سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانش خود به پیکار با نادانی اش برخیزد به بالاترین خوشبختی می رسد [امام علی علیه السلام]
میهن نیوز

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران:
هیچ افزایش قیمتی گزارش نشده است

 رئیس سازمان بازرگانی استان تهران با تأکید بر اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در استان تهران در سومین روز اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها رخ نداده است، بازار تهران را آرام توصیف کرد.

عباس قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین اتفاقات بازار تهران در سومین روز از اجرای طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها اظهار داشت: بازار استان تهران کاملاً آرام بوده است، هیچ گونه افزایش قیمت محسوسی گزارش نشده است و گزارش‌های مردمی تنها در بخش حمل و نقل و سوخت بوده است. در قسمت سبزیجات نیز قیمت خیار گلخانه‌ای چند درصد رشد داشته است اما بقیه اقلام اساسی مردم یا افزایش قیمتی نداشته است و یا روند نزولی داشته است.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران همچنین از تمهیدات لازم برای کنترل شب یلدا خبر داد و گفت: با تفاهمی که با اتحادیه میوه و سبزی تهران و میادین شهرداری داشته‌ایم انواع میوه به وفور در شهر تهران وجود دارد و قیمت هر کیلوگرم هندوانه دزفولی 300 تومان و هندوانه میناب 400 تومان است.

وی افزود: انواع مختلف میوه در حال حاضر به وفور در بازار وجود دارد و حتی انار که در سال گذشته در چنین ساعاتی به پایان رسیده بود به وفور در شهر موجود است و قیمت آن از 700 تومان شروع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در قیمت آجیل و شیرینی هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم اظهار داشت: در چند روز گذشته وزیر بازرگانی به طور شبانه‌روزی تمام قیمت‌ها را رصد می‌کند و تاکنون سابقه نداشته است که وزیری تا این حد به همه موضوعات کاری خود از نزدیک آشنا بوده و احاطه داشته باشد. قبادی گفت: وزیر بازرگانی تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بکار گرفته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/30:: 5:1 عصر     |     () نظر