سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

ارتباط شبکه فارسی وان با فائزه هاشمی

یک مقام امنیتی گفت: نیمی از بودجه شبکه فارسی وان از سوی فائزه هاشمی رفسنجانی تامین می شود.

این مقام امنیتی  تاکید کرد : شکبه فارس وان  تحت تملک کمپانی استار متعلق به نیوزکورپریشن و با مدیریت مرداک  اداره می‌شود.

وی ادامه داد: اما در این بین فائزه هاشمی رفسنجانی که سرمایه گذاری هنگفتی در کشورهای اروپایی و امریکای شمالی کرده است  در راه اندازی این شبکه ضد فرهنگی با مرداک  همکاری تنگاتنگی داشته است .

این مقام امنیتی افزود: مخارج و هزینه های این شبکه از سوی مرداک و فائزه هاشمی رفسنجانی تامین می شود.

لازم به ذکر است که این شبکه بر خلاف سایر شبکه‌های مشابه، فیلم‌ها و سریال‌های روز تولید غرب را به صورت دوبله فارسی پخش می‌کند.

 

تعیین تکلیف برای علما از سوی همسر تاج زاده

همسر یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات برای علما و مراجع تعیین تکلیف کرد!

چرا از ما متهمان حمایت نمی کنید؟ 

فخرالسادات محتشمی همسر مصطفی تاج زاده در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته با لحنی آمرانه گفته الان زمانی است که علما باید آغوش باز کرده و حق آسیب دیدگان و معترضین را انذار داده و جبران کنند. وی در این مطلب خود از یک سو مدعی شده که مردم نوعدوست ما درصدد حل گرفتاری زندانیان حوادث بعد از انتخابات بوده اند اما در فراز بعدی ادعای خود نوشته است بی اطلاعی مردم از مسائل و مشکلات زندانیان مانع یاری رساندن مردم به آسیب دیدگان شده است
همسر تاج زاده در بیانی گستاخانه علمای حوزه و دانشگاه، اندیشمندان، هنرمندان و حقوقدانان را به عافیت طلبی و دنیا خواهی متهم کرده و مدعی شده هنوز خیلی ها زندانی هستند. چرا بزرگان و علمای حوزه و دانشگاه و اندیشمندان و هنرمندان و حقوقدانان به داد مظلومان نمی رسند. آیا دنیا این قدر ارزش دارد که بی تفاوت باشید؟ 
همسر تاج زاده در مطلب خود هیچ اشاره ای به طراحی های جریان فتنه، حزب مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب و رفتارهای ضد قانون و خودسرانه موسوی و کروبی و... که با لجاجت های خود باعث اغفال جوانان و به وجود آمدن حوادث تلخ و کشته و زخمی شدن ده ها نفر و وارد شدن خسارات هنگفت مالی و جانی به مردم و حیثیت نظام در داخل و خارج شد نکرده و یک طرفه به حمایت از محکومان حوادث اخیر پرداخته است.

 

بالاترین: گردانندگان‌ جرس‌ "دلقک‌" هستند!

 

اختلافات و درگیری‌های سایت‌های ضدانقلاب که پس از راهپیمایی ده‌ها میلیونی مردم در روز 22 بهمن، شدت بیشتری به خود گرفته، چند روزیست که وارد فاز جدیدی شده است.

انتشار خبر مرگ یک نویسنده ملحد که وابستگی دیرینه‌ای به رژیم پهلوی داشته، باعث ایجاد درگیری بین دو سایت ضد انقلابی "جرس" و "بالاترین" شده است.

سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت افرادی چون عطاالله مهاجرانی و محسن کدیور راه اندازی شد، چند روز پیش و با انتشار خبری درباره مرگ "شجاع‌الدین شفا، نویسنده چند کتاب ضداسلامی و ضدشیعی، اعتراف کرد که او فردی "هتاک" و "بی‌بند و بار" با گرایشات بهایی‌گونه بوده است.

انتشار این مطلب از سوی "جرس"، با واکنش شدید کاربران سایت ضدانقلاب "بالاترین" روبرو شد.

بالاترین" که توسط جمعی از افراد مقیم کانادا راه اندازی شده و نقش پررنگی را در دامن زدن به حوادث سال گذشته برعهده داشت، با چشم پوشی از هدف مشترک خود با سایت عطاالله مهاجرانی در "هتک حرمت مقدسات و حمله به ارکان جمهوری اسلامی"، به گردانندگان این سایت حمله کرده و آنان را "دلقکان روشنفکرنما" خوانده است.

یکی از کاربران بالاترین، در لینکی که برای این سایت ارسال کرده، ضمن بیان برخی مطالب توهین‌آمیز نسبت به دین مبین اسلام، نوشته است: "سایت جرس در تازه‌ترین مزخرف‌گویی خود، شجاع‌الدین شفا را متهتک نامیده است".

پیش از این هم و بعد از ناکامی جریان ضدانقلاب در راهپیمایی 22 بهمن، کاربران بالاترین، گردانندگان جرس را به دلیل مطرح کردن سناریوی "اسب تروا"(که قرار بود به فتح میدان آزادی توسط اغتشاشگران بینجامد اما منجر به رسوایی شد)، افرادی ساده‌لوح خوانده بودند که جاسوس جمهوری اسلامی هستند!

فعالان سیاسی معتقدند این درگیری‌ها در رسانه‌های ضدانقلاب که در ماه‌های اخیر، شدت بیشتری به خود گرفته است، ناشی از سردرگمی سران این جریان و ناکامی این افراد در ادامه پروژه آشوب و اغتشاشات سال گذشته است.

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/2/7:: 4:0 عصر     |     () نظر