سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گدا فرستاده خداست ، کسى که او را محروم دارد خدا را محروم داشته ، و آن که بدو بخشد خدا را سپاس و حرمت گذاشته . [نهج البلاغه]
میهن نیوز

برنامه ی راز؛ سربازانی بدون مقر فرماندهی!


حوادث انتخابات دهم ریاست جمهوری و غفلت مسئولان فرهنگی نشان داد آنچه درباره خطر حمله نرم دشمن به مواضع جبهه انقلاب گوشزد می شد واقعیتی اثر گذار بوده است و چنان شد که بحث جنگ نرم یکی از مهم ترین مباحث مراکز فرهنگی و مدیریتی و دانشگاهی کشور شد. در اولین قدم برای تداعی ویژگی های جنگ نرم همه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب به سراغ شبیه سازی آن با جنگ سخت می رفتند از نوع سلاح گرفته تا دشمن و چیزهای دیگر و این کاری بود که می بایست از مدتها قبل به آن فکر می شد.


در این بین همواره رسانه به عنوان مهم ترین سلاح یا توپخانه در این نبرد مطرح می شود چیزی که به شدت از طرف دشمنان برای مقابله با اسلام مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین کارگردانان، هنرمندان، مستندسازان و خبرنگاران در این بین بیشترین نقش را ایفا می کنند. برپایی مناظره های سیاسی در برنامه هایی چون "روبه فردا"، "دیروز امروز فردا" و ساخت مستند "شاخص" از جمله برنامه هایی بود که در عرصه جبهه رسانه ای انقلاب تاثیر گذار بوده است.


اما به نظر می رسید جای یک برنامه در میان برنامه های رسانه ای جبهه فرهنگی انقلاب خالی است؛ برنامه ای که با معرفی چهره ها و دست اندرکاران فرهنگی، قله های جبهه انقلاب اسلامی را معرفی کند. در طول این مدت همواره این تصور وجود داشت که جبهه ی خودی کاملا در انزوا و انفعال قرار گرفته و تازه به دنبال بوجود آمدن و آموزش سربازان است و لذا ناامیدی در بین فعالین فرهنگی علی الخصوص جوانان ایجاد شده و نتیجه را شکست خورده تصور می کردند.


اما در این شب های ماه مبارک رمضان برنامه ی "راز" نشان داد که سپاه اسلام و در راس آن ایران نیز فعال است و حتی در بعضی مواقع پاتک هایی کوبنده را انجام داده است. حضور برخی شخصیت ها، هنرمندان، مستندسازان، فیلم سازان و نویسندگان در این برنامه وجه دیگری از پتانسیل های فرهنگی انقلاب اسلامی را نمایان ساخت تا جایی که در بعضی موارد برای اولین بار نمایش بعضی افراد و آثار توجه و حیرت بینندگان آن را در پی داشت.


ارسال پیامک های فراوان و کش دار شدن بعضی قسمتها و اجرای نادر طالب زاده حاکی از آن بود که جای خالی یک نود فرهنگی در میان برنامه های سیما پر شده است. ولی همین برنامه بزرگترین خلا موجود در عرصه جبهه فرهنگی انقلاب را نیز به خوبی نشان داد و آن عدم وجود مقر فرماندهی و یا ستاد مشترک در میان فعالان فرهنگی است.


در شبیه سازی این شرایط با دوران دفاع مقدس روزهای اول جنگ به ذهن انسان خطور می کند، روزهایی که مردم در قالب گروه های چریکی و بدون ساماندهی به مبارزه می پرداختند اما به علت کمی تعداد و عدم وجود برنامه نتیجه ای نمی گرفتند و بعد از مدتی شاهد سقوط تک تک شهرها از جمله خرمشهر بودیم.


در این برنامه هرشب شاهد حضورکارشناسان، کارگردانان و مستندسازانی بودیم که در نوبه ی خود کارهای عظیمی را انجام داده بودند اما هر کدام جدا و بدون اطلاع از یکدیگر و یا حتی عدم شناخت یکدیگر فعالیت می کردند. اینجاست که باید با ایجاد مرکزی برای هماهنگی این افراد و خط دهی به موضوعات مورد بحث زمینه را برای حضور جدی در جبهه های سایبری فراهم آوریم تا بتوانیم با موج سازی در فضای مجازی حقایق را برای مردم جهان مطرح کنیم. این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشیم که مهم ترین ویژگی رزمندگان دوران دفاع مقدس ایمان و ولایت پذیری شان بود که بر هر سلاح دشمن غالب بود.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/14:: 9:39 عصر     |     () نظر

عوامل کروبی با نفوذ خود مانع ملاقات خانواده های مجروحین شدند


بستگان مجروحین پس از مطلع شدن از حمله ددمنشانه عمال کروبی ، جهت آگاهی از وضعیت عزیزانشان به بیمارستان شتافتند . ناراحتی و اضطراب خانواده ی مجروحین زمانی به اوج خود رسید که با نهایت تعجب متوجه شدند اجازه ملاقات با مجروحین را ندارند.

 


به گزارش   خبرگستر در پی تجمع پنجشنبه شب  تعدادی از مردم مومن تهران مقابل منزل کروبی ، افراد مسلح که ظاهرا از قبل احتمال حضور مردم را می دادند بیرون آمده و بسمت مردم تیر اندازی کردند. در این درگیری تعدادی از مردم به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند . گزارش های رسیده حاکی از آن است که حال تعدادی از این مجروحین به شدت وخیم است.

 

بستگان مجروحین پس از مطلع شدن از حمله ددمنشانه عمال کروبی ، جهت آگاهی از وضعیت عزیزانشان به بیمارستان شتافتند. ناراحتی و اضطراب خانواده ی مجروحین زمانی به اوج خود رسید که با نهایت تعجب متوجه شدند اجازه ملاقات با مجروحین را ندارند.شنیده ها حاکی از آن است که عوامل مهدی کروبی با اعمال نفوذ در برخی نهاد ها مانع ملاقات بستگان مجروحین با عزیزانشان شدند.

 

مردم انقلابی ایران که تا کنون با صبر و شکیبایی وصف ناپذیر خود، حضور سران فتنه را در بین خود تحمل کردند از این اقدام وحشیانه عمال کروبی به شدت خشمگین شده و به دنبال پاسخ این سوالات از مسئولین کشور هستند :

 

- عمال کروبی  با چه مجوزی به روی مردمی که فقط اعتراض می کردند آتش گشودند؟

- چگونه با نفوذ خود حتی اجازه ی ملاقات با مجروحین حادثه را نمی دهند ؟


- عوامل این فتنه گران تا چه سطحی از نهاد های کشور نفوذ دارند که جرأت می کنند اینگونه  مردم را به خاک و خون بکشند ؟


امت حزب الله بی صبرانه منتظر پاسخ به این سوالات و  محاکمه عوامل این جنایت بزرگ هستند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/14:: 9:39 عصر     |     () نظر

فراخوان امت اسلامی ایران

برای شرکت در راهپیمایی

روز قدس

 

“روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است”

امام خمینی

کافیست باور داشته باشیم که وظیفه مسلمانی ما، وظیفه اخلاقی ما و وظیفه انسانی ما دادخواهی در مقابل ظالم است. اینجاست که باید هم به آنانی که به بهانه خود و ایران، دیگران را فراموش کرده اند بگوییم که در این روز نباید تنها نگاه به خود افکند و به سنت هرساله باید یاریگر کسانی شد که صدایشان جایی نمی رسد. همین صدای بلند ما، و حضور ما هم برای ایشان دلگرمی است، هم پاسخی است به  کسانی که علاقه ای به حضور ما ندارند.

ملت غیور ایران همیشه در صحنه دفاع از ارزشهای والای انسانیت آماده اند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/12:: 12:0 عصر     |     () نظر

Allah Has Ordained That Palestine Will Be Liberated

تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد.

قدْر الله أن فلسطین سوف تُحرّر.
سماحة‌ آیة‌الله العظمی السیدعلی الخامنئی قائد الثورة الإسلامیة

http://khamenei-pic.com/AX/weblog/qods.jpg

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/11:: 8:56 عصر     |     () نظر

هراس پیشاپیش فتنه گران از طنین انزجار ملت در روز قدس

پس از اعلام انزجار ملت ایران از سران فتنه در دو یوم الله 9 دی و 22 بهمن 1388، نگران است که یوم الله امسال، روز قدس نیز تبدیل به صحنه نمایش ابراز خشم و انزجار ملی نسبت به فتنه گران شود.
 
alt
 
یک روز پس از اظهارات محتشمی پور در تخطئه تلویحی شعار «نه غزه، نه لبنان»، سیدمحمد خاتمی دیگر عضو مجمع روحانیون مبارز نیز در ادبیاتی مشابه به تخطئه تلویحی این شعار پرداخت. وی یک سال پس از افتضاح فتنه گران در حاشیه راهپیمایی روز قدس، گفت مسئله یا ایران، یا فسطین، برداشت غلطی است و از نظر حقوقی و اخلاقی باید با اشغال فلسطین مقابله کرد.
 
به گزارش  خبرستان به نقل ازصراط اظهارات هماهنگ دو عضو مجمع روحانیون نشان می دهد پیش از این بر سر شکستن سکوت- و بلکه جانبداری یک سال پیش از پیاده نظام رژیم صهیونستی در روز قدس- هماهنگی هایی صورت گرفته است. مجمع روحانیون که یکی از ارکان فتنه سال 88 بود، پس از اعلام انزجار ملت ایران از سران فتنه در دو یوم الله 9 دی و 22 بهمن 1388، نگران است که یوم الله امسال، روز قدس نیز تبدیل به صحنه نمایش ابراز خشم و انزجار ملی نسبت به فتنه گران شود و به همین دلیل با پیش دستی می کوشد حساب خود را از ستون پنجم و مزدوران رژیم صهیونیستی که به تحریک سران فتنه به خیابان آمده بودند، جدا کند.
 
خاتمی روز گذشته در دیدار کمیته دانشجویی سابق دبیرخانه حمایت از فلسطین اظهار داشت: مسئله یا ایران یا فلسطین برداشت غلطی است. روز قدس نماد حمایت از حق و مبارزه با ظلم، تجاوز و اشغال است. وی افزود: باید دید چگونه می توان به وحدت رسید و از خنثی شدن نیروها و انرژی هایی که متأسفانه در جامعه ما بد مصرف می شود بهتر استفاده کرد. واقعا می شود با وجود اختلاف سلایقی که وجود دارد نسبت به بسیاری از مسائل از جمله روز قدس به تفاهمی رسید و در جامعه جوان ما به نوعی شاهد وحدت بود.
 
وی همچنین گفت: آنچه در فلسطین می گذرد فاجعه بزرگ بشری و تاریخی است و طبیعی است ملت ما که نسبت به سرنوشت خود و سرنوشت بشر دغدغه فراوانی داشته و انقلاب بزرگی کرده، نمی تواند نسبت به این امر بسیار مهم بی تفاوت باشد. آنچه در فلسطین رخ می دهد یک فاجعه بی نظیر است. خاتمی گفت: روز قدس به تشخیص و اعلام حضرت امام خمینی و قبول ملت به عنوان نماد حمایت از حق و مبارزه با ظلم، تجاوز و اشغال و سرکوب و آوارگی در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان تعیین شده است. بنابراین جانبداری از فلسطین برای ما یک اصل اسلامی، انسانی و حقوق بشری است.
 
خاتمی اضافه کرد: ایران به خاطر آزادی خواهی و استقلال طلبی بهترین و والاترین مدافع مردم فلسطین است. مسئله «یا ایران یا فلسطین» برداشت غلط یا القاء خطرناکی است که از سوی دیگران مطرح می شود. مسئله قرار گرفتن ایران و فلسطین مسئله ای نیست که در ذهن و وجدان جامعه ما وجود داشته باشد و همه مردم ایران از رنج این ملت مظلوم رنج می کشند.
 
البته سخنان خاتمی درباره ملت ایران اعتراف دیرهنگام به هویت اسلامی و انسانی این ملت بزرگ است اما آنچه جای سؤال دارد این است که اولا چرا موضع گیری علیه تحرک ناکام به نفع رژیم صهیونیستی با یک سال تأخیر و آن هم ناتلویح؟ ثانیا چرا همان اجیرشدگان رژیم صهیونیستی که در آن روز به گرد کسانی چون کروبی و موسوی حلقه زده بودند، همان هایی بودند که با افتخار خود را اصلاح طلب و سبز معرفی می کردند و از سوی خاتمی و کروبی و موسوی مورد حمایت قرار داشتند؟ آیا اینها همین وابستگان به گروهک ها نبودند که زیر عبا و قبای کسانی چون خاتمی توانستند آشوب به راه بیندازند، آتش سوزی درست کنند، به نفع آمریکا و اسرائیل شعار دهند، روی جمهوری اسلامی خط بکشند، عکس حضرت امام خمینی و پرچم عزاداران حسینی را به آتش بکشند و به امام و رهبری و ولایت فقیه و قانون اساسی اهانت کنند؟ ثالثا آقای خاتمی و دیگر بازیگران فتنه در مجمع روحانیون پاسخ دهند که به نام اصلاح طلبی و جنبش سبز کدام خیانت ها را در همین یک سال و نیم گذشته مرتکب شده اند که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونستی می گوید اصلاح طلبان و سبزها بزرگ ترین سرمایه اسرائیل هستند و شیمون پرز رئیس کودک کش رژیم صهیونستی و جلاد اصلی جنایت در غزه می گوید آنها به نیابت از ما با جمهوری اسلامی می جنگند؟!
 
اکنون هم فرمول بسیار ساده ای وجود دارد. اگر خاتمی و عناصر همسو با وی در مجمع روحانیون در ادعای خود صادقند که مخالف رژیم صهیونستی و همراه جمهوری اسلامی و امام و رهبری هستند، حداقل در لفظ از فتنه گرانی چون موسوی و کروبی و عملکرد عوامل میدانی فتنه در 8 ماهه پس از انتخابات اعلام برائت و انزجار کنند و به یقین نخواهند کرد چون خود بخشی از این فتنه بلکه کارگردان آن بوده اند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/11:: 8:55 عصر     |     () نظر

سایت موسوی : امام موسی صدر چشمانش سبز بود!

نگاه جنبش سبز به مردم و شخصیت ها و ارزشها آنقدر تنگ نظرانه است که کسی جز معدود طرفداران خود را نمی بیند . در میان مردم به قدری بی اعتبار هستند که برای مقدس جلوه دادن خود حتی به رنگ سبز چشمان امام موسی صدر متوسل می شوند. جنبش سبز با حمایت آمریکا و کشورهای غربی در انتخابات گذشته با هدف  ایجاد انقلاب رنگین و براندازی نظام ، به رنگ سبز متوسل شد. دلیل بکارگیری این رنگ ، مقدس بودن آن در بین مردم بود . مردم ایران این رنگ را نشانه اهل بیت پیامبر اکرم(ص) می دانند.

دشمنان با به راه انداختن جنبش سبز سعی درمقدس جلوه دادن این جنبش داشتند .اما شیعیان امیر مومنان دانستند که این رنگ سبز حکایت قرآن بر سر نیزه کردن است و  این ترفند دشمنان انقلاب نیز همچون گذشته ثمری نداشت و مردم به سرعت بین این جریان و اهل بیت تفکیک قائل شدند. سران جنبش سبز هم که نتوانستند در میان اکثریت مردم جایگاهی بدست آورند خود را درون یک حلقه  منافقانه ی سبز جای دادند. از آن پس هر چیزی که درون  آن حلقه بود مقدس بود و هر چیز خارج آن زشت و قابل توهین.

رسانه های طرفدار جنبش  سبز حتی اگر به قرآن و امام زمان و مقدسات توهین کنند از طرف جنبش قابل احترام هستند اما هرکس به مخالفت با جنبش بپردازد دروغگوست! با انتشار لیست جعلی از  کشته شدگان جنبش سبز که پر بود از اسامی جعلی و کسانی که زنده هستند به پروژه شهید سازی رو آوردند. نگاه جنبش سبز به مردم و شخصیت ها و ارزشها آنقدر تنگ نظرانه است که کسی جز معدود طرفداران خود را نمی بینند . در میان مردم به قدری بی اعتبار هستند که برای مقدس جلوه دادن خود حتی به رنگ سبز چشمان امام موسی صدر متوسل می شوند.

سایت آقای موسوی در مقاله ای با اشاره به رنگ سبز چشمان امام موسی صدر نظر خوانندگان خود را به این موضوع معطوف می کند و سعی در ایجاد پیوند بین او و جنبش سبز دارد . این نگاه حقیرانه به این شخصیت بزرگ نشان می دهد این جریان برای زنده ماندن به هر وسیله ای متوسل می شود. خداوند بر ما منت گذاشت که رنگ چشمان امام راحل سبز نبود که اگر بود ، ادعای اینکه امام هم طرفدار جنبش سبز بوده گوش فلک را کر می کرد!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/11:: 8:50 عصر     |     () نظر

بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت روز قدس؛ روز قدس، روز مقابله مستضعفان و مستکبران است

در بیانیه جهاد دانشگاهی آمده است: روزی‌که به واسطه بینش عمیق امام راحل (ره)دیگر فقط به قدس اختصاص نداشته، بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز مقابله ملت‌های مسلمان در برابر ابرقدرت ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است. جهاد دانشگاهی به مناسبت روز قدس بیانیه ای منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بی‌تردید روز قدس به عنوان میراث بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم مسلمان و رنجدیده فلسطین در برابر رژیم غاصب و منحوس اسرائیل؛ امروز به یک حرکت جهانی ضدصهیونیستی و استکبارستیزی تبدیل شده و زمینه ساز آغاز فصلی جدید و بی‌نظیر در قیام مسلمانان سراسر جهان علیه ظالمان شده است.

روزی‌که به واسطه بینش عمیق امام راحل(ره) دیگر فقط به قدس اختصاص نداشته، بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز مقابله ملت‌های مسلمان در برابر ابرقدرت ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است. از منظر آن پیر سفر کرده، قدس روز احیای اسلام است، روزی که باید به همه ابرقدرت ها هشدار داد که دست از سر مستضعفان بردارند.

خوشبختانه امروز مسلمانان با آگاهی از جنایت‌های سبعانه صهیونیست‌های غاصب در اقصی نقاط فلسطین بالاخص غزه، و اقدامات وحشیانه این رژیم در مواجهه با مسلمانان مظلوم جنوب لبنان و فتنه انگیزی‌های پی در پی در منطقه از قبیل ترور و تهدید و ... بیدارتر از گذشته به اهمیت تاکیدات امام خمینی (ره) درباره روز قدس پی برده‌اند و به همین سبب است که راهپیمایی این روز الهی هر سال پرشورتر و حماسی تر از قبل برگزار می‌شود.

جهادگران جهاددانشگاهی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، در راستای وظیفه اسلامی – انقلابی خود با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، در میان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همه اقشار ملت شریف و مسلمان ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می آورند و اعلام می‌کنند که هرگز از آرمان آزادی قدس شریف و نابودی غده سرطانی منطقه یعنی اسرائیل غاصب، دست نخواهند کشید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/11:: 8:50 عصر     |     () نظر

 
 
صدها نفر از مردم متدین تهران در اعتراض به عملکرد ناصواب کروبی و دروغ پردازیهایش در مقابل منزل وی تجمع کردند. صدها نفر از مردم هیاتهای  مذهبی شمال تهران در سومین شب متوالی در اعتراض به اظهارات و اقدامات نفر پنجم انتخابات 88 از ایام پس از انتخابات تاکنون و همچنین سکوت قوه قضائیه نسبت به برخورد با وی، شب گذشته با حضور مقابل منزل کروبی دست به تجمع زدند. تجمع کنندکان با سردادن شعارهایی از جمله " کروبی بی سواد عامل دست موساد"،‌ "کروبی منافق حیاکن حیاکن"، "کروبی ،بیگانه پیوندتان مبارک" از اقدامات وی اعلام انزجار کرده و از قوه قضائیه خواستند نسبت به محاکمه سران فتنه خصوصا کروبی و خلع لباس روحانیت وی اقدام کند.
 
این گزارش حاکی است  برخی نزدیکان کروبی نیز که در این تجمع حضور داشتند با نسبت دادن مطالبی ناپسند، به مقدسات، ارزشها و ارکان نظام اهانت و فحاشی کردند.نزدیکان کروبی قصد داشتند با تهییج تجمع کنندگان ایجاد درگیری کنند که با هوشیاری مردم و نیروی انتظامی، هدف آنان عملی نشد. گفتنی است یکی از فرزندان کروبی اقدام به تهیه فیلم و عکس از این تجمع کرده و آن را به رسانه‌های ضد انقلاب ارسال کرده است.
 
تجمع کنندگان اعلام کردند که تجمع اعتراضی خود در مقابل منزل کروبی را امشب و صبح فردا نیز ادامه می‌دهند. لازم به ذکر است همسر کروبی  که اخیرا گویا بعنوان سخنگوی نفر پنجم انتخابات عمل می کند در گفت و گو با رسانه ای ضد انقلاب مدعی شده که "از سال 41تا کنون برای انقلاب تلاش کرده ایم و الان هم آماده هستیم. بریزند منزل و ما را بکشند. ما آمادگی همه چیز را داریم."
 
وی همچنین گفت: "حاج آقا (احتمالا منظور نامبرده کروبی است) اعلام کرده درراهپیمایی روز قدس شرکت میکند. روز قدس یادگار امام است و ایشان هم شرکت میکند"البته خانم کروبی نگفت که اگر حاج آقا اینقدر به یادگارهای امام (ره) علاقمند است چرا تاکنون نسبت به این همه بی حرمتی نسبت به ایشان و یادگارهایش سکوت کرده و با دروغ پردازی و نشر اکاذیب قدم در راهی بی بازگشت گذاشته اند!در ضمن اگر نسبت به روز قدس اینقدر حساس هستند چرا نسبت به شعار "نه غزه نه لبنان....." حامیانشان سکوت اختیار کرده اند؟!
 
البته خانم کروبی ادعاهایی در مورد ولی که سران فتنه از بیگانگان دریافت کرده اند نیز کرده و گفته که ما پولی نگرفته ایم چون از سال 51 تا الان در شمیران در زندگی می کنیم و آپارتمانمان هم کوچک است! گفتنی است کروبی چندی پیش گفته بود که وضعیت طوری شده که سر قبر پدرم هم نمی توانم بروم!
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/11:: 8:47 عصر     |     () نظر

امیراحمدی: اغلب میهمانان همایش بیکار بودند

من یک آدم سرمایه‌دار بزرگ ندیدم. آدم‌های خیلی معمولی بودند و کسانی را ندیدم که بخواهد مثلا پنجاه میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند. رادیو کلن به بهانه بازتاب اظهارات الیاس نادران درباره نحوه برگزاری و حواشی همایش ایرانیان خارج از کشور به ادعای بروز شکاف در میان اصولگرایان دامن زد و این پرسش را مطرح کرد: "اختلافات اصولگرایان تا به آنجا بالا گرفته است که همه از خود می‌پرسند جنگ زرگری است یا آشکار شدن اختلافات؟

این رادیو شب گذشته در گفتگو با هوشنگ امیر احمدی که از وی با عنوان "مدعو مورد دعوا" نام برد، به نقل از وی مدعی شد: بسیاری از میهمانان همایش برای یافتن کار به همایش ایرانیان خارج از کشور آمده بودند. امیراحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا دعوت از ایرانیان خارج از کشور با هدف جذب سرمایه آنان صورت گفته است، ادعا کرد: ‌در هتلی که من بودم 100 تا 150 نفری بودند از دوستان شاید کمتر یک نمونه خیلی مشخصی از افرادی که من آنجا دیدم تویشان مثلا من یک آدم سرمایه دار بزرگ ندیدم.

امیر احمدی ادامه داد: آدم های خیلی معمولی بودند و من تویشان کسانی را ندیدم که بخواهد فرض کنید پنجاه میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند و یا چهل میلیون دلار سرمایه گذاری کند. آدم‌های خیلی عادی بودند و حتی یک عده‌ای را من دیدم که بیکار بودند در خارج از کشور و آمده بودند آنجا دنبال کار می گشتند."


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/11:: 8:46 عصر     |     () نظر

دعوت احزاب و گروهها از مردم برای روز قدس

گروه‌ها و احزاب خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس شدند.

گروه‌ها و احزاب با صدوربیانیه‌هایی به مناسبت روز جهانی قدس، خروش یکپارچه ملت‌های آزاده علیه طرح سازش را خواستار شدند. در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:یک بار دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با دوراندیشی و ابتکار خمینی کبیر، بنام روز جهانی قدس و روز اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس نامگذاری گردید، فرارسیده است.
در ادامه این بیانیه امده است:جنایت‌ها و قساوت‌‌های بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و فریاد تظلم‌خواهی و استمداد فلسطینیان مظلوم از ملت‌های آزاده که در طی ماه‌های اخیر با محاصره طولانی و غیرانسانی مردم غزه و با حمایت‌های پیدا و پنهان استکبار جهانی شدت و افزایش پیدا کرده است، مسئولیت و تکلیف آحاد مردم و ملت‌های مسلمان را برای ابراز همبستگی و همدردی با مردم فلسطین و نفرت از رژیم صهیونیستی دو چندان نموده است.

این بیانیه تاکید کرد:جامعه اسلامی مهندسین با تاسی به آرمان‌های بلند امام راحل که روز قدس را روز اسلام دانستند و منویات مقام معظم رهبری و همگام با سایر ملت‌های آزاده ، از مردم مسلمان ایران دعوت می‌نماید تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، یکبار دیگر فریاد همبستگی و همدردی خویش را با ملت فلسطین و نفرت و انزجار از رژیم نامشروع صهیونیستی را به جهانیان اعلام و ابراز نمایند و یکپارچه علیه طرح سازش خروش نمایند.

جمعیت حامیان ولایت به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه تاکید کرد:روز قدس، روز اسلام، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار است در همین راستا حضرت امام (ره)‌ این روز مقدس را به عنوان گذرگاه انقلاب اسلامی برای رهایی همه مستضعفین عالم معرفی نموده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید:اینک دولت و ملت بزرگوار ایران بر خواسته امام عظیم‌الشأن خود پای فشرده و با تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری،‌ در این برهه حساس حمایت معنوی و مادی خود را از تمامی ملل مسلمان علی‌الخصوص برادران غیور فلسطینی اعلام داشته و از تمام جوامع و مردم آزاده جهان انتظار دارند که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خصوص کودکان و خردسالان بی‌دفاع فلسطینی سکوت نکرده و با اقدامات موثری از قبیل قطع روابط دیپلماتیک، تحریم کالاهایی اسراییلی، به مقابله با توطئه‌های استکباران و استعماران پردازند. یقینا با اقدامات همه‌جانبه، این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو خواهد شد.

در ادامه این بیانیه امده است:بنابراین با دعوت از کلیه آحاد ملت مسلمان به اتحاد و پرهیز از تفرقه اعلام می‌داریم که با هزاران هزار دل توفنده و گروه‌ها گروه مشت گره کرده با خشمی مقدس در دل‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس که مقارن با لیالی قدر است شرکت کرده و سرود آزادی قدس شریف را سر خواهیم داد.

در پایان این بیانیه جمعیت حامیان ولایت از تمامی مومنین درخواست کرد:ضمن دعا برای نجات مسلمانان پاکستان و خروج از وضعیت بحرانی،‌ از کمک‌های انسان دوستانه در این مورد دریغ نکرده و هدایای خویش را به مراکز تعیین شده تحویل فرمایند.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ،حزب اسلامی حامیان مردم،جمعیت یاران انقلاب اسلامی،جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش با صدور بیانیه‌های ضمن دعوت ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس،انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
در بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی آمده است:امسال در حالی وارد روز جهانی قدس می‌شویم که علیر‌غم هشدارهای بین‌المللی و سازمان‌ها و شخصیت‌های جهان به رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل پیامدی جز ویرانی، بدبختی و ناامیدی ملل مسلمان را نداشته و بر این باور بایستی به اندیشه بزرگ امام راحل‌مان آفرین گفت که در سه دهه گذشته بروز این فجایع را به مسلمانان هشدار می‌داده و عواقب تلخ ان را برای چنین روزهایی یادآور می‌شد تا شاید در روزهای ندای وحدت مسلمانان و آزادیخواهان به فریاد ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین برسد.
در ادامه این بیانیه آمده است:آمریکا و غرب‌گرایان کوردل سرمست از خونخواری رژیم اشغالگر اسرائیل هراز چندگاهی در نامه‌ای مضحکانه اسرائیل را به هشدار جهت عقب‌نشینی فراخوانده و از سویی در دیدارهای سیاسی حمایت خود را از این اقدامات وحشیانه به نمایش می‌گذارند. آیا واقعا می‌توان به این دولتمردان خبیث و ریاکار و مزدور اعتماد کرد؟‌آیا آمریکا امروز حافظ و منادی صلح جهان است یا حامی تروریست‌ها و اقدامات ددمنشانه آنان؟
این بیانیه تصریح می‌کند :آنچه که ما را می‌آزارد آنست که در طی سال‌های متمادی به یقین هیچ‌گاه نتوانستیم از وحدت مسلمانان به خوبی استفاده بکنیم و البته این بدان معنی است که جهان غرب و مسلمانان هیچ‌گاه نتوانستند یکدیگر را درک کنند و نفوذ بیگانگان نیز به جهت عدم آگاهی و بیداری مسلمانان نشأت می‌گرفت. اما سال 89 به نظر می‌رسد پدیدار کننده یک آگاهی و بیداری سازنده‌ای برای ملل جهان تلقی می‌گردد، چرا که می‌بینیم لااقل دردهای ملل جهان مشترک است و این اشتراک هم ناشی از تقویت همبستگی، مهر و محبت بشریت سرچشمه می‌گیرد و طبعا جهانیان نیز در سده قرن 21 از هرگونه جنگ، نفاق و دشمنی بیزار بوده و همزیستی مسالمت‌آمیز را در سرلوحه منشور ملل متحد می‌دانند.
جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در بینیه خود تاکید می‌کند: محکومیت خصمانه بیگانگان و رژیم غاصب اسرائیل از سوی کشورها نه تنها هیچ دردی را درمان نکرده بلکه موجب تضعیف چشم‌انداز همدلی جهانیان خواهد بود. از این‌رو این حزب نیز بر خود فرض می‌داند ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از مظلومیت مردم فلسطین و همدلی با جوانان غیرتمند فلسطین و با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل را از سازمان‌های جهانی می‌خواهد با اتخاذ تدابیر قانونی و عملی اقدامات این رژیم را محکوم کرده و با آن برخورد جدی نماید، لذا ما نیز همچون سایر گروه‌ها و انسان‌های آزادی‌خواه مردم را به راهپیمایی روز جهانی قدس فراخوانده تا نشان دهیم جهان امروز بایستی عاری از هرگونه تجاوز به حقوق ملت و ادیان باشد.

در بیانیه حزب اسلامی حامیان مردم ،وحدت در روز جهانی قدس یکی از نشانه‌های اتحاد ملی و انسجام ملی دانسته است و می افزاید: بحمدالله ملت فهیم ایران اسلامی با گرامیداشت روز جهانی قدس و شرکت در راهپیمایی حضور خود را به نمایش خواهند گذاشت. این باینیه می‌افزاید: مردم شریف ایران اسلامی حمایت از مردم فلسطین را یک وظیفه انقلابی و اسلامی و انسانی خود می‌داند و این امر مهم در میهن عزیز ما به شکل یک فرهنگ درآمده است. در ادمه این بیانیه آمده است: امروز که دشمنان اسلام تصمیم به نابودی مسلمانان گرفته‌اند و با کشتار بی‌‌رحمانه در فلسطین و افغانستان و عراق نشان داده‌‌اند که در این مسیر شیطانی مصمم هستند.

این بیانیه اشاره می‌کند:لذا مسلمانان باید با هوشیاری و آگاهی و اتحاد و انسجام نقشه‌های شوم این جنایتکاران را نقش بر آب کرد و نگذارند که این ابر آدم‌کشان در سرزمین‌های اسلامی حاکم شوند.

حزب اسلامی حامیان مردم ضمن گرامی داشتن روز جهانی قدس ،در این بیانیه می افزاید:شرکت در راهپیمایی‌ها و اعتراض علیه آمریکای جنایتکار با تابلوی اسرائیل در سرزمین فلسطین و قدس شریف قبله اول مسلمانان خود فلسطینی‌ها را مباحث دانسته، پس با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را به نمایش گذاشته و لرزه بر اندام پوسیده آنها و نوکران‌شان انداخته و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مظلومین فلسطین اعلام نمایند. در پایان این بیانیه امده است:لذا حزب اسلامی حامیان مردم ضمن گرامیداشت یوم‌الله روز جهانی قدس از همه ملت شریف ایران اسلامی و مسلمانان جهان می‌خواهد که با اتحاد و انسجام اسلامی در حد توان این روز را گرامی دارند.

در بخشی از بیانیه جمعیت یاران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس ، آمده است: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان است. این بیانیه می‌افزاید: در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمان روزه‌دار نمود می‌یابد. جمعیت یاران انقلاب اسلامی در این بیانیه آورده است: روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبران جهان روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که در توحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده‌اند.

در بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش تصریح شده است: امروز روز جهانی قدس در شرایطی فرا می رسد که جهان اسلام و امت اسلامی در موقعیت خطیر و حساس نوینی قرارگرفته است که لزوم شرکت دراین عبادت همگانی را بیش از گذشته افزایش میدهد به همین منظور جمعیت فرزندان شاهدوایثارگرنواندیش خدمتگزار از عموم مردم،تشکل ها،احزاب ، اصناف، به ویژه جامعه ایثارگری دعوت مینماید تا با حضوری یکپارچه و انقلابی ضمن اعلام برائت از استکبارجهانی، در راهپیمایی روز قدس به همراه ملت های آزاده جهان شرکت نمایند و بار دیگر اتحادوهمبستگی امت اسلامی با مردم ستم دیده فلسطین را اعلام نماید.
این بیانیه می‌افزاید:فرزندان شاهدوایثارگر انقلاب اسلامی نیز باردیگر در این حرکت عظیم همچون دیگر اقشار جامعه شرکت خواهد نمود تا ضمن حمایت همه جانبه از مردم بی پناه فلسطین تجدید پیمانی با آرمان های بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (دامه برکاته) داشته باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/6/11:: 8:46 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4      >