سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل [امام حسن علیه السلام]
میهن نیوز

فرمانده نیروی زمینی ارتش:
دشمن از بصیرت نیروهای مسلح سردرگم شده است

 بصیرت و آگاهی نیروهای مسلح بویژه نیروی زمینی ارتش سبب شده است تا دشمنان دچار سردرگمی و ناکامی در رسیدن به اهداف شوم خود شوند.

سرتیپ دکتر احمد رضا پوردستان در مراسم تحلیف دانش آموختگان آموزشگاه نظامی جواد الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش گفت : بصیرت و آگاهی نیروهای مسلح بویژه نیروی زمینی ارتش سبب شده است تا دشمنان دچار سردرگمی و ناکامی در رسیدن به اهداف شوم خود شوند.

به گزارش جوان و به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش ، سرتیپ پوردستان با اشاره به نقش جوانان در نیروهای مسلح تاکید کرد : بخش قابل توجهی از توان نیروهای مسلح کشورمان را نیروهای جوان ، توانمند ، آماده و پا در رکاب ولایت تشکیل می دهند که بی شک وجود این عزیزان سبب حضور پر قدرت مسئولین کشورمان در مجامع بین المللی و پافشاری بر ادعا های به حق ملت ایران است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود : وجود رهبری آگاه و خردمند و نیروهای مسلح تحت امر ولایت ایشان آماده اند تا در هر لحظه از اقتدار و کیان این مملکت دفاع کنند.

وی همچنین با اشاره به واقعه عاشورا و ولایت پذیری محض حضرت ابولفضل عباس (ع) از ولی و امام خویش گفت : ما نیز باید امروزه با بهره مندی از این اسوه و الگوی کامل با بصیریت در مسیر ولایت قدم برداریم تا همه سعادتمند شویم و هم از تکرار اتفاقات تلخ تاریخ جلوگیری نماییم.

گفتنی است در این مراسم پس از تقدیر از کارکنان نمونه پایور و دانش آموختگان مرکز و همچنین اعطای سردوشی توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش ، یگانهای حاضر در میدان به انجام حرکات رزمی و رژه پرداختند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط میهن نیوز 89/9/30:: 4:46 عصر     |     () نظر