سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
میهن نیوز

صدور دستور جنایات 25 بهمن توسط موساد

رادیو اسرائیل 18 بهمن 89: همپیمانان آمریکا در سوریه و ایران انتقام خیانت مردم مصر به حسنی مبارک را از جمهوری اسلامی و بشار اسد بگیرند...

بررسی اسناد منتشره نشان می دهد جنایات روز 25 بهمن با دستور مستقیم موساد صورت گرفته است.

مرور اخبار دو هفته اخیر نشان می دهد؛ در حالی که انقلاب سهمگین مصر بحران امنیتی شدیدی را در تل آویو به وجود آورده بود رادیو اسرائیل اظهار امیدواری کرده بود به جای مصر و تونس در ایران و سوریه نا امنی حاکم شود.

رادیو اسرائیل در تاریخ 18 بهمن مدعی شد:«با درگرفتن شعله انقلاب در چند کشور عربی، احتمال وقوع این رویداد در ایران و سوریه نیز مطرح شده است!»

صراط نیوز  که در همان تاریخ این خبر را پوشش داده بود به نقل از این  منبع صهیونیستی که در کنترل سرویس عملیات خارجی موساد می باشد آورده بود:

رادیو اسرائیل با محتمل دانستن وقوع انقلابی مانند تونس در سوریه، و ایران  این بار تلاش کرد با کم رنگ کردن اعتراضات مردمی در مصر ثابت کند این تحولات فقط در کشورهای همپیمان با اسرائیل رخ نداده بلکه اعتراضات مردمی به زودی سوریه و ایران را نیز در بر می گیرد.

این رسانه صهیونیستی افزود:«مقامات رژیمهای تهران و دمشق برای آنکه از خیزش مردمی جلوگیری کنند شبکه اجتماعی فیس بوک را کنترل کرده اند.»

رادیو اسرائیل اضافه کرد:«مردم ایران و سوریه که نمی توانند با وسائل ارتباط جمعی با یکدیگر تماس بگیرند (!) از وضع به وجود آمده به شدت شکایت دارند و احتمال داده می شود که این اعتراضات منجر به تظاهرات گسترده مردمی شود. هم اکنون مقامات امنیتی اسرائیل پیش بینی می کنند تحرکات خیابانی مخالفان رژیم جمهوری اسلامی به رهبری میرحسین موسوی و مهدی کروبی در آینده نزدیک مجددا آغاز شود.»

این رادیوی صهیونیستی در پایان آرزو کرده بود همپیمانان آمریکا در سوریه و ایران انتقام خیانت مردم مصر به حسنی مبارک را از جمهوری اسلامی و بشار اسد بگیرند.

گفتنی است در اغتشاشات 25 بهمن تروریستهای وابسته به موسوی و کروبی  ضمن مجروح کردن تعدادی از مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی دو بسیجی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. حالا باید دید مردم و مسئولان انقلابی چه برخوردی با عوامل موساد در ایران خواهند کرد.

اما جالبتر از این آنکه
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از قریب یک ماه سم پاشی علیه انتفاضه مردم مصر، طرفدار مطالبات آنان شد!

ارگان این وزارت ضمن بزرگ نمایی تحرک نقطه ای و حداکثر چند صد نفره وابستگان به منافقین در تهران نوشت: شعارهای ده ها هزار [!!!!!] مخالف در تظاهرات 25 بهمن نشان داد که خواسته های آنان همان مطالبات مردم مصر است. آنها در عین حال مخالف کمک به حزب الله لبنان و حماس در غزه هستند و شعارهای آنان نشان می دهد که نه به پشتیبانی از مردم مصر و تونس بلکه علیه حکومت به خیابان آمده بودند. آنها این بار هم شعار نه غزه نه لبنان دادند.

این پایگاه اینترنتی اضافه کرد: حمایت قاطع دولت آمریکا از اعتراض مخالفان موجب دلگرمی آنان شد و انتظار دارند که کاخ سفید به همین سیاست ادامه دهد.

به نوشته این رسانه صهیونیستی «مخالفان نتوانستند در خیابان بمانند اما همین که به خیابان آمدند تا آتش خاموش نشود، مهم است هر چند که باید می ماندند»

دم زدن رژیم صهیونیستی از قیام مردم مصر در حالی است که طی چند هفته اخیر، مسئولان این رژیم به طور پیوسته از سرنگونی رژیم وابسته مبارک و روی کار آمدن اسلامگرایان ابراز نگرانی کرده اند. نتانیاهو در روزهای آغازین حوادث مصر گفته بود نگران است که حوادث تونس در مصر هم تکرار شود. او در بحبوحه قیام مردم مصر نیز نسبت به تکرار انقلاب اسلامی در مصر هشدار داده بود.
خاطرنشان می شود شعارهای ضدانقلابی که از سوی اوباش و وابستگان به گروهک ها در روز 25 بهمن داده شد، روز قبل عیناً از سوی همین سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ابلاغ شده بود. سایت یاد شده قبل از روز قدس سال 88 نیز شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را به فتنه گران دیکته کرد که عیناً در اغتشاش روز قدس (27 شهریور88) تکرار شد. صهیونیست ها بارها اعلام کرده اند فتنه سبز را «سرمایه» و «پیاده نظام خود» در جنگ با جمهوری اسلامی می دانند.

منوشه امیر از گردانندگان رادیو اسرائیل و سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، پیش از اجرای سناریوی تشنج در 25 بهمن تصریح کرده بود که برخلاف ادعای کروبی و موسوی مبنی بر حمایت از مردم مصر و تونس، اپوزیسیون درصدد ابراز مخالفت با جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.

خبر دیگر اینکه مشاور فراری موسوی به پاریس (اردشیر امیر ارجمند) چندی پیش به تل آویو سفر کرده و در آنجا برای چگونگی تدارک اغتشاش در ایران توجیه شده است. پیش از وی محسن کدیور از گردانندگان سایت جرس و عضو اتاق فکر فتنه سبز در خارج نیز دوباره به تل آویو مسافرت کرده بود. مهاجرانی نیز چندین بار با لابی صهیونیست ها در واشنگتن ملاقات کرده است.
امیر ارجمند دیروز درباره آشوب طلبی روز 25 بهمن مدعی شد این تجمع یک پیروزی خارج از انتظار بود(!) قطعاً اگر مجوز می دادند میلیون ها نفر راهپیمایی می کردند. این سخنان در حالی است که وی پیش از این طبق فرمول دیکته شده مثلث جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس، اعلام کرده بود اپوزیسیون، بدون مجوز در راهپیمایی شرکت می کند. به عبارت دیگر آن چند صد نفری که برای ساعتی به خیابان آمدند و سطل آتش زدند و گریختند تمام ظرفیت فتنه سبز بودند و طبیعتاً فتنه گران منتظر مجوز نبودند که با عدم صدور آن در خانه نشسته باشند.

از این جهت اتفاق اخیر صرفاً ثابت کرد که فتنه گرانی چون موسوی و کروبی مطلقاً اعتقادی به قانون گرایی و جمهوری اسلامی ندارند و آنچه صرفاً برای آنان مهم است، فرمان هایی است که از خارج کشور صادر می شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/27:: 10:54 صبح     |     () نظر

فوری/درگیری محدود در مراسم تشییع شهید ژاله

تعداد معدودی از هواداران جریان سبز با دانشجویان شرکت کننده در تشییع جنازه شهید "صانع ژاله" درگیر شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین تعداد معدودی از هواداران جریان سبز با دانشجویان شرکت کننده در تشییع جنازه شهید "صانع ژاله" درگیر شدند.که با واکنش دانشجویان حاضر در مراسم مواجه شدند و از صحنه فرار کردند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/27:: 10:53 صبح     |     () نظر

موسوی مجوز خود را مستقیم از اسرائیل می گیرد

شما قصد بازگشت به نظام را ندارید و نصیحت های پدرانه رهبری عزیز انقلاب در گوش های خود فرو بسته شما تاثیری ندارد . پس از خشم انقلابی مردم ایران بترسید چرا که شما که دیگر در داخل کشور جایی ندارید و بیگانگان به اصطلاح حامی تان هم در جای لازم به بدترین شکل ممکن مانند دیگر ایادی شان مانند شاه و حسنی مبارک شما را طرد خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی شاهرخی رئیس کمسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به حوادث روز گذشته تهران گفت : ملت ایران در 22 بهمن امسال با حضور بی نظیر و به یادماندنی خود داغ بزرگی بر دل کسانی گذاشتند که به نا امیدی مردم از نظام اسلامی دل بسته بودند . این حضور آن چنان بر فتنه گران داخلی و خارجی سنگین آمد که برای تحت الشعاع قرار دادن آن با بهانه حمایت از انقلاب مردم مصر بیانیه ای برای درخواست مجوز از وزارت کشور ارائه کردند که با مخالفت به جای وزارت روبرو شدند اما آقای موسوی مجوز خود را مستقیما از اسرائیل و آمریکا دریافت کرد و از مردم خواست به صورت غیرقانونی در روز 25 بهمن حضور یابند.

نماینده مردم کوهدشت در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه حوادث دیروز تهران مصداق کامل حرکت بر خلاف نظام و افساد فی الارض بود افزود : آقای موسوی و کروبی که امروز عروسک سخنگوی استکبار شده اند با اعلام راهپیمایی خود و فرصت دهی به عده ای منافق و اغتشاش گر که مترصد چنین فرصتی برای اقداماتی هرچند کوچک علیه نظام بودند، در حقیقت کارنامه سیاه گذشته خود را سنگین تر کردند و چهره خود را بیش از گذشته منفور کردند و امروز تنفر عمومی از این افراد به حد تمام رسیده است.

حجت الاسلام شاهرخی همچنین تصریح کرد : امروز در مجلس شورای اسلامی اکثریت قاطبه نمایندگان با حمایت کامل از قوه قضائیه برای محاکمه سران فتنه، با اشاره به حوادث دیروز تهران با اسم آوردن از میرحسین موسوی و مهدی کروبی در صحن علنی اقدامات آنان را به شدت محکوم کرده و با امضای نامه ای خواستار اقدام فوری دستگاه قضایی در این زمینه شدند. همچنین رئیس مجلس با تعیین کمیته ای متشکل از بنده و آقایان حداد عادل، حسینیان، بروجردی و نکونام خواستار ارتباط سریع با دستگاه های امنیتی و تهیه گزارش های مستند و رسمی از حوادث روز گذشته تهران شد.

رئیس کمسیون قضایی مجلس محاکمه سران فتنه را خواست به حق مردم و نمایندگان آنها اعلام و اضافه کرد : دیگر جای هرگونه مماشات و صبوری از بین رفته است و بیشتر از این صبر کردن بیجا است و خود من با اطلاع از خواست به مردم عزیز به عنوان فردی که در حوزه ی قضایی کار کرده ام به مسئولین محترم قوه قضائیه اعلام می کنم که پرونده محاکمه سران فتنه باید به صورت فوری در دستور کار دستگاه قضایی قرار گیرد و با اعلام حکم فتنه گران التیامی کوچک بر دل مردم جامعه به خصوص خانواده ی شهدای اغتشاشات گذاشته شود.

این نماینده مجلس در پایان افزود : من به آقایان موسوی و کروبی عرض می کنم که دیگر برای ما مسجل شده است که شما قصد بازگشت به نظام را ندارید و نصیحت های پدرانه رهبری عزیز انقلاب در گوش های خود فرو بسته شما تاثیری ندارد . پس از خشم انقلابی مردم ایران بترسید چرا که شما که دیگر در داخل کشور جایی ندارید و بیگانگان به اصطلاح حامی تان هم در جای لازم به بدترین شکل ممکن مانند دیگر ایادی شان مانند شاه و حسنی مبارک  شما را طرد خواهند کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/27:: 10:53 صبح     |     () نظر

گروه‌های مختلف مردمی و دانشجویی در حال حرکت به‌سمت محل تشییع "شهید فتنه"

گروه‌های مختلف مردمی و دانشجویی در حال حرکت به سمت محل تشییع دانشجوی بسیجی، شهید ژاله، واقع در چهارراه ولیعصر هستند.
 
 مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران که دوشنبه هفته جاری در اغتشاشات خیابانی مورد هدف تیر مستقیم گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت، ساعت 9:30 امروز چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه ولی‏عصر-عج) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 
 
به گزارش خبرنگار ما، هم‌اکنون گروه‌های مختلف مردمی و دانشجویی از خیا‌بان‌های مختلف در حال حرکت به سمت چهارراه ولیعصر و شرکت در تشییع جنازه این دانشجوی شهید هستند. 
 
صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران 25 بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید. 
 
گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند. 
 
تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند. 
 
* فتنه‌گران جوانان پاک را به کام مرگ می‌فرستند 
 
همچنین پسرخاله شهید ژاله گفت: منافقین کوردل برای ساقط شدن این نظام اسلامی و این مملکت ایران اسلامی به هر دری می‌زنند، ولی موفق نمی‌شوند. 
 
وی افزود: فتنه‌گران می‌خواهند جوانانی مانند صانع که پاک و حافظ قرآن بود، را به کام مرگ بفرستند. 
 
پسرخاله شهید ژاله گفت: صانع تا ساعت 6 بعد از ظهر در خوابگاه بوده و شام خورده و سپس برای مهیا کردن وسایل کلاس درس اقدام می‌کند و سپس با دوستان دانشجویش به بیرون از خوابگاه در تهران می‌روند. 
 
وی گفت: دشمنان و فتنه‌گران می‌خواهند چند جوان ساده و پاک را شهید کنند.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/27:: 10:52 صبح     |     () نظر

سخنان پناهیان درباره حوادث 25 بهمن

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ملت ایران به خوبی می‌دانند سران فتنه و فتنه‌گران هم داستان با آمریکا بوده و به دنبال انقلاب مخملین هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان اساتید حوزه و دانشگاه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر امروز (سه‌شنبه) 26 بهمن در مسجد دانشگاه تهران گفت: پست‌ترین منافقان و رذل‌ترین انسان‌ها نیز می‌توانند تظاهر به اخلاق کنند و با اجرای گزاره‌های اخلاقی سعی کنند تا به خود وجاهت ببخشند.

وی با اشاره به اینکه در آخرالزمان تنها یک مبارزه آن هم اخلاق در مقابل ایمان، از سوی دشمنان طرح‌ریزی می‌شود، افزود: دشمنان اسلام با امام زمان(عج) نیز به وسیله اجرای گزاره اخلاقی سطحی مبارزه خواهند کرد.


پناهیان با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان اسلام به وسیله اجرای پروژه اخلاق‌مداری به جنگ با اسلام می‌پردازند، خاطرنشان کرد: عبدالکریم سروش در دولت خاتمی معتقد بود باید به سوی جامعه اخلاقی حرکت کنیم چون ارزش‌های معنوی را در جامعه به خوبی مشاهده می‌کرد.


این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تصریح کرد: سروش و حامیان آن معتقد بودند باید جامعه اخلاقی شود اما سخنی از اشاعه جامعه اسلامی به میان نمی‌آورد.


وی در ادامه گفت: سروش با سخنان خود مبنی بر اخلاق‌مداری در جامعه به روشنی تاکید داشت که پیامبراکرم(ص) دروغگو بوده و نظریه‌های ایشان فقط مربوط به خود است و از وحی نیست.


پناهیان تاکید کرد: همچنین سروش ادعا داشت که پیامبراکرم(ص) مکار است؛ حال کسانی که زشت‌ترین تهمت‌ها را به اول شخص عالم خلقت می‌زنند چطور می‌توانند جامعه را به اخلاق‌مداری دعوت کنند؟


وی با بیان اینکه خاتمی را که نمی‌توان میان اندیشمندان به حساب آورد و در فرصتی بادآورده رئیس‌جمهور ایران شد، گفت: ایجاد اخلاق در جامعه چه سودی برای فتنه‌گران دارد؟ ایجاد این اخلاق‌مداری‌ها در فتنه 88 خود را نشان داد و فتنه‌گران فردی را معرفی کردند که به هیچ عنوان به عزت اسلامی توجهی نداشت و اکنون نیز سعی دارد با گزاره‌های اخلاقی به فتنه‌گری‌های خود ادامه دهد.


پناهیان اظهار داشت: آیا فتنه‌گران مسئولیت شهادت دانشجوی بسیجی را که روز گذشته به شهادت رسید،‌ قبول خواهند کرد؟ حال که اجازه ندادیم این فتنه‌گران به فتنه‌گری‌های خود ادامه دهند میزان حضور منافقان را در میان آنها می‌بینیم.


وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران بستری را فراهم کردند تا منافقان وارد صحنه شوند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران خانواده زندانیان سیاسی را به دیدار با علمای قم بردند تا بتوانند فرد عالم عوامی را پیدا کنند تا از آنها حمایت کند.


پناهیان اظهار داشت: فتنه‌گران خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را نمی‌بینند اما فقط به فکر زندانیان سیاسی خود هستند.


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این وضعیت تا موقعی ادامه دارد که مصلحت برخورد با آنان باشد، گفت: اساسا انتخاب منتظری به عنوان قائم مقام رهبری نیز مصلحت بود و امام(ره) از ابتدا با انتصاب وی به عنوان قائم مقام رهبری مخالف بودند.


وی افزود: یکی از عوامل پذیرش مصلحت در جامعه جهالت عامه است و عدم تحمل مردم نیز یکی دیگر از عوامل پذیرش مصلحت است اما غیر از این 2 عامل، عامل دیگری مصلحت را بر جامعه تحمیل می‌کند و آن نخبگان جامعه هستند.


پناهیان تاکید کرد: نه تنها مخالفت خواص جامعه مصلحت را تحمیل می‌کند، گاهی اوقات تحمیل مصلحت به جهت سکوت موذیانه نخبگان جامعه است و اگر مصلحت‌هایی را برای محاکمه فتنه‌گران نداریم به جهت سکوت نخبگان جامعه است که باید این سکوت شکسته شود و از آنان سؤال شود که چرا سکوت می‌کنند؟


این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: نخبگان جامعه در پاسخ به این سؤال که اگر بگویند مخالف محاکمه فتنه‌گران هستند در میان مردم بی‌آبرو خواهند شد و اگر بگویند موافق محاکمه فتنه‌گران هستند، زمینه عدالت و محاکمه فتنه‌گران فراهم خواهد شد.


وی با بیان اینکه دیدگاه‌های بین‌المللی را نمی‌توان از عوامل تحمیل مصلحت بر جامعه دانست، اظهار داشت: ملت ایران به خوبی می‌دانند سران فتنه و فتنه‌گران هم داستان با آمریکا بوده و به دنبال انقلاب مخملین هستند.


پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: حمایت آمریکا از فتنه‌گران روشن است و دلیل اینکه با آنان برخورد نمی‌شود تنها سکوت نخبگان است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:40 عصر     |     () نظر
هویت دومین شهید اغتشاشات روز گذشته
محمد مختاری که روز گذشته در اثر تیراندازی عوامل منافقین به شدت زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.
بولتن نیوز : عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین روز گذشته (دوشنبه) تنی چند از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که 2 تن از این هموطنانمان به شهادت رسیده و باقی به شدت زخمی شدند.

علاوه بر صانع ژاله دانشجوی بسیجی شهید، مطلع شدیم که امروز محمد مختاری 22 ساله فرزند اسماعیل که روز گذشته به شدت زخمی شده بود، در بیمارستان به شهادت نائل شد.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:39 عصر     |     () نظر

تحصن طلاب وعلما از امشب در مسجد اعظم

این گروه در این بیانیه اعلام کردند امشب راس ساعت 21 در شبستان مسجد اعظم تحصن خواهند کرد و این برنامه تا دستگیری سران فتنه ادامه خواهد داشت.

بولتن نیوز : بی باک نیوز گزارش داد بدنبال اغتشاشگری جمعی از عناصر فتنه با تحریک سران فتنه در روز 25 بهمن در تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدای از نیروهای بسیجی و حزب الله گردید، جمعی از طلاب ، فضلا و دانشجویان شهر قم طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات موهن سران فتنه در روز 25 بهمن، خواهان دستگیری سران فتنه و محاکمه آنان شدند.  

این گروه در این بیانیه اعلام کردند امشب راس ساعت 21 در شبستان مسجد اعظم تحصن خواهند کرد و این برنامه تا دستگیری سران فتنه ادامه خواهد داشت.
  
 بیانیه شماره یک متعاقبا منتشر خواهد شد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:39 عصر     |     () نظر
صبح فردا در قم صورت می‌گیرد
تجمع هزاران نفر از روحانیون حوزه‌های علمیه در محکومیت فتنه‌گران

خبرگزاری فارس: تجمع بزرگ طلاب حوزه‌های علمیه صبح فردا در محکومیت اتفاقات روز 25 بهمن در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی آشوب و اغتشاش عده‌ای از منافقان، سلطنت‌طلبان و فتنه‌جویان در روز 25 بهمن در برخی خیابان‌های تهران، طلاب حوزه‌های علمیه فردا با برگزاری تجمعی این اقدام را محکوم کرده و حمایت همه‌جانبه خود از نظام اسلامی را اعلام خواهند کرد.

این تجمع فردا ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.
هنگام برگزاری این تجمع دروس حوزه‌های علمیه تعطیل خواهد شد.

روز گذشته عده‌ای از طرفداران جریان فتنه اقدام به برهم زدن نظم عمومی شهر تهران کرده و آشوب بپا کردند که این آشوب با حضور مردم به نتیجه‌ای نرسید و آشوبگران همچون گذشته شکست خوردند.

در این جریانات یکی از دانشجویان نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، به شهادت رسید. مسئول دفتر آیت‌الله مقتدایی ضمن تأیید خبر فوق اعلام کرد به زودی بیانیه رسمی تجمع روحانیون حوزه‌های علمیه ابلاغ می‌شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:38 عصر     |     () نظر

نقش VOA و BBC در آشوب های دیروز

یک منبع آگاه در گفتگو با «ندای انقلاب» به سردرگمی اولیه و ابتدایی شبکه های تلویزیونی غربی در مواجه با پوشش اخبار راهپیمایی آشوب صهیونیستی اشاره کرد و گفت این سردرگمی که در نهایت به شدت گرفتن تبلیغات آنهم دریک محور مشترک منتهی شد بیش از پیش از وجود یک اتاق فکر عملیاتی مشترک میان این شبکه ها پرده برداشت.

وی دراین زمینه گفت:شبکه های تلویزیونی ای همچون بی بی سی فارسی و VOA در ابتدای پوشش خبری خود از آشوب صهیونیستی 25 بهمن در ابتدا به صورت عادی با رویدادها شکل گرفته برخورد کرده و تصریح می کردند که تجمعات اندک بوده وبه شکل عادی روند خود را طی می کند اما بلافاصله با ورود اتاق فکرعملیات برای هدایت مستقیم تر این آشوب ها این شبکه ها در چرخشی آشکار و با عبور از استراتژی موزائیکی ،به آگراندیسمان رویدادها پرداخته و تصریح کردند که این آشوب ها گسترده،با حمایت های مردمی و در آستانه تبدیل شدن به یک قیام است!

این منبع آگاه در خاتمه تصریح کرد دلایل تاخیر ورود این اتاق فکر به صحنه عملیات را تلاش برای برخی هماهنگی ها با پادوهای داخلی عنوان کرد.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:38 عصر     |     () نظر
صانعی، شیخ جدید سبزها
صانعی گویا فراموش کرده که چند سال پیش چنین گفته بود: «من به عنوان یک مسئله شرعی می گویم که تخلف از فرمان آیت الله خامنه ای گناه و معصیتی است بزرگ و رد براو، رد برامام صادق(ع) و رد بر امام صادق(ع) رد بر رسول الله (ص) و رد بر رسول الله (ص)، رد بر الله و موجب خروج از ولایت الله و و ورود به ولایت شیطان است و طبق روایت عمر ابن حنظله در باب ولایت فقیه رد بر او در حد شرک به الله است و...

بولتن نیوز: چند روز پیش جمعی از دانشجویان سبز شهرستان بابل و همچنین تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی، به دیدار شیخ صانعی رفتند. اگر چه امروزه ماهیت این شیخ ساده لوح و سخنان بی بن و مایه ی او بر همگان روشن شده است اما با نگاهی به سخنان وی در این دیدار می توان بیشتر به عمق حرف های بیهوده پی برد:

یوسف صانعی در ابتدای دیدار خاطرنشان کرد: «استبدادی که امروز شاهد آن هستیم در تاریخ بی سابقه است. این استبداد نه خدا می شناسد، نه پیغمبر نه سیاست نه دانشجو، این استبداد هیچ چیز نمی شناسد.»

و سپس ادامه داد: «امام حسین در شب عاشورا فرمودند که خدایا تو را سپاس می گویم که قرآن را به ما یاد دادی و ما را ریشه یاب کردی در دین. و امروز گستره آگاهی ها انسان ها را ریشه یاب در دین می کند. امروز که زندان ها و شکنجه ها و فشارها همه بلندگوهایی هستند برای آگاهی مردم.»

نکته جالب این است که صانعی سپس یا اشاره به شناختی که از موسوی دارد گفت: «بنده بعد از حضرت امام انسانی را پاک تر از آقای مهندس موسوی نمی شناسم.»

صانعی در ادامه این دیدار نسبت به روند برخورد با زندانیان سیاسی انتقاد کرد و  اظهار داشت که البته باید به دردها توجه کرد: «آیا خانواده های زندانی ها دردمند نیستند؟ آیا دل خانواده هائی که فرزندان آنها را شکنجه می کنند به درد نیامده است؟ آیا دل مهندس موسوی که خواهرزاده او را به شهادت رساندند درد ندارد؟ آیا دل خانواده های شهدای پس از انتخابات درد ندارد؟»

قبل از این که جواب این مهملات داده شود بهتر است با هم مروری به نظریات این شیخ در سال هایی نه چندان دور داشته باشیم:


صانعی و مسأله ولایت فقیه

بر خلاف ادعاهایی که امروز صانعی دارد و در دهه 60 از طرفداران دو آتشه ولایت فقیه بود و آن را ادامه ولایت رسول خدا (ص) و ائمه اطهار می دانست.

صانعی در دوران تصدی دادستانی کل کشور (61 تا 64) در مصاحبه با روزنامه اطلاعات می‌گوید: «تا نبض مسلمین در دست ولی فقیه نباشد، فشار و بدبختی ادامه خواهد داشت.» و ادامه می دهد: «امروز ائمه معصومین و حضرت ولی امر(عج) در این مملکت حاکم ند و همه قدرت‌ها بدست اسلام و قران است و ما اگر بخواهیم رستگاری دنیا و آخرت را پیدا کنیم، باید حاکمیت امام را حفظ و به گفته‌های ایشان عمل نمائیم. کسی که طرفدار قانون را دوست بدارد خود عمل کننده به قانون است و کسی که قانون شکن را دوست دارد خود قانون شکن است.»

آیت الله صانعی همچنین با اشاره به توطئه ابرقدرت‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی و تحمیل جنگ علیه این نظام توسط آنان و مشکلات موجود در جامعه گفت: «امروز صحبت کردن علیه جمهوری اسلامی صحبت کردن علیه اسلام، رسول الله و لی امر(عج) است و اگر به این نظام و حاکمیت ضربه بخورد به اسلام ضربه خورده است و این تنها نظامی است که مسئولین آن با همه مشکلات برای رضای خدا و رضایت امت انجام وظیفه می کنند.»

وی در پایان از امت همیشه در صحنه و انقلابی‌مان خواست دربرابر قانون و مقررات و خط امام سرتسلیم فرود آورند و به نظام نق نزنند و این نظام را تضعیف ننمایند که فردا در برابر خدا و محکمه عدل الهی جوابگو خواهند بود.

شیخ یوسف صانعی در سال 66 (دو سال قبل از رحلت امام خمینی) هم در کتاب ولایت فقیه خودش نظرش را اینگونه عنوان می کند:

«ولایت فقیه سایه ای از ولایت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) است و به یک معنی خود ولایت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) می باشد. من نمی دانم که چگونه باید تعبیر کرد، امّا این همان ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) در قالب ولایت فقیه جلوه می کند و در قالب ولایت فقیه متبلور و روشن می شود ...اساس قانون اساسی ولایت فقیه است ...تمام ارزش این قانون اساسی به آن است که ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) یعنی نماینده او، آن را پذیرفته است و چون نماینده ولی عصر (عجلالله تعالی فرجه) آن را پذیرفته، ما نیز آن را می پذیریم.»(کتاب ولایت فقیه، یوسف صانعی، 1366، ص 151و 246 و 247)

هم چنین او اعتقاد داشت: « ولایت فقیه در همه چیز حاکم است و می تواند خلاف هر مقرری و آئین نامه‌ای را بگوید.حتی می تواند خلاف قانون و مصوبات مجلس را هم بگوید اما ولی‌امر معمولا این کار را نمی‌کند.اما براساس اساسنامه‌ها ، آئین نامه‌ها ، قانون و حتی قانون مصوب مجلس هم حاکم است و بالاتر از آن ارزش قانون اساسی ما به امضاء مقام رهبری است و الا اگر روزی امضای مقام رهبری از روی قانون اساسی برداشته شود آن قانون اساسی ارزش ندارد. میزان ما میزان الهی است چون در رابطه با مقام رهبری است و اگر یک روز رابطه‌اش با مقام رهبری و ولی‌امر قطع بشود می‌شود نظام طاغوتی. حاکمیت ولی‌امر همه جا است و بر همه چیز مقدم است و هیچ چیز نمی تواند مقام ولی امر را تهدید کند و هر جور حکم کند همان معتبر است و تخلف از او گناه و معصیتی کبیره است و هنگامی که ولی‌امر حکمی داد نه‌تنها هیچ احتیاجی به نظر دیگران نیست بلکه مراجعه به دیگران معصیت و خلاف شرع است. مراجعه به دیگران ایستادن در مقابل مقام رهبری و تضعیف آن مقام است. مراجعه به دیگران یعنی قبول نکردن حرف مقام رهبری است و قبول نکردن حرف مقام رهبر برمی گردد به قبول نکردن حرف مقام ولی عصر(عج).پس نه تنها مراجعه به دیگران احتیاج نیست بلکه معصیت و خلاف شرع است…. انقلاب ما را تمرکز قدرت مرجعیت به نتیجه رسانده است.»

بعد از رحلت امام، صانعی در سخنرانی خود در حرم حضرت معصومه (س) و به مناسبت شب هفتم رحلت امام (ره) این گونه گفت:

«من به عنوان یک مسئله شرعی می گویم که تخلف از فرمان آیت الله خامنه ای گناه و معصیتی است بزرگ و رد براو، رد برامام صادق(ع) و رد بر امام صادق(ع) رد بر رسول الله (ص) و رد بر رسول الله (ص)، رد بر الله و موجب خروج از ولایت الله و و ورود به ولایت شیطان است و طبق روایت عمر ابن حنظله در باب ولایت فقیه رد بر او در حد شرک به الله است و... تایید ایشان یک واجب الهی است نه یک مستحب... مسئله یک امر جزئی نیست و عدم تایید ترک واجب است و ترک واجب موجب معصیت و خروج از عدالت است.» (روزنامه جمهوری اسلامی 2906 - 22/03/1368 - ص 3)

شیخ یوسف صانعی همچنین در مورد رهبر انقلاب اینگونه نظرش را اعلام می کند: « آیه الله خامنه ای نه تنها مجتهد مسلم می باشد بلکه فقیه جامع الشرایط واجب الاتباع می باشد.»

صانعی و شیخ ساده لوح

هنگامی که مسأله شیخ ساده لوح، منتظری پیش آمد صانعی به دفاع تمام قد از او پرداخت. وی در جلسه‌ای که در تاریخ 29 مردادماه 88 در دفترش و با حضور جمعی از عناصر شاخص اصلاح طلب برگزار شد، گفت: «قضیه آقای منتظری که اتفاق افتاد، روحانیت یا سکوت کردند و یا تأیید و تنها من بودم که در این وسط ایستادم. خیلی خوشحال هستم که تنها آخوندی بودم که مردم گفتند ضد دستگاه وضد نظام است. کسی که به رادیو و تلویزیون ایران توجه کند، هیچ چیزی از مسائل خبر ندارد. رسانه‌های غربی را نگاه کنید، ببینید اینها چه می کنند. ببینید آقای سازگارا (ضد انقلاب فراری) چه می گوید؟ من ایشان را آدم متدینی می دانم!»

او حتی پا را از این هم فراتر گذاشت به انتقاد از آیت الله نوری همدانی پرداخت که چرا از نظام و به طور خاص احمدی نژاد حمایت کرده است:

«من باور ندارم. او دست خودش نیست. می گویند شک بین یک و دو باطل است. هر چه حکومت می گوید، هر چه به او می گویند، او هم همان را می گوید. شنیده ام که مساجد الحمد لله خلوت شده است. شما هم در خانه نماز بخوانید، (یک) مرد مسلم عدالتش بیشتر از کسانی است که اضلال می کنند. یا زن اگر بایستد و مرد به او اقتدا کند، بهتر است. به مردم بگویید که مسجد نروند و در خانه عبادت کنند.»

صانعی و پروژه آیت الله سازی

در جریان انتخابات سال 88 و ماجرای فتنه پس از آن، جریان معاند سبز برای آنکه اعمال غیر قانونی و شرعی خود را توجیه کرده و چنین نشان بدهندن که جنبش آنان یک جنبش با ماهیت دینی است سعی کردند از برخی روحانیون ساده لوح و ساده باور استفاده کنند و با تحریک احساسات دینی و عاطفی، از آنها در جهت پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کنند. در صدر این روحانیون ساده باور، شیخ منتظری قرار داشت. اما عمر او به اندازه کافی کفاف نداد و اجل به سر وقتش آمد و از دنیا رفت. بنابراین جریان فتنه رو به سمت اشخاصی چون صانعی و موسوی اردبیلی و بیات زنجانی و... بردند.

در این هنگام شیخ صانعی که انگار همگی سخنان قبلی خود را یا فراموش کرده و یا از آنها عدول کرده بود به دفاع از جریان برانداز سبزها برخاست و به تمام اعتقادات قبل خود پشت پا زد. که نمونه این نوع سخنان را در همین جلسه فوق الذکر ملاحظه کردید. وی در حالی در این دیدار سخن از استبداد می کنند که می توان گفت یکی از دموکراتیک ترین و مردمی ترین کشورها در عصر کنونی، جکهوری اسلامی است. گواه این مطلب تعداد انتخاباتی است که تا به حال جمهوری اسلامی برگزار کرده است. در طول این سال از عمر انقلاب اسلامی، بیش از 30 انتخابات برگزار شده است. نکته حائز اهمیت نیز این است که نه تنها بعد از گذشت سی سال، درصد مشارکت سیاسی مردم پائین آمده که به نحو چشم گیری افزایش هم یافته است.


ادعای مضحک و ساده لوحانه دیگر شیخ در این دیدار این است که گفته بعد از امام انسانی به پاکی موسوی نمی شناسد. البته از جنبه ای شاید حق با او هم باشد. چرا که معلوم نیست مابقی اشخاصی که گرداگرد او حلقه زده اند از چه نوع اراذل و اوباشی هستند که خوب و پاک شان می شود «موسوی»!

اما از طرف دیگر ادعای پاک بودن موسوی حداقل از طرف هفتاد میلیون ایرانی مطرود است. آخر چگونه می شود انسانی را پاک بدانیم در حالی که او بزرگ ترین جنایت ها را در حق ملت مظلوم ایران انجام داده است. هم کاسه شدن موسوی وجریان فتنه سبز با مافقین که دست شان به خون هزاران نفر از مردم ایران آغشته است و با مارکسیست ها و سلطنت طلب ها و دولت های استعمارگر غربی چون آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و نمونه هایی از این دست آیا نشانه ای از پاکی یک فرد می تواند باشد؟ آیا کسی که هواداران او در روز عاشورا حرمت شکنی کردند با سوت و کف و پاره کردن علم و بیرق عزای حضرت سید الشهداء، حرمت اهل بیت را نگه نداشتند و او به جای آنکه از آنها انتقاد کرده و تبری جوید، آنها را «مردم خداجوی سبز» نامید می تواند انسان پاکی لقب گیرد؟

و همین طور باید از این شیخ ساده لوح پرسید که قوه محرتم قضاییه چه کسانی را بازداشت کرده است؟ آیا آنهایی که بازداشت شده اند بی دلیل و بهانه بازداشت شده اند؟ آیا همین زندانیان و در صدر آنان اشخاصی چون تاج زاده و امین زاده و عرب سرخی و... نبودند که نقشه برای براندازی جمهوری اسلامی کشیده و با اقدامات خود موجبات خشنودی سران پلید غرب را فراهم کردند؟ چرا باید برای این زندانیانی که چنین عملکردی از خود نشان دادند دل سوزاند؟

البته اصلا نباید از موضع گیری امثال شیخ صانعی تعجب کرد. که دوران آخرالزمان، دوران فتنه ها و آزمایش ها است. تا عیار هر کس مشخص شود و «سیه روی شود هر که در او غش باشد.»

 

نگاهی به تناقضات فکری یوسف صانعی
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/11/26:: 10:37 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >