شیطانی دشمن برای تحریک احساسات و عواطف مردم و نیز خوراک خبری برای دستگاه‌های تبلیغاتی غرب به منظور از سرگیری فتنه‌های داخلی و انحراف افکار عمومی از موضوع مصر در منطقه و نیز تضعیف اقتدار رو به گسترش نظام و دولت در عرصه بین‌المل بازی کثیفی است که همه از آن آگاهند و به خوبی نسبت به آن بصیرت دارند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشته شدن این جوان دانشجو را به عموم دانشگاهیان ایران تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که آن دانشجو قربانی فساد و توطئه 2 راس فتنه یعنی موسوی و کروبی شده است و ضمن هشدار نسبت به پیراهن عثمان بلند کردن فتنه‌گران خطاب به دستگاه قضا برخورد فوری‌ و بی‌درنگ با سران فتنه یعنی موسوی و کروبی آن 2 شرور که فی‌الحال از روی حقه و بغض و کینه خود را به عمله‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل در ایران تنزل داده‌اند را مطالبه می‌دارد و صراحتا می‌گوید در صورت کوتاهی در برخورد با آنها، راه محاکمه سران فتنه را به دستگاه قضا نشان خواهد داد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 3:25 عصر     |     () نظر

صحنه های دلخراش هجوم اغتشاشگران به یک جوان بسیجی+فیلم


این جوان درحالیکه قصد داشت تصویر امام خمینی که توسط اغتشاشگران بر کف خیابان پهن شده بود را جمع کند، مورد هجوم وحشیانه اغتشاشگران قرار گرفت.


اغتشاشگران در حالیکه شعار "نه غزه نه لبنان" را سر می دادند، پس از ضرب وشتم شدید این جوان، تصویر امام را به آتش کشیدند.


از آنجا که در سراسر این فیلم، اغتشاشگران بارها الفاظ رکیک و زننده را تکرار کرده اند، «نسیم» از پخش صدای آن معذور است.



برای دریافت فیلم روی تصویر کلیک کنید


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 3:25 عصر     |     () نظر

حضور خودجوش مردم آشوبگران را فراری داد


از برخی نقاط شهر تهران نشان می دهد که مردم انقلابی و مومن و خداجوی در برخی نقاط تهران،  به صورت خود جوش علیه فتنه گران تجمعاتی را شکل داده اند و به مقابله با موج فتنه گران پرداخته اند.


در برخی از محلات تهران، مردم علیه سران فتنه شعار می دهند و خواستار برخورد با موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه هستند.

کسانی که با ظاهر زننده و قبیح با عنوان روز ولنتاین(روز عشق) در معابر شهر حاضر شده بودند با انزجار و اعتراض مردم مواجه شدند . این افراد که با ماشین های لوکس و گران قیمت در خیابان های شهر حاضر شده بودند باعث اعتراض خانواده ها شده  و مردم به مقابله با تجمعات غیر قانونی آنها پرداختند.

شکل گیری تجمعات خودجوش در معابر گوناگون در اعتراض به حریم شکنی های فتنه گران کاملا مشهود است و مردم در گوشه و کنار شهر، به صورت خودجوش با عوامل فتنه و اغتشاش گران برخورد می کنند.

تعداد زیادی از عوامل فتنه در خیابان های تهران، توسط حرکت های مردم عقب رانده شده و مقابله با آنها ادامه دارد به شکلی که این افراد نتوانند اقدامی علیه نظم و امنیت شهر انجام دهند.

مردم در خیابان های حاشیه فاطمی، ولی عصر، انقلاب، آزادی به برخورد با فتنه گران و اغتشاش گران پرداختند و  نقشه پلید فتنه گران و عوامل خودسر را برهم زدند.

شهروندان تهران همراه با خانواده های خود به صورت دسته جمعی در صحنه حاضر شده و  با جمع شدن و اعلام همبستگی با  نیروهای وفادار به انقلاب و نظام و سردادن شعار در حمایت از امام  و ولایت فقیه و نظام،  از اقدام فتنه گران بیزاری جستند.

فتنه گران که شاهد حضور و تجمع هزاران نفر از امت خداجوی هستند به تدریج به عقب رانده شدند و  خیابان های اصلی شهر را ترک کردند.

گزارش خبرنگار ما حاکیست که مردم در محله های سکونت و کار خود مانع حضور فتنه گران شده  و به آنها اجازه اغتشاش نمی دهند و به مقابله با آنها پرداخته و  عوامل خودسر مجبور به ترک خیابان ها شدند.

در بعد از ظهر روز دوشنبه، هر لحظه بر تعداد مردم حاضر در صحنه افزوده شد و عوامل خودسر با مشاهده این حضور مردمی، چاره ای جز ترک محل برای خود ندیدند.

البته اقدام به موقع نیروهای مخلص بسیج نیز در فرار کردن سبزها و جمع شدن فتنه اغتشاش مابانه آنها نیز عملی در خور تحسین بود.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 3:25 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >