سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، نرمش و اوج نادانی، درشتی است. [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

حامی تروریست ها نمی تواند خود را پیرو امام بداند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن مقدمات، باشکوه‌ترین نماز جمعه در روز 14 خرداد برگزار شود.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش کارگزاران ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: امام (ره) چه از لحاظ اسلامی و چه از نظر شخصیت فرهنگی و سیاسی برجسته‌ترین شخصیت تاریخ معاصر است.

وی افزود: در بسیاری از مکان‌های دنیا، کشور ایران را به نام امام می‌شناسند و من این را در سفرهایی که به کشورهای مختلف داشتم، یافتم.

نقدی در ادامه تصریح کرد: با وجود امام خمینی (ره) ما از خیلی از معارف ایشان محرومیم و اگر آنچه از معارف امام امروز در دست ما است، به جای متون ترجمه شده بی‌معنی در دانشگاه‌های کشور تدریس شود، تحولات بسیار بزرگ‌تری از آنچه که هست اتفاق می‌افتد.

نقدی در ادامه با یادآوری اینکه نفس حضور در مراسم‌های مربوط به امام راحل نیز یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سالگرد، برای درس گرفتن است و اگر فقط صرف رفت و آمد باشد جفا به موقعیتی است که در اختیار ما است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش گفت: قدرت‌های زورگوی جهان به طور مداوم در دین اسلام سیلی می‌خورند و ضعیف شده‌اند و به همین دلیل به دنبال انتقامجویی هستند و می‌خواهند نشان دهند که مردم ایران راه‌شان را از آرمان‌های امام (ره) جدا کرده‌اند فلذا حضور باشکوه در مراسم سالگرد امام پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات و نقشه‌های آنان است.

نقدی با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص مسائل رفاهی و تنظیم وقت زائران گفت:‌ البته باید به محتوای کار توجه بیشتری شود تا افکار امام (ره) برای زائرین تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برخی که خودشان را به امام نزدیک می‌دانند الان می‌گویند که حرف‌های امام برای آن زمان بوده و الان حجیتی ندارد. ولی من سندی ارائه می‌کنم که خود امام به ما داده است. امام خمینی در وصیت‌نامه‌اش فرموده که من این وصیت‌نامه را برای نسل‌های حاضر و آینده می‌نویسم و این یعنی این سخنان مقید به زمان نیست.

وی با تاکید بر اینکه اگر وصیت‌نامه امام در بین ملت رایج شود و به آن اعتنا کنیم این وصیت‌نامه بزرگترین سند افشاگری نفاق و توطئه است، افزود: وصیت‌نامه امام شامل برشماری تمام توطئه‌های گذشته و آینده و راه‌های مبارزه با آنها است و راه‌اندازی بحث توهم توطئه برای از بین بردن وصیت‌نامه امام بوده است.

نقدی با بیان اینکه چهارم تا چهاردهم خرداد دهه تبیین وصیت‌نامه امام (ره) نامگذاری شده است، ‌گفت:‌ باید در این دهه وصیت‌نامه امام به روش‌های مخلتف برای مردم تبیین شود چراکه امام خمینی یک شخصیت همه جانبه بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی افراد نمی‌توانند خودشان را پیرو امام بدانند و بعد، از تروریست‌های بمب‌گذار حمایت کنند،‌ گفت: این افراد از تروریست‌های بمب‌گذار و قاتلین عزاداران امام حسین (ع) حمایت می‌کنند و می‌گویند چرا آنها را اعدام کردید و در عین حال خود را افرادی اسلام‌گرا و معتقد به خط امام معرفی می‌کنند وجود این افراد شخصیت معاویه و یزید را برای ما تفسیر و باورپذیر کرده است.

نقدی در پایان سخنانش در خصوص برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی گفت: اگر وسایل حمل ونقل و شرایط مهیا بود 30 میلیون نفر در این مراسم شرکت می‌کردند و انشاءالله با فراهم شدن وسایل، باشکوه‌ترین نماز جمعه تاریخ را در روز 14 خرداد خواهیم دید.

 

 

حزب تعلیق شده مشارکت در صدد دور زدن قانون است

حزب مشارکت که به خاطر فعالیت های مغایر با امنیت ملی از سوی کمیسیون ماده10  احزاب مکلف به تعلیق فعالیت های حزبی شده است در حال برنامه ریزی برای دور زدن قانون و شروع فعالیت های جدید برآمده است.

شنیده های موثق از برخی استان ها حاکی است بعضی عناصر شورای مرکزی این حزب با سرشاخه های خود در استان ها تماس گرفته و از آنها خواسته اند افراد تحت کنترل خود را آماده کنند تا در ایام سالگرد انتخابات به تهران آمده و با میرحسین دیدار کنند. همچنین از عناصر استانی حزب مشارکت خواسته شده تا افراد خود را آماده کنند تا بیانیه ایرا که در تهران نوشته شده  امضا کنند.

اخبار رسیده از استان ها حاکی است که به علت ریزش شدید نیروهای حزب مشارکت و سرخوردگی که در میان هواداران ایجاد شده تاکنون تعداد اندکی از سرشاخه های چند استان تسلیم خواسته های عناصر مرکزیت حزب تعلیق شده مشارکت در تهران شده اند.

در تماس هایی که اعضای مرکزیت مشارکت با رابطان استانی داشته اند تاکید کرده اند چون وزارت کشور فعالیت های حزب را به حالت تعلیق درآورده است صدور بیانیه و ملاقات با فردی مانند میرحسین می تواند به نوعی مقابله با اقدام وزارت کشورتلقی شده و به هواداران سرخورده حزب در نقاط مختلف روحیه بدهد!

 

 

جرس: قند و شـکر خوردن ممـنوع!

پس از آگاهی مردم از اهداف ضدانقلاب و فتنه‌گران و سپس ریزش شدید حامیان این فرقه، سران خارج نشین و رسانه های این جریان که از ادامه رویکرد ماه‌های گذشته و تولید متعدد اخبار تحریک آمیز بازمانده‌اند، به انتشار مطالب و موضوعات خنده‌داری روی آورده‌اند.

سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات که پیش از این، در اظهارنظری جالب اعلام کرده بود "جنبش سبز همانند پختن سمنو است"، در جدیدترین مطلب خود خواستار عدم استفاده حامیان میرحسین موسوی از قند و شکر شده است!

"جرس" در این باره نوشته است: "از همین امروز تا بیست و دو خرداد با یک اقدام جمعی و تبلیغات متمرکز از مردم بخواهیم که تحریم کنند؛ یعنی قند و شکر را نخرند تا قیمت ان به سطح مورد نظر کاهش یابد. در این تحریم قدرتی نهفته است که در هیچ راهپیمائی نیست."

البته این نخستین باری نیست که این سایت دست به انتشار اینگونه مطالب می‌زند.

شبکه‌های ماهواره‌ای مبتذل را ایران مدیریت می‌کند

جرس چندی پیش در مطلبی جالب، ادعا کرده بود که ماموران وزارت اطلاعات ایران برای سرگرم کردن مردم و جلوگیری از مراجعه آن‌ها به شبکه‌های خبری ضدانقلاب، به تاسیس شبکه‌های متعدد موسیقی و رقص اقدام کرده‌اند!

این سایت نوشت: "هنگامی که پای برنامه‌های برخی از شبکه‌های ماهواره که می‌نشینی و آنها را برای ساعاتی سیر می‌کنی، سایه دست حکومت ایران را پس پرده می‌بینی که صحنه گردانی می کند. این شبکه‌ها، شبانه روز موسیقی "بشکن و بالا بنداز" روی آنتن می برند و اگر فارسی و افغانی و تاجیکش را کم آوردند، از اعراب وهندی‌ها و اروپائی‌ها و آمریکائی‌ها کمک می‌گیرند."

جرس حتی شبکه تازه تاسیس "فارسی یک" که متعلق به رابرت مرداک، صهیونیست معروف و غول رسانه‌ای جهان است را هم به جمهوری اسلامی ایران نسبت داد و نوشت: "یکی از این شبکه‌ها هم مدتی است پیدا شده که کارش تنها پخش سریال‌های عاشقانه، سوزناک، سطحی ، عامه‌پسند و بدن‌نما با بازیگران خوش قیافه و خوش هیکل از چین و کره است."

این سایت ضدانقلاب حتی در ادعایی عجیب، از فتوای یکی از علما مبنی بر مشکل نداشتن پخش صحنه‌های مغایر با شئون اسلامی از این شبکه‌ها خبر داد!

جرس و ذوق‌زدگی از رنگ یک روسری

این سایت پیش از این هم در مطلبی جالب ادعا کرده که رنگ روسری یکی از بازیگران سریال نوروزی "چاردیواری"، با فتوشاپ تغییر داده شده است!

جرس که از خارج از کشور و توسط محسن کدیور مدیریت می شود، در این باره نوشت: "روسری بهنوش طباطبائی، بازیگر اول مجموعه "چاردیواری" به رنگ سبز است ولی سانسورچی‌های صدا و سیما در آگهی مجموعه و با کمک "فتوشاپ" روسری سبز را به آبی بدل ساختند."!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/2/31:: 10:0 عصر     |     () نظر