سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ هر چیزی، نوِ آن است ؛ امّا بهترینِ برادران، قدیمی ترینشان است . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

نظام با سران فتنه بسیار هوشمندانه برخورد کرد

یک عضو مجلس خبرگان رهبری دستاوردهای نظام را در مهلت دادن به سران فتنه تشریح کرد. آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم بجنورد در مجلس خبرگان رهبری ضمن یادآوری خویشتن داری نظام در برخورد با سران فتنه گفت: نظام در برخورد با ساختارشکنی های سران فتنه خویشتن داری بسیاری از خود نشان داد که این امر به دو دلیل عمده باز می گردد.

وی فرصت دادن برای توبه و بازگشت به دامان نظام را یکی از دلایل خویشتن داری نظام در برخورد با سران فتنه دانست و گفت: مسئولان نظام در مدت زمانی طولانی تمام تلاش خود را برای حرکت سران فتنه در مسیر و مجرای قانون به کار بستند که این امر متاسفانه با لجاجت و پافشاری سران فتنه بر انجام اقدامات ساختارشکنانه ناکام ماند.

آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه نظام قادر بود در همان ابتدای فعالیت های براندازانه سران فتنه آنها را مهار کند، افزود: نظام با صبر پیشه کردن در برابر اقدامات هتاکانه فتنه گران زمینه شناخت مردم از ماهیت واقعی آنها را فراهم کرد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که بدون شناخت صحیح از موسوی و کروبی حمایت می کردند راه خود را از آنها جدا کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حماسه9 دی اظهار داشت: به دلیل آشنا شدن مردم با ماهیت فریبکارانه سران فتنه آنها دیگر هیچ جایگاهی بین مردم ندارند و بازنده هایی بزرگ در میدان مقابله با آرای مردم و نظام هستند.

آیت الله مهمان نواز در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: رأفت و صبر نظام در مقابل فتنه گران باعث ایجاد این توهم در برخی افراد شد که فکر کنند نظام یا دستگاه قضایی کشور در وضع نامطلوبی قرار داشته و به بن بست رسیده است اما واقعیت های موجود به طور آشکار نشانگر شکست و به آخر خط رسیدن فتنه گران است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 90/5/30:: 2:18 عصر     |     () نظر