سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه آنچه را که می دانی بر زبان میاور که همین در نادانی تو بس باشد . [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

رمزگشایی از مواجه سران جریان سبز با برنامه صلح آمیز هسته ای ایران

شکی نیست که مهمترین دلیل برگزاری این کنفرانس اثبات حقانیت برنامه های هسته ای ایران  در برابر آمریکائیها و رژیم صهیونیستی بود و اکنون که باراک اوباما بر خلاف تصور حامیان سبز وی در ایران که مرتبا با تملق گوئی و چاپلوسی قصد زد و بند با اوباما را داشتند به شکلی خیلی واضح پیام خود را به رییس جمهور آمریکا رساند.

 اما واقعا پشت پرده فشارهای باراک اوباما به ایران و چیست؟ شکی  نیست که این خواسته اصلی باندهای صهیونیستی در کاخ سفید می باشد که با اخاذی از اوباما وی را وادار به موضع گیری در حد حمله اتمی به ایران اسلامی نموده اند..

از طرف دیگر مثلت موسوی – کروبی و خاتمی  از یک سو به حمایت ظاهری از دستاوردهای هسته ای ایران می پردازد و از سوی دیگر در پیامهای محرمانه ای که با مقامات لابی صهیونیستی در واشنگتن رد و بدل نموده است مرتبا  ایران را به «تلاش برای ساختن سلاحهای هسته ای» متهم نموده است.

به گفته برخی از بزرگان نظام اسناد مربوط به پیامهای رد و بدل شده توسط مثلت موسوی – کروبی و خاتمی  و مقامات آمریکائی همگی به قوه قضائیه تحویل داده شده اند و این یکی از دلایل تاخیر در رسیدگی به برخی از پرونده های امنیتی  بوده است تا با شناخت کافی و وافی از عملکرد سران جریان سبز به اتهامات آنها رسیدگی شود.

به هر تقدیر برگزاری کنفرانس خلع سلاح  هسته ای با میزبانی جمهوری اسلامی در حالی صورت می گیرد که بسیاری از افرادی که ادعای حمایت از این کنفرانس را دارند و داعیه حمایت از برنامه صلح آمیز اتمی ایران را نجوا کردند  خود دائما بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیتهای خرابکارانه می باشند.

به عقیده برخی از مقامات بلند پایه نظام شکی نیست که فعالیتهای مثلت  موسوی – کروبی و خاتمی با هدف حمایت از تهدیدات اتمی اوباما و شروع فاز دوم کودتای سبز  صورت گرفته است. که با نگاهی به سایت های منتسب به این افراد می توان به وضوح سیر حرکتی این باند را در جهت خواست آمریکایی ها رصد کرد.

باند میرحسین موسوی  در حالی به ظاهر بر حفظ استقلال جمهوری اسلامی و همچنین تداوم عزت ایرانیان تاکید می کنند که خود باعث فرار شهرام امیری شدند و خود اطلاعات بسیار بیشتری در مورد تاسیسات فردو را از طریق کانالهای غیر رسمی در اختیار مقامات آمریکائی قرار دادند. اکنون نیز این افراد معلوم الحال با ادعای حمایت از نظام در خفا با مقامات مستکبر آمریکائی مشغول برگزاری جلسه می باشند.

اکنون اهداف شخصی و گروهکی این باند باعث شده تا منافع دراز مدت نظام مقدس ولائی فدای قدرت طلبی آقایان شود و شاید این گناهی نابخشودنی باشد.

 

 

 

توقیف پروانه 2 حزب اصلاح طلب از سوی خانه احزاب

 

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب، در نامه‌هایی جداگانه به احزاب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، از توقیف پروانه فعالیت این دو حزب خبر داد.

در نامه محمود عباس‌زاده مشکینی آمده است: "پیرو اخطار کتبی شماره 82475/43 مورخ 27/5/88 به آن حزب برای رعایت قانون، گزارشات و مستندات واصله در خصوص عملکرد، رفتارها و مواضع آن تشکل درجلسه مورخ 23/1/ 89 کمیسیون موضوع ماده 10 قانون فعالیت احزاب و جمعیت های طرح و پس از بحث و بررسی، به دلیل انطباق برخی از فعالیت های آن گروه با بندهای "الف"، "ه" ، " و"، "ز"، و "ح" ماده 16 قانون احزاب که گروهها صراحتا از ارتکاب آن منع شده اند اعضای کمیسیون به اتفاق و به استناد بند 3 و 4 ماده 17 قانون احزاب رای به توقیف پروانه فعالیت آن حزب داده و مقرر نمودند مستندات و گزارش تخلفات برای انحلال گروه به دادگاه ارسال شود."

بنابراین گزارش بندهای مورد نظرعباس‌زاده در ماده 16 قانون احزاب به شرح زیر است:

مواردی که "گروههای موضوع این قانون باید در نشریات، اجتماعات و فعالیت‌های دیگر خود از ارتکاب موارد زیر خودداری کنند":

الف) ارتکاب افعالی که به نقض استقلال کشور منجر شود

ه) ایراد تهمت، افترا و شایعه پراکنی

و) نقض وحدت ملی و ارتکاب اعمالی چون طرح ریزی برای تجزیه کشور

ز) تلاش برای ایجاد و تشدید اختلاف میان صفوف ملت با استفاده از زمینه های متنوع فرهنگی و مذهبی و نژادی موجود در جامعه ایران.

ح) نقض موازین اسلامی جمهوری اسلامی.

بر اساس نامه عباس‌زاده مشکینی برخی از فعالیت های حزب مشارکت و سازمان مجاهدین با این بندها انطباق داشته است.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در پایان نامه به سازمان مجاهدین و حزب مشارکت تاکید کرده است که تا تعیین تکلیف پرونده آن‌ها در مرجع قضایی، از هرگونه فعالیت خودداری کنند.

گفتنی است که اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب پیش از این نامه ای به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال کرده اند و خواستار صدور حکم قضایی برای انحلال این دو تشکل شدند.

 

 

 

کروبی: خدایا مجالی اعطاء فرما و از آمدن عزرائیل جلوگیری کن

مهدی کروبی در دیدار با جمعی از چهره های سیاسی، دانشگاهی از وضعیت بوجود موجود جامعه انتقاد کرد.

وی با نقل خاطره ای گفت :‌« یکی از نمایندگان روحانی مجلس اول بنام آقای کشفی پس از آنکه از نوشتن نامه و پیگیری موضوع از طریق وزیر آموزش و پرورش و مسوولین مربوطه در خصوص مشکلاتش ره به جایی نبرد، نامه ای به جبرئیل نوشت که " ای جبرئیل حال که کسی پاسخگوی من نیست، پس تو پیام مرا به خدا برسان" و آنرا منتشر کرد»

 
کروبی در ادامه افزود :‌ گویا اکنون ما هم باید نامه ای به عزرائیل بنویسیم تا پیام ما را به خدا برساند که "خدایا! اگر بناست این ایام، ایام مرگ طبیعی ما باشد! مجالی اعطاء فرما و از آمدن عزرائیل جلوگیری کن". اکنون زمان مرگ طبیعی نیست .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/2/3:: 1:0 عصر     |     () نظر