سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در اسلام، هیچ کاری نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـمحبوب تر و ارجمندتر از تشکیل خانواده نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
میهن نیوز

من مست و تو دیوانه؛ ضدانقلاب را که برد خانه؟!

یک اصلاح طلب متواری می گوید ما مشغول منازعه جدی با جمهوری اسلامی هستیم اما کنفرانس ها و نشست هایمان تبدیل به محل بده بستان ها شده است.

فریبا داودی مهاجر (از همکاران حزب مشارکت) که پیش ازاین باحضور در صدای آمریکا اقدام به برداشتن روسری و کشف حجاب کرده بود، اخیرا که میان وی و علیرضا نوری زاده دیگر همکار صدای آمریکا مجادله ای پیش آمد، نوری زاده به افشای دلیل این کشف حجاب پرداخت و گفت «شما کی هستید که از من منابع مالی می خواهید؟ شما وقتی آمدید آمریکا با روسری! منابع مالی تان کی بود؟ کی به شما آپارتمان داد که روسری تان را برداشتید؟ هزینه کنفرانس ها بسیار کمتر از مبلغی است که به عنوان بورسیه در آمریکا به شما پرداخت شده است بنابراین وقتی حساب و کتاب باز می کنید بدانید با کی طرف هستید.»

با این اوصاف، داودی مهاجر (مادرزن علی افشاری) اخیرا در مقاله ای که توسط گویانیوز منتشر شد، خاطرنشان کرد: بدون هیچ تعارفی ما در یک منازعه جدی با حاکمان جمهوری اسلامی هستیم. آنها تمام قد به میدان آمده اند. در مقابل، اپوزیسیونی قرار دارند که با روش های پراکنده و بدون برنامه و مهندسی سرمایه اجتماعی هستند. اپوزیسیون به دلیل فقدان استراتژی از امکانات موجود مادی و فراوان امکانات انسانی به کارآمدی استفاده نمی کند. دهها کنفرانس و نشست بدون تکیه بر برنامه عمل و بررسی متغیرهای تاثیرگذار به اوقاتی برای تازه کردن دیدارها و یا بده بستان ها تبدیل شده است. در فقدان استراتژی گاه نیروهای جدی سیاسی و نیروهایی که سیاست را به عنوان حیاط خلوت برگزیده اند جابه جا می شوند. تکفیر و حذف جای جذب و نیروسازی را اشغال می کند و نیروهای امنیتی عرصه را برای جولان نقشه های «نفوذ و انهدام» باز می بینند.

این سخنان در حالی است که وی پیش از این به درستی فاش کرده بود هزینه برخی کنفرانس ها و نشست های ضدانقلابی توسط سفارت برخی کشورها نظیر رژیم سعودی تامین می شود اما ظاهراً وی اکنون- به دلیل روشنی- تغییر نظر داده و معتقد است اگر طیف هایی در اپوزیسیون به هر آخوری وصل بودند، نباید اعتراض کرد.

داودی مهاجر این را هم گفته که برای تغییر جمهوری اسلامی نمی توان همواره بر موج سواری ها دل بست. او خواستار انتخابات شده و تاکید کرده که همه طیف های اپوزیسیون از اصلاح طلبان گرفته تا ساختارشکنان و مصالحه جویان برای تحریم انتخابات، متحد شوند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 90/5/30:: 2:18 عصر     |     () نظر