سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص دیندار، ... حسادت را رها کرده است .در نتیجه، دوستی پدیدار شده است . [امام صادق علیه السلام]
میهن نیوز

نماز باشکوه ظهر عاشورا در تهران و سراسر کشور  برگزار شد

 










 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 5:12 عصر     |     () نظر

نماز ظهر عاشورا با حضور رییس جمهور در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد


شهرری - نماز ظهر عاشورا با حضور رییس جمهور و جمع عزاداران حسینی در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا محمود احمدی نژاد پس از شرکت در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در صفوف نمازگزاران ظهر عاشورا در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافت و نماز ظهر عاشورا را به امامت حجت الاسلام عظیما اقامه کرد.


گفتنی است طبق روایتی از امام هادی (ع) زیارت عبدالعظیم حسنی ثواب زیارت حضرت سیدالشهدا را دارد و رییس جمهور در روز عاشورا در این آستان مقدس و در جمع عزاداران حسینی حضور یافته است.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 5:12 عصر     |     () نظر

نماز ظهر عاشورا در سراسر کشور اقامه شد


 تهران - نماز ظهر عاشورا لحظاتی پیش توسط عزاداران حسینی در سراسر کشور برگزار شد.


به گزارش ایرنا، دسته های عزاداری، ظهر عاشورا با بلند شدن آوای اذان در صفوف فشرده نماز حاضر شدند و به راز و نیاز با محبوب خود پرداختند.


از 10 روز پیش شهرهای سراسر کشور سیاه پوش شده اند و مردم به احترام سالار شهیدان لباس عزا بر تن کرده اند.


به هر گوشه از ایران اسلامی که می نگری، مردم استان های مختلف به رسم آداب و رسومی که از پیشینیان گرفته اند، بر حادثه عظیم کربلا می گریند و ناله ها سر می دهند.


مردمان زنجیرزن، سینه زن، پرچم بدست، علم بر دوش و گریه کنان در خیابان ها در قالب گروه های عزاداری به راه می افتند و با نوحه سرایی یاد سومین امام شیعیان و یاران باوفایشان را گرامی می دارند.


شهر تهران نیز از این حال و هوا دور نیست. خیابان های پایتخت سیاهپوش و تکایا برپا شده و دسته های عزاداری در خیابان ها حضور دارند.


مردم عزادار بر سر راه دسته های عزاداران حسینی قربانی می کنند.


در گوشه ای دیگر، مداحی، ظلم و ستم رفته به حسین(ع) و خاندان او در روز عاشورا را روایت می کند و پدری با نگاهی نگران در حالیکه بر تن فرزندش لباس کودکان اهل بیت امام(س) پوشانده از مداح می خواهد تا برای شفای فرزند خردسالش دعا کند.
در خیابانی خیمه ها و در خیابانی دیگر تعزیه برپاست.


پسر جوانی با پای برهنه زنجیرزنان، سوگوار حسین(ع) است، وقتی علت این کار را از او می پرسی می گوید نذری دارد و ...


عزادارانی دیگر، به نشان عزا بر سر و لباس خود گل زده و فریاد "وای حسین(ع) کشته شد" سر می دهند.


بزرگان می گویند خدمتگزاری به درگاه امام حسین (ع) به انسان آبرو می دهد این مطلب را به وضوح می توان در دسته های عزاداری دید. دود اسپند در سراسر شهر پیچیده و هرکس نذری داشته به حد بضاعت با حضور در کنار تکایای عزاداری ادا می کند. از چای داغ گرفته تا شیر و ...


شهر امروز حسینی است و با آنکه ظهر عاشورای امسال همانند سالیان گذشته آفتابی است اما دل مردم در غم امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان بارانی است و نوایی بلند از سوی عزاداران بلند است:"چه کربلاست امروز، چه پربلاست امروز، سر حسین مظلوم از تن جداست امروز".


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 5:12 عصر     |     () نظر

 نماز ظهر عاشورا در قتلگاه عزاداران تاسوعای حسینی چابهار اقامه شد

چابهار - هزاران عزادار حسینی چابهار به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) و 72 یار باوفایش در صحنه کربلا، نماز ظهر عاشورا را در قتلگاه همشهریان خود که در تاسوعای حسینی به خاک و خون کشیده شدند، با شکوه وصف ناپذیر و خاصی اقامه کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، خورشید امروز در آسمان چابهار بیش از روزهای دیگر بر زمین خونین این دیار تابید، زمینی که بدن های پاره پاره عزاداران حسینی را بر خود احساس کرده بود و اکنون تب دار است.


داغداران حسینی در حالی که غم جانکاه عزیزان از دست رفته خود را بر دل داشتند، متحدتر از گذشته و دوشادوش یکدیگر در محل جنایت تروریستی روز گذشته در مسجد امام حسین (ع) و خیابانهای منتهی به آن نماز ظهر عاشورا را برپا داشتند.


حجت الاسلام سید "محمد موسوی" امام جمعه چابهار در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: عملیات های تروریستی و شهادت افراد بیگناه، مردم را هوشیارتر و اقشار مختلف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را متحد می کند. حادثه تروریستی روز گذشته چابهار 130 شهید و زخمی از جمله چند زن و کودک برجای گذاشت.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 5:12 عصر     |     () نظر

عامل چهارم حادثه چابهار دستگیر شد


 جزئیات تازه ای از جنایت تروریستی در چابهار


عوامل این جنایت 4 نفر بودند که 2 نفر از آنان کمربندهای انفجاری خود را منفجر کردند اما نفر سوم از سوی ماموران امنیتی هدف قرار گرفت و نفر چهارم نیز دستگیر شده است.


به گزارش فارس، در عملیات تروریستی امروز مصادف با تاسوعای حسینی ده‌ها نفر از عزاداران حسینی و هموطنانمان در چابهار به شهادت رسیدند.


بنابر اخیار دریافتی عوامل این جنایت 4 نفر بوده اند که 2 نفر از آنان کمربندهای انفجاری خود را در بین مردم این شهر منفجر کرده و تنی چند از هموطنانمان را به شهادت رساندند اما نفر سوم از سوی ماموران امنیتی هدف قرار گرفت و نتوانست کمربند انفجاری خود را منفجر کند.


در عین حال نفر چهارمی نیز در این عملیات تروریستی به عنوان نیروی پشتیبانی تروریست‌ها حضور داشته که دستگیر می‌شود.


مساجد، حسینیه‌ها و تکیه‌های حسینی امروز مجهز به گیت‌های امنیتی و بازرسی بدنی بوده‌اند که تروریست‌ها مجبور به انجام این اقدام وحشیانه در خیابان و معابر پر رفت و آمد کردند. این حادثه نشان می‌دهد که تروریست‌ها به شدت تحت فشار نیروهای بیگانه هستند و مجبور به انجام هرگونه عملیاتی و به هر شکلی شده‌اند؛ چرا که پیش از این آنان فقط شیعیان را هدف خود معرفی می‌کردند ولی جنایت امروز که در خیابان و بدون در نظر گرفتن شیعه و یا سنی بودن مردم صورت گرفت، نشان داد که آنها برای انجام جنایت‌ها هیچ فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستند و این امر تنها بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم بیگانگان در منطقه است.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 11:27 صبح     |     () نظر

کم هزینه ترین طرح جنبش برای اعتراض درعاشورا !


یکی از سایتهای فتنه که از بیانیه های بی خاصیت و پیاپی سران زن ذلیل فتنه و پشت کردن مردم به آنان خسته شده است در طرحی عجیب و به نوبه خود شاهکار از طرفدارانشان در خواست نموده است  تا در روز عاشورا لباس سیاه بپوشند و با انداختن شال سبز به گردنشان، بدون هیچ شعاری یا هزینه ای در هیئات و مراسمات مذهبی حاضر شوند!


این سایت که طرح ابداعی خویش را کم هزینه ترین روش مخالفت با نظام دانسته است، چنین استدلال کرده که در این روز طرفداران نظام نمی توانند به خاطر بستن شال سبز و لباس سیاه به کسی گیر دهند چون روز عاشوراست و بسیاری از عاشقان امام حسین(ع) شال سبز می اندازند.


به هر حال از اینکه این مطرودین فتنه گر کمی سرعقل آمده و امسال دیگر همچون سال گذشته قصد آتش زدن پرچمهای عزای امام حسین(ع) و هتک حرمت مقدسات را بدلیل رسواییهای مکرر و از دست دادن جایگاه مردمیشان ندارند، جای شکر دارد امّا اینکه این طرح شاهکار از کدام مغز متفکر جنبش فتنه فوران کرده است و چند سال فکر و تلاش برده، خود جای محاسبات پیچیده دارد!


البته ما نیز پیشاپیش به فتنه گران تبریک گفته و مژده می دهیم که این طرح بکرشان  نه تنها هیچ هزینه ای ندارد بلکه عاملین به این طرح از غذای نذری سفره سیدالشهدا نیز بهره مند خواهند شد. امّا فقط این طرح یک اشکال کوچک دارد و آن اینکه.... خودتی!


 این طرح  مثل این می ماند که بگوییم روحانیون مخالف نظام ، عمامه به سر بگذارند و در خیابان حاضر شوند! خب قطعا عقلا تایید می کنند که عمامه بخشی از لباس روحانیت است و همه روحانیون ( البته به جز آقای کروبی که معمولا در اجتماعات مردمی عمامه به دست دیده شده است، سایرین ) در ملا عام عمامه را روی سرشان می گذارند و قطعا در حالت طبیعی کسی عمامه را به دست نمی گیرند پس تبریک به دشمنان نظام که چه بسیار بیشمارند!


حال همانطور که خود این طراح جنبش فتنه اعتراف کرده با وجود خیل عظیم عزادارنی که طبق سنوات گذشته در روز عاشورا با لباس سیاه و شال مقدس سبز علوی حاضر می شوند و سادات و برخی از عزداران هیئات مذهبی نیز طبق رسوم گذشته با شال یک دست سبز به عزاداری می پردازند، البته سایرین نیز که لباس سیاه می پوشند و شال سبز ندارند. نوجوانان فتنه گر با فتوشاپ زحمتش را خواهند کشید لذا جای هیچ نگرانی نمی باشد و از هم اکنون ملت به طرح نوین جنبش فتنه تبریک می گوید و فتنه گران آمار معترضین روز عاشورای امسال را نزدیک به هفتاد میلیون اعلام بفرمایند و بی بی سی هم تحلیلهایش را آماده کند تا آنروز به زحمت نیفتد و موسوی و کروبی هم سفارش بیانیه شانصدم خود را برای تشکر و قدردانی از مردان خداجو به دوستان خارج نشین بدهند که مردان خداجو بسیار احساساتی و زود رنجند.


گفتنی است ازجنبشی که پدر معنویشان شیخ یوسف صانعی و رهبران سیاسی شان کروبی و موسوی باشد، اینچنین نبوغهای به وفور زائیده  خواهد شد و اگر دولت اصلاحات علی رغم میل مردم در آن ایام به درخواست بیگانگان لبیک گفت و درب سایتهای هسته ای و تحقیقاتی را تخته کرد چون به ظهور چنین نوابغی از دامن خود یقیین داشته است که اینگونه طرحها خود کار بمب اتم را می کند!


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 11:27 صبح     |     () نظر

تقی کروبی اخراجی، به دنبال جانشین شایسته!


پس از اقدام ارزشی و به موقع دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در اخراج، فرزند یکی از سران فتنه و قطع دسترسی وی به اخبار و اطلاعات، وی تحرکات گسترده ای را برای دسترسی مجدد به این منابع اطلاعات آغاز کرده است.

همانگونه که تقی کروبی در بیانیه خود نیز بدان اشاره کرده بود، وی در جهت ایجاد دسترسی مجدد به اطلاعات این نهاد مهم کشور، با معرفی فردی که دارای سوابق سوء مختلف می باشد، هم اقدام به خوش خدمتی کرده و هم سعی در ورود یکی از افراد خود به این نهاد است تا مانند سابق به امورات خود مشغول شود.

کروبی در نامه ای که در برخی سایتها منتشر شده با اشاره به پایان گرفتن مسئولیت خود، تلقی استعفاء داشته اما توضیحی برای عدم تمدید مسئولیت خود نداده است .

بنابراین گزارشف بدنبال انتشار اخبار اخراج تقی کروبی از مجمع تشخیص مصلحت نظام که بنا به دلایل امنیتی و عدم دسترسی آزاد به اسناد و مدارک مهم و سوء استفاده از سوی جناح معلوم الحال فتنه و دشمنان نظام صورت گرفته، تقی کروبی نسبت به انتشار اخبار فوق ابراز ناراحتی کرده و با انتشار جوابیه ای سعی دردفاع از خود نموده بود ولی از آنجاکه مسئله اخراج وی بر همگان و خودش روشن و واضح بود، وی نتوانست در دفاعیه خود که در اکثر رسانه های وابسته به فتنه منتشر شد، این موضوع را کتمان کند و خروجش از دبیرخانه مجمع را به حساب استعفای خود بگذارد.

امید است مسئولان این نهاد به هر طریق ممکن از راهیابی اینگونه افراد به محیطهای حساس جلوگیری نمایند گرچه تا کنون اینگونه بوده و برخی اقدامات ازجمله اخراج کروبی از این نهاد نشان از کنترل دقیق دبیر مجمع تشخیص به زیرمجموعه های خود می باشد.

گفتنی است، تقی کروبی پیش از این با حضور در برخی جلسات مربوط به دبیرخانه دسترسی نسبتا مناسبی به اخبار و اطلاعات کشور داشته که علاوه بر سوء استفاده های سیاسی از این اخبار، اطلاعات و اسرار این نهاد مهم نظام در برخی محافل منتشر و اعلام می شد.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 11:27 صبح     |     () نظر

گزارشی ازماموران«لباس شخصی»


دودز ول" در پاسخ به سوالی درباره حضور ماموران لباس شخصی در میان تظاهرکنندگان افزود: من گزارش هایی درباره حضور ماموران لباس شخصی در میان تظاهرکنندگان شنیده ام. با توجه به تجربه من از تظاهرات های پیشین، من این احتمال را رد نمی کنم.


یک فعال حقوق مدنی در انگلیس با تایید اینکه تعدادی از ماموران پلیس در تظاهرات دانشجویی فاقد نام، نشان و شماره ویژه خود بودند گفت: ماموران لباس شخصی نیز در میان تظاهرکنندگان دیده شده اند.


   

 

"کریس دودز ول"، کارشناس رایانه که تصاویری از نیروهای پلیس فاقد اتیکت نام و نشان و شماره ویژه را ضبط کرده است، روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای پلیس بر اساس قانون باید نام و نشان و شماره ویژه خود را در معرض دید عموم قرار دهند تا همه بتوانند هویت آنها را شناسایی کنند.

 

"دودز ول" در پاسخ به سوالی درباره حضور ماموران لباس شخصی در میان تظاهرکنندگان افزود: من گزارش هایی درباره حضور ماموران لباس شخصی در میان تظاهرکنندگان شنیده ام. با توجه به تجربه من از تظاهرات های پیشین، من این احتمال را رد نمی کنم.

"تعدادی از همکاران من با چشمان خود دیده اند که تعدادی از ماموران پلیس با لباس شخصی در میان تظاهرکنندگان حاضر شده اند و سپس به میان اعضای پلیس رفته و با آنها صحبت کرده اند."

دودز ول گفت: من هفت سال است که به پوشش تظاهرات ها و اعتراض های عمومی در انگلیس مشغول هستم اما تظاهرات های هفته های اخیر از خشن ترین موارد برخورد پلیس با تظاهرات کنندگان بوده است.

وی افزود: بدترین مورد برخورد خشن پلیس با تظاهرکنندگان در روز پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد که من خود نیز در آنجا حضور داشتم و نیروهای پلیس به طرز بدی تظاهرکنندگان را کتک می زدند.

این فعال انگلیسی با اشاره به تاکتیک جنجالی موسوم به "کتلینگ" که توسط پلیس انگیس برای برخورد با تظاهرکنندگان استفاده می شود، گفت: هنگامی که شما مردم را برای ساعتها در هوای سرد در یک محوطه محصور نگهدارید در حالیکه آنها به توالت، آب و غذا دسترسی ندارند، مردم به طور طبیعی عصبانی و تندخو می شوند.

دودز ول افزود: پلیس این مطلب را می داند اما با این وجود به استفاده از تاکتیک "کتلینگ" برای محاصره تظاهرکنندگان ادامه می دهد.این در حقیقت پلیس است که تظاهرکنندگان را با استفاده از روش های نامناسب تحریک به خشونت می کند.

"من فکر نمی کنم که تاکتیک کتلینگ روشی قانونی و قابل قبول برای برخورد پلیس با تظاهرکنندگان باشد. در حقیقت، در این تاکتیک، خشونت باعث خشونت می شود و مردم به طور طبیعی خسته و متعاقبا عصبانی و خشن می شوند."

وی با اشاره به گزارش های منتشره مبنی بر برخورد خشن پلیس با یک تظاهرکننده معلول، تصریح کرد: پلیس انگلیس در طبیعت خود، بی رحم و خشن است...ما در وب سایت خود به برخی از موارد خشونت پلیس نه تنها در مقابله با تظاهرکنندگان بلکه در موارد غیر از تظاهرات ها نیز اشاره کرده ایم.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 11:27 صبح     |     () نظر

 دبیر کل حزب الله لبنان :
رسوایی دادگاه حریری بدتر از رسوایی ویکیلیکس خواهد بود


 بیروت- سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله گفت:دادگاه بین المللی حریری یک دادگاه مستقل و بی طرف نیست و روزی خواهد آمد که رسوایی دادگاه حریری بدتر از رسوایی ویکیلیکس خواهد بود.


به گزارش ایرنا از بیروت،سیدحسن نصرالله درمراسم شب عاشورای حسینی در مجمع سید الشهدا در ضاحیه در جنوب بیروت افزود:در لبنان برخی از آنچه که در تحقیقات در مورد ترور حریری گذشت آگاه و اطلاع دارند و روزی خواهد آمد که ریسمان سیاه و سفید مشخص خواهد شد و روزی خواهد آمد که بدتر از رسوایی ویکیلیکس خواهد بود و همه کسانی که در توطئه نقش داشتند رسوا خواهند شد آیا در چنین شرایط سکوت سزاوار است؟


وی افزود:قرائن درمورد ترور حریری را ارایه دادیم و گفتیم که دادگاه سیاسی است اما آمریکایی ها گفتند که حزب الله در ترور نقش دارد آیا بدعتی بدتر از این در تاریخ هست؟


دبیرکل حزب الله افزود:حزب الله و مخالفان برای جلوگیری از ویرانی و تخریب کشور می کوشند و از آغاز مطرح کردیم که آیا تحقیقات در مورد ترور حریری روند سالمی دارد؟ البته پاسخ منفی است زیرا تحقیق سالم همه فرضیات را درنظر می گیرد و تنها بر روی یک فرضیه واحد کار نمی کند.تحقیق در مورد ترور حریری در آغاز سوریه را متهم کرد و وقتی به بن بست رسید مقاومت را متهم کرد و در اخبار تحقیق نشان می دهد که تحقیق سالم نیست.


نصرالله افزود:به رغم قرائنی که ارایه دادیم و با بی اعتنابی با آن برخورد شد اما با این حال با امور به طور منفی برخورد نکردیم و به تعطیلی کشور و دولت و اعتصاب اقدام نکردیم با این که می دانیم دانیل بلمار رییس دادگاه بین المللی در همان خط مشی خود حرکت و حزب الله را متهم خواهد کرد و این اتهام آماده و در روزهای آینده اعلام خواهدشد.


وی با اشاره به این که هدف ما حفظ مقاومت و لبنان و عدم تخریب کشور است افزود: فرضیه نقش اسراییل در ترور حریری کجا است در حالی که تلاش کردند تا آن را بی ارزش جلوه دهند و مورد اهمال قرار گرفت.


دبیرکل حزب الله افزود: زمانی که دیتلف میلس رییس کمیته بین المللی تحقیق در مورد ترور حریری بود و گرهارد لیمان افسر سازمان اطلاعات آلمان معاون وی فرد فاسدی بود وی مدارک و اسناد شهادت شاهدان را به 50 تا 70 دلار می فروخت و به ما پیشنهاد داد که همه اطلاعات مربوط به دادگاه حریری را به یک میلیون می فروشد که ما آن را رد کردیم.


سید نصرالله افزود:اکنون دانیل بلمار رییس دادگاه بین المللی و دولت لبنان حامی شاهدان دروغین ترور حریری است و ما خواهان محاکمه شاهدان دروغین ترور حریری شدیم در آغاز به ما گفتند که این کار وظیفه دادگاه بین المللی است و پس از آن که دادگاه حریری اعلام کرد که رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه نیست دولت لبنان با ارجاع آن به شورای دادگستری لبنان مخالفت کردند.


وی افزود: من از همه گروههای سیاسی در لبنان که خواهان حقیقت و عدالت درباره ترور حریری هستند می خواهم که با ارجاع پرونده شاهدان دروغین ترور حریری به شورای دادگستری لبنان موافقت کنند زیرا شاهدان دروغین ساخته و پرداخته میلس و لیمان است.


نصرالله گفت: ما کاری به دادگاه حریری نداریم و کسی را به آن تحویل نخواهیم داد و تن به ظلم نخواهیم داد و به امانت خیانت نخواهیم کرد و هر کاری که می خواهند انجام دهند هر چه که می خواهد رخ دهد رخ دهد.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 11:27 صبح     |     () نظر


 


  


راهپیمایی گسترده مردم ولایت مدار


در روز عاشورا


و


  


 


اقامه نماز ظهر عاشورایی


  


 


 


  


 


به تبعیت از مولایمان سیدالشهدا (ع)


در برابر فتنه گران می ایستیم


  


 



  


 


بمناسبت سالروز حرمت شکنی آشوبگران روز عاشورای حسینی سال 1388


  


 


  


 


 


وعده دیدار ایرانیان غیور :


 


 


میدان امام حسین - خیابان انقلاب - میدان انقلاب


 


  


 




  


 



بار بگشائید اینجا کربلاست


آب و خاکش با دل و جان آشناست


 



 



 



 


 


 


 




السلام ای سرزمین کربلا


السلام ای منزل نور خدا


  


 



 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/25:: 11:27 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >