سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، کسی را که صاف و بی آلایش، آسان گیر و در راه باشد، دوست دارد . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

فتنه رنگ شعر و موسیقی می گیرد

دور جدیدی از فعالیتهای جریان سبز در قالب فعالیتهای فرهنگی- هنری کلید خواهد خورد.

شنیده ها حاکی از آن است که دور جدیدی از فعالیتهای جریان سبز در قالب فعالیتهای فرهنگی- هنری کلید خواهد خورد.

اخیرا و پس از دیدارهای متعدد میرحسین موسوی با چهره های تاثیر گذار جریان اصلاحات تغییر ادبیات جریان فتنه از سیاسی صرف به ادبیات فرهنگی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، موسوی در یکی از این دیدارها با اشاره به سوابق فرهنگی – هنری خودش گفت:" اصولا من خودم و همسرم آدمهای فرهنگی هستیم.باید گفتمان جنبش را هم به سمت فرهنگی شدن پیش ببریم.لزومی ندارد که ما همیشه با ادبیات خشک و خشن سیاسی حرف بزنیم. باید در عرصه هنر و فرهنگ هم حضور فعال داشته باشیم. ما که در این عرصه به نسبت سایر عرصه ها مشکل کمتری داریم."

در همین راستا مقرر شده که با محوریت زهره کاظمی (زهرا رهنورد) که در گذشته در امضای برخی آثارش نام "زینب بروجردی" نیز به چشم می خورد، این فعالیتهای به ظاهر هنری وارد دور جدیدی شود. در همین راستا تاکید شده که ادبیات جنبش باید "سر و سامان" بگیرد.در راستای همین سر و سامان دادن استفاده از ظرفیت «شعر و موسیقی» ،« سینما» و سایر کالاهای فرهنگی هنری در اولویت استفاده قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید:اخیرا همسر میرحسین موسوی  با کم کردن فعالیت های سیاسی به سراغ کارهای هنری رفته است.

در راستای فعال شدن ظرفیت فرهنگی هنری و روحیه دادن به هواداران منفک شده جریان سبز زهره کاظمی در حال آماده سازی سه نقاشی در سبکهای رئالیستی ، اکسپرسیونیستی و آبستره با هدف مظلوم نمایی جریان فتنه می باشد. از سوی دیگر شنیده شده که با توجه به ارتباطاتی که نامبرده با اعضای کانون منحله نویسندگان دارد به برخی ازآنان سفارشاتی مبنی بر نوشتن برخی متون ادبی و اشعار در راستای روحیه دهی به جریان سبزو ایجاد"نشاط در جنبش" داده شده است.در همین راستا گفته می شود برگزاری برخی ازکنسرتهای موسیقی توسط برخی از چهره های همسو با جریان فتنه در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

باربی نیمه عریان در شهروند!

برخی از مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خصوصی و نیمه‌خصوصی برای جلب توجه بیشتر مشتریان خود شیوه‌های جدیدی را تجربه می‌کنند. به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان این مراکز طی مدت فعالیت روزانه خود اقدام به پخش آهنگ‌های بدون کلام غربی و یا لس‌آنجلسی می‌کنند.

این درحالی است که کالاهایی نیز با تصاویر مبتذل و نیمه عریان "باربی" و برخی از هنرپیشگان و بازیگران غربی در این مراکز به وفور عرضه می‌شود و به نظر نمی‌رسد تمایلی برای برخورد با این پدیده وجود داشته باشد.

یکی از مخاطبان جهان‌نیوز در تماسی تلفنی با اشاره به ابتکارات مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای جذب مشتری و سود بیشتر خواستار دقت‌نظر برعملکرد این مراکز شد.

وی گفت: روزجمعه مورخه 18 تیرماه جاری برای خرید به فروشگاه‌ زنجیره‌ای شهروند در میدان آرژانتین رفتیم. به محض ورود آهنگ بدون کلام لس‌آنجلسی گوش‌نوازی می‌کرد و برخی از مشتریان نیز نسبت به این موضوع حساسیت‌هایی از خود نشان می‌دادند. در طبقه ویژه پوشاک موضوع را به فردی که خود را از عوامل حراست معرفی می‌کرد انتقال دادم. وی ابتدا واکنش نشان داد و گفت که بهتر است به خرید خود توجه کنید! اما وقتی مقاومت من را دید در تماس تلفنی با مرکز اپراتور این فروشگاه خواستار تغییر آهنگ در حال پخش از بلند‌گوهای این فروشگاه شد.

 

 

سوال جالب هاشمی از آقای سیاستمدار

وزیر خارجه امارات مثل یک بچه خوب وسر به زیر حرف بزرگتر را گوش کرد و گفت: چشم!

دیدار وزیر امور خارجه امارات با هاشمی رفسنجانی - رئیس جمهور وقت - در اوج ادعاهای امارات مبنی بر مالکیت جزایر سه گانه فقط به سه جمله خلاصه شد.

به گزارش البرز ، کاظم روحانی نژاد در وبلاگش با اشاره به ادعاهای شیخ نشین امارات مبنی بر مالکیت جزایر سه گانه، نوشت:

در اواخر دوره ریاست آقای هاشمی بر دولت، ایشان برای شرکت در اجلاس فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی در پاکستان سفری به اسلام آباد داشت. یکی از کسانی که اصرار می کرد با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کند وزیر خارجه وقت امارات بود که سرانجام این دیدار در محل اقامت آقای هاشمی انجام شد و رئیس جمهور وقت، این دیدار را در سه جمله خلاصه کرد و آن این بود که .. حال واحوال پدرتان چطوراست؟ شما فرزند چندم و از همسر چندم هستید؟ سلام برسانید و بگویید ما می توانیم همسایه های خوبی برای هم باشیم و روابطمان را بیش از وضع کنونی گسترش دهیم. خداحافظ شما...

وزیر خارجه امارات هم که حدود بیست و پنج سال بیشتر نداشت به دلیل اینکه به همراهانش اجازه ورود ندادند فقط خودش با یک کیف سامسونت به اتاق محل دیدار آمد و مثل یک بچه خوب وسر به زیر حرف بزرگتر را گوش کرد و گفت: چشم، راضی از این دیدار از اتاق بیرون رفت.

 

 

هاشمی مانع رسیدگی به اتهامات پسرش نشود

عضو جمعیت ایثارگران تاکید کرد که آقای هاشمی نباید مانع رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی شود.

 

 

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: اگر کسی جرمی مرتکب شده است قوه قضائیه باید به طور شفاف به مردم اطلاع رسانی کرده و عاملان آن را محاکمه نماید.

 

 

با ما همراه شوید، دستمزد کلان و خودرو بگیرید!

مبلغان فرقه ضاله بهائیت خیز بلندی برای دعوت از شهروندان ایرانی به این فرقه برداشته اند به نحوی که این افراد با حضور در درب منازل شهروندان و با دادن وعده های مادی جوانان را تشویق به بهایی گری می کنند.

به گزارش رهوا و به نقل ازشبکه ایران، در ادامه فعالیت مبلغین فرقه ضاله بهائیت جهت به انحراف کشاندن جوانان کشور، اخیراً برخی از این فعالان ضمن مراجعه به منازل برخی از شهروندان بسته های حاوی کتاب و بروشورهای تبلیغاتی مربوط به این فرقه ضاله را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می دهند.
بر پایه گزارش آتی نیوز، این گروه همچنین با دادن وعده هایی مادی مانند برخورداری از دستمزدهای کلان، اهدا خودرو و منزل مسکونی از شهروندان به ویژه جوانان برای گرویدن به این فرقه ضاله دعوت به عمل می آورند.
همچنین اخیرا فرقه ضاله بهائیت افزایش فعالیت تبلیغی را در بعضی از استان های کشور به ویژه شهرهای شمالی را در دستور کار خود قرار داده است به طوری که قسمت اعظمی از مبلغان بهایی در حال آموزش مبانی تبلیغی و معرفی این فرقه به جوانان این منطقه و یا عزیمت به شهرهای شمالی هستند.
گفتنی است؛ فرقه ضاله بهائیت با کمک رسانه ها، گروه ها و فعالان به اصطلاح حقوق بشر تمام توان خود را برای محکومیت نظام در مجامع جهانی به کار بسته و خیز بلندی را برای ترویج مبانی این فرقه در میان جوانان آغاز کرده است.
 
 
 
 

سهم موسوی و یارانش در صدور قطعنامه علیه ایران چه بود؟

بنا به تحلیل بسیاری از تحلیل گران تحریم های اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تحریم های یکجانبه سوختی آمریکا علیه ایران با چراغ سبزسران فتنه وبا هدف تقویت وحمایت از" فتنه گران سبز"در داخل کشور و تضعیف نهادهای انقلابی حامی نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل "جهان " ، با توجه به شکست و ناکارآمد شدن جریان فتنه پس از گذشت یکسال و در آستانه سالگرد این آشوب ها شورای امنیت سازمان ملل و آمریکا با اعمال تحریم هایی علیه جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران که وظیفه اصلی اش دفاع از انقلاب اسلامی است قصد دارند با دادن روحیه به جریان فتنه اقدام به تقویت و بازسازی این جریان مضمحل شده کنند.

گوشه ای از دلایل و شواهد این ادعا در ذیل آمده اند که از اعتراف خود رسانه های غربی گرفته شده اند:

سایت "اسلیت" در 10 ژوئن می نویسد : سبزها معتقدند تحریم های سوختی ایران موجب تضعیف دولت ایران و تقویت آنها خواهد شد و مخالفت ظاهری میرحسین موسوی با تحریم ها اقدامی تاکتیکی از سوی وی می باشد.

"گاردین" در مورخه 25 نوامبر : سبزهای ایران از تحریم دولت ایران که دشمن آنها است استقبال خواهند کرد و ما خواستار تحریم های بیشتر علیه دولت ایران هستیم.

"تایمز" در مورخه 23 نوامبر اذعان می دارد که دولت "اوباما" از طریق شبکه های عمومی و خصوصی چندین درخواست از سبزها دریافت کرده است که خواستار مقابله آمریکا با نقض حقوق بشرو سپاه پاسداران در ایران و اعمال تحریم های قوی تر و سریع تر علیه ایران هستند.

"تایمز" در 23 نوامبر در بخشی دیگر از قول محسن مخملباف خطاب به کاخ سفید می نویسد : ما برای آسیب زدن به نظام ایران خواستار تحریم های خاص داریم.

شبکه "ABC "در مورخه 14 ژوئن با اشاره به سالگرد آشوب های بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران و همزمانی آن با تصویب تحریم های جدید علیه ایران از سوی شورای امنیت می گوید : باید ببینیم این تحریم ها چه پیامی برای مردم ایران دارند .سپس این شبکه در ادامه به اعضای شورای امنیت سازمان ملل توصیه می کند برای تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقشی اساسی در ریشه کنی این فتنه ها داشت قبل از تصویب تحریم های جدید حوادث بعد از انتخابات ایران را مدنظر داشته باشند.

"فارین پالسی" در 1 آوریل : استراتژی آمریکا در قبال ایران باید چند سویه باشد و از تمامی اهرم ها بطور همزمان علیه ایران استفاده کند که این اهرم ها عبارتند از تحریم حمایت از سبزها و نهایتا اهرم اقدام نظامی .

سایت شورای سیاست خارجی آمریکا در در 25 ژوئن ضمن حمایت از اعمال تحریم ها می نویسد : امروز جنبش سبز که بقایای اصلاح طلبان سالهای گذشته هستند تنها راه و امید واقعی آمریکا برای حل و فصل دراز مدت مسئله هسته ای ایران هستند.

سایت "کانادایی ها" در ماه جولای : احمدی نژاد سعی می کند پول یارانه ها را در جیب فقرا بریزد و تحریم های آمریکا و شورای امنیت علیه ایران بیشترین آسیب ها را به این قشر فقیر جامعه که حامی احمدی نژاد هستند خواهد رساند لذا اعمال تحریم ها موجب تضعیف دولت و حامیان او می شود و تقویت سبزها.

 

مجتبی شاکری تاکید کرد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نه تنها مانعی در جهت رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی نباشد بلکه باید از تمام ظرفیت های خود نیز برای بازگرداندن فرزندش به ایران استفاده نماید.

وی اجرای قانون در مورد همه و به طور یکسان را انتظار مردم دانست و گفت: برای ایجاد امنیت در جامعه و مبارزه با مفاسد و فتنه های سیاسی و اجتماعی، برخورد با عوامل فتنه جزو انتظارات اصلی مردم است.

بخشی از فعالان سیاسی انتظار کمک آقای هاشمی رفسنجانی برای حضور پسرش در دادگاه را بیهوده می دانند و معتقدند وی حاضر نیست که از حمایت مهدی هاشمی صرف نظر کند.

با توجه به اتفاقاتی که در سه ماه پس از صدور حکم جلب پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت افتاده است، شاید بتوان گفته این سیاسیون را قبول کرد به همین دلیل عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تاکید می کند که آقای هاشمی نباید مانع رسیدگی به اتهامات پسر دومش شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/4/23:: 12:3 صبح     |     () نظر