سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، بردباری است . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

گسترش دامنه توزیع فیلم‌های رقص و حرکات موزون برای کودکان

به گزارش سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، خبرنامه دانشجویان نوشت: فیلم‌هایی با عنوان "مجموعه جدید طنز کودکان " به فروش می‌رسد. این مجموعه طنز برای کودکان [بخوانید سراسر رقص] با قیمت ارزان در فروشگاه‌های شهر تهران به راحتی در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

این در حالی است که مسئولان فرهنگی که سیاست های باز فرهنگی را دنبال می‌کنند، در این گونه مسائل همچون سینما بی‌توجه هستند. فروش این محصولات که به شکل علنی است در حالی صورت می‌پذیرد که تشکیل کلاس‌های زیر زمینی برای آموزش رقص و حرکات موزون نیز در تهران زیاد شده است.

در این کلاس‌ها که با عناوین مختلف ورزشی و فرهنگی برگزار می‌شود با پذیرش در رده‌های مختلف سنی مرد و زن و در برخی نمونه‌ها کلاس‌ها مختلط مشاهده شده است که به آموزش رقص می‌پردازند.

کار این افراد به این جا ختم نشده و با قول برگزاری کلاس‌های خصوصی در منزل هنرجویان! و توزیع cd های آموزشی به آموزش آنها می‌پردازند. این افراد با گرفتن هزینه‌های گزاف (ساعتی 20 ال 60هزار تومان) با ترویج فرهنگ غربی و القای این موضوع که این رقص، هم حرکات ورزشی است که برای جسم مفید بوده و هم موجب تقویت روحیه و اعتماد به نفس می‌شود سعی در جذب افراد دارند.

این افراد سود جو از طریق روش‌های هرمی و با جذب افراد توسط محصلینشان! در لایه‌های مختلف جامعه دست به فساد اجتماعی می‌زنند. خبرهای رسیده حکایت از رسوخ این افراد در مراکز فرهنگی از قبیل فرهنگسراها دارد. از نمونه کارهای این هنرمندان! می‌توان به آموزش رقص‌های نوین از قبیل: ترکی (4 نوع) - عربی - اسپانیایی - اسپانیش (تلفیقی از عربی و اسپانیایی) - ایرانی - هیپاپ - والس - تانگو - فلامنکو - رقص دو نفره عروس و داماد و... اشاره کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/5/8:: 1:41 صبح     |     () نظر